Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 14:29

Umowa na prace na Skwerze Krasińskiego podpisana

Wykonawca będzie miał niecałe półtora roku na realizację robót.

W tym artykule przeczytasz m.in.:

- o tym jakie prace będą realizowane,
- o firmie, która ma wykonać prace,
- na jakim etapie jest załatwianie formalności.

W marcu, po serii nieudanych przetargów poznaliśmy wykonawcę Skweru Krasińskiego, projektu z budżetu obywatelskiego, który od lat czeka na realizację. Od rozstrzygnięcia przetargu minął ponad miesiąc i nastała cisza.

Zwróciliśmy się z pytaniem do Zarządu Zieleni Warszawy o termin rozpoczęcia inwestycji. „4 maja podpisaliśmy umowę z wykonawcą prac. 

Obecnie ustalamy termin rozpoczęcia robót” – przekazała Karolina Kwiecień-Łukaszewska, rzeczniczka prasowa Zarządu Zieleni Warszawy. Obecnie trwają uzgodnienia z Zarządem Dróg Miejskich w sprawie oświetlenia i geometrii.

ZZW podzieliło przetarg na zamówienie podstawowe i opcje. - W zamówieniu podstawowym przewidzieliśmy prace zgodnie z projektem „zielonych ulic” – będą one prowadzone w części południowej do krawędzi planowanej drogi rowerowej wzdłuż ulicy Krasińskiego – dodaje rzeczniczka prasowa. Wspomnianą drogę rowerową w przyszłości ma wykonać ZDM.

Nowe drzewa tylko na jednym odcinku

Planowane prace budowlane obejmują przekształcenie terenu. Obecnie jest płaski i w całości pokryty trawą. Projekt przewiduje wprowadzenie zmian, które nadadzą mu pagórkowaty charakter, co pozwoli na tłumienie hałasu pochodzącego z pobliskich jezdni. Cały obszar zostanie również odpowiednio oświetlony dzięki latarniom. Piesi będą mieli do dyspozycji krętą ścieżkę, której pewien odcinek zostanie wykonany z betonu. Skwer ma stać się miejscem, gdzie będzie można cieszyć się jazdą na rolkach, hulajnodze czy deskorolce. Wszystkie te elementy mają znaleźć się na odcinku pomiędzy ulicą Anny German a Przasnyską. Prace budowlane będą prowadzone również na tzw. trzecim odcinku od ulicy Przasnyskiej do drogi wewnętrznej na wysokości Krasińskiego 57. Tam postawiona zostanie drewniana ciuchcia i różnorodne elementy do wypoczynku.

Na pierwszym odcinku, rozciągającym się od ulicy Broniewskiego do Anny German oprócz prac budowlanych zaplanowano również wprowadzenie nowej zieleni. Oprócz nowych drzew będą również obszary dla kwiatów oraz łąk. Dodatkowo, pojawią się ławki, stojaki rowerowe i kosze na śmieci.

Przez lata kształt Skweru zubożał

Projekt, który ma dojść do skutków różni się od przedstawianych pierwotnie koncepcji z boiskami, hamakami czy stołami do ping ponga. Tego typu obiektów nie będzie, ponieważ inwestycja znajduje się w pasie drogowym, co wyklucza możliwość ustawiania tego typu urządzeń.

Prace na zlecenie ZZW będzie wykonywała firma AKG Architektura Krajobrazu Sp. z o.o. Firma w przeszłości wykonywała swoje prace na Żoliborzu, a konkretnie na terenie Muzeum Katyńskiego, gdzie zakładała zieleń. W Warszawie jest odpowiedzialna m.in. za realizacje inwestycji w Łazienkach Królewskich czy zespole pałacowo-parkowym w Wilanowie. Za wykonanie swoich prac zaproponowała 4,05 mln złotych. To o niecałe 400 tys. mniej niż pochłonęła przebudowa odcinka ulicy Śmiałej.

Wykonawca będzie miał 16 miesięcy na wykonanie prac od podpisania umowy.

Przeczytaj również: Skwer Krasińskiego bez dodatkowej zieleni? Taki scenariusz jest możliwy

Do wykonania zostaną jeszcze drogi dla rowerów. Według ZZW jest to zupełnie inny zakres prac, który odpowiedzialny jest Zarząd Dróg Miejskich. Łukasz Porębski, radny dzielnicy i przewodniczący Komisji Ochrony Środowiska stwierdził, że skoro od lat nie można doprosić się poszerzenie kilkumetrowego odcinka chodnika na Powązkowskiej, to budowa drogi rowerowej wzdłuż ulicy Krasińskiego może okazać się czymś bardzo odległym. W tegorocznych planach jest budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Przasnyskiej i Krasińskiego. Więcej o tej inwestycji napiszemy wkrótce.


skwer-krasinskiego-2

skwer-krasinskiego-2

skwer-krasinskiego-3

skwer-krasinskiego-3

skwer sm

skwer sm


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.