Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 01:01

Żoliborz znów ma szansę stać się ukwieconym liderem

Ruszyły zgłoszenia do udziału w konkursie Warszawa w Kwiatach.

W tym artykule przeczytasz m.in.:

- o historii konkursu,
- o dokonaniach Żoliborza,
- o tym jak się zgłosić.

W czwartek, 1 czerwca, rozpoczyna się 40. edycja konkursu Warszawa w kwiatach. Udział w nim mogą wziąć warszawiacy, którzy chcą pochwalić się swoimi ukwieconymi balkonami i pełnymi zieleni ogrodami. Do konkursu Warszawa w kwiatach zaproszone zostały także szkoły, instytucje, kawiarnie czy ogródki działkowe

"To święto jest świętem wszystkich ogrodników, którzy zmieniają nasze miasto na bardziej zielone, kolorowe i ukwiecone. Biorąc pod uwagę, że mamy okrągłą, 40. edycję Warszawy w kwiatach, chcemy ją obchodzić huczniej i dłużej, i jak najszerzej" – powiedziała dyrektorka koordynatorka ds. zielonej Warszawy Magdalena Młochowska.

Beata Michalec, przewodnicząca komisji konkursowej, przypomniała, że w tym roku przypada nie tylko jubileuszowa 40. edycja konkursu, ale również 60. rocznica Towarzystwa Przyjaciół Warszawy. "W latach 70. po raz pierwszy konkurs został reaktywowany przez Zofię Wóycicką, ostatnią przedwojenną laureatkę konkursu, na Powiślu, gdzie urodził się Stefan Starzyński. Prezydent, który widział wielki potencjał w konkursie Warszawa w kwiatach i zadbał o zieloną i ukwieconą Warszawę. Dopiero w 1984 roku, konkurs stał się ogólnomiejski" – wyjaśniła Beata Michalec.

Żoliborz w przeszłości doceniany

W minionych edycjach żoliborzanie zaznaczali swoją obecność w czołówce. Za ukwiecony balkon nagrodę Zarządu Głównego Towarzystwa Przyjaciół Warszawy w kategorii balkony, loggie i okna otrzymała mieszkanka Żoliborza. Od kilku edycji nikt na Żoliborzu nie zdołał powtórzyć sukcesu pani Izabeli.

W trakcie dwóch edycji nagradzana była Wspólnota Mieszkaniowa Żoliborz Artystyczny. Tereny zielone docenił sam prezydent Warszawy wręczając nagrodę w kategorii Firma/Instytucja. Rok później Wspólnota Mieszkaniowa Żoliborz Artystyczny zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Tereny spółdzielni, wspólnot mieszkaniowych, budynków komunalnych”.

Pomysłodawcą konkursu był prezydent Starzyński

Warszawa w kwiatach to największa akcja wspólnego upiększania miasta, której pomysłodawcą był prezydent Starzyński. Dzięki niemu rozwijały się miejskie ogrody, powstawały nowe skwery, zieleńce i kwietne rabaty, ale przede wszystkim – pojawiła się wyjątkowa społeczna inicjatywa. W akcję wspólnego dekorowania i zazieleniania miasta, zaangażowali się mieszkańcy Warszawy. Konkurs na najpiękniejsze balkony i ogrody ogłaszany był co roku aż do wybuchu wojny, a uczestniczyły w nim setki warszawiaków.

Po wojnie, od początku lat 70., miasto razem z Towarzystwem Przyjaciół Warszawy kontynuowało tę tradycję i promowało miłość do zieleni wśród mieszkańców - poinformował stołeczny ratusz.

Laureaci tegorocznego konkursu zostaną ogłoszeni na finałowym kwietnym pikniku

Zgłoszenia do 40. konkursu Warszawa w kwiatach będą przyjmowane od 1 czerwca do 17 lipca w kategoriach: balkony, loggie i okna; inicjatywy sąsiedzkie; ogrody i ogródki przydomowe przy budynkach jedno- i wielorodzinnych; osiedla mieszkaniowe; aranżacja zieleni (przy kawiarniach, sklepach, punktach usługowych); ogród lub ogródek edukacyjny (przy placówkach edukacyjnych); założenie ogrodowe statutowe; założenie ogrodowe niestatutowe; ogródki działkowe kwietne.

Ratusz podał, że jury przyzna także 4 nagrody specjalne: "Mister Kwiatów", nagrodę im. Zofii Wóycickiej, nagrodę im. Stefana Starzyńskiego oraz jubileuszową nagrodą "Królowa Róż".

Regulamin konkursu dostępny jest na stronie https://zzw.waw.pl/warszawawkwiatach/. Zgłoszenia można wysyłać poprzez formularz internetowy dostępny na stronie od 1 czerwca oraz listownie.

Formularze zgłoszeniowe są do pobrania także w siedzibach Towarzystwa Przyjaciół Warszawy, Zarządu Zieleni oraz w Pawilonie Edukacyjnym Kamień (ul. Wybrzeże Puckie 1), w którym codziennie w godz. 10-16 działa punkt konsultacyjny. W razie pytań dotyczących zasad konkursowych można przyjść osobiście lub napisać na adres [email protected].

Laureaci tegorocznego konkursu zostaną ogłoszeni na finałowym kwietnym pikniku, który odbędzie się na terenie Parku Fontann. Ratusz zaplanował w tym dniu m.in. występy artystyczne, warsztaty dla całej rodziny, eksperckie wykłady oraz oficjalne ogłoszenie zwycięzców w poszczególnych kategoriach. Zaprezentowana zostanie także nowa warszawska róża wyhodowana i nazwana na cześć Prezydenta Starzyńskiego.

Przeczytaj również: Żoliborz potwierdził swoje zielone oblicze. Konkurs „Warszawa w kwiatach i zieleni” rozstrzygnięty

 Druga nagroda powędrowała na Żoliborz od prezydenta
Warszawy w kategorii Firma/Instytucja dla Wspólnoty Mieszkaniowej Żoliborz
Artystyczny.

balkon

balkon

zoliborz-artystyczny

zoliborz-artystyczny

balkon

balkon

żoliborz artystyczny

żoliborz artystyczny

kwiaty sm

kwiaty sm

żol

żol


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ