Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 10:38

Najlepsze włoskie jedzenie na Żoliborzu. Tak wynika z prestiżowego rankingu

Gdzie zjeść najlepszą pizzę w mieście? Okazuje się, że w pizzerii na Żoliborzu, którą autorzy rankingu docenili przede wszystkim za jakość ciasta i składniki sprowadzane z Włoch.

W tym artykule przeczytasz m.in.:

- o rankingu zestawiającym najlepsze pizzerie Europy,
- o tym, które miejsce zajęła pizzeria z Żoliborza,
- o restauracji, którą twórcy rankingu postanowili wyróżnić.

Ciao a Tutti ponownie znalazło się w prestiżowym przewodniku „50 Top Pizza”, którego autorzy wskazują miejsca serwujące najlepszą pizzę w Europie. W ocenie brany pod uwagę jest smak pizzy, ale również jakość składników i obsługa danego miejsca. W rankingu nie zostają uwzględnione restauracje z Włoch, dla których prowadzony jest osobne zestawienie.

Włoscy eksperci docenili trzy polskie restauracje. Najlepiej wypadła pizzeria Ostro z Gdańska zajmując 34. miejsce. Na 38. pozycji znalazło się Ciao a Tutti działające w trzech lokalizacjach w Warszawie, w tym również na Żoliborzu przy ulicy Hübnera. To już kolejny raz, kiedy restauracja z Żoliborza znalazła się w zestawieniu. W poprzednim roku Ciao a Tutti sklasyfikowano na 30. miejscu. Wtedy też doceniono listę dostępnych na miejscu win i piw.

„Ciasto jest robione na miejscu, a pizza jest przygotowywana ze świeżych składników, które przyjeżdżają bezpośrednio z Włoch. Koniecznie trzeba spróbować pizzę z czterema rodzajami pomidorów oraz z pieczarkami i szynką prosciutto. Znajdziesz tu także wybór przystawek i sałatek, które wzbogacają ofertę gastronomiczną” – piszą w najnowszym zestawieniu jego włoscy autorzy, którym do gustu przypadły także sałatki, napoje i panna cotta.

Żoliborskie akcenty w prestiżowym rankingu

„Każdego roku przekraczamy w Ciao kolejne granice - te najważniejsze zawsze są związane z wynoszeniem jakości na coraz wyższe poziomy! (...) Wdzięczność, radość, wzruszenie i wielkie podziękowania dla wszystkich, którzy wraz z nami tworzą Ciao!" - przekazali właściciele Ciao a Tutti.

Wyróżniona pizzeria zdobyła również uznanie naszych czytelników, czemu dali wyraz głosując na Ciao a Tutti w kategorii „Najlepsza pizza na Żoliborzu” oraz „Najlepsze włoskie jedzenie na Żoliborzu. Wówczas lokal w obu kategoriach zajął 3 miejsce uzyskując łącznie prawie 2 tys. głosów.

Trzecią polską pizzerią, która znalazła się w rankingu jest Zielona Górka z Pabianic, która zajęła 46. miejsce.

Poza rankingiem wyróżniona została druga żoliborska restauracja. Specjalne wyróżnienie trafiło do Mąki i Wody. Włosi docenili lokal za to, że można w nim zjeść inne niż pizza, włoskie tradycyjne dania. Do pozytywnej oceny przyczynił się również szeroki wybór win i miła obsługa.

Kto okazał się najlepszy w TOP 50 Pizza? Zdaniem ekspertów najlepszy okazał się lokal Sartoria Panatieri z Barcelony. Drugie miejsce zajła Bæst z Kopenhagi, a na trzecim 50 Kalò z Londynu.

Całe zestawienie znajdziecie tutaj.

Przeczytaj również: Marianna Zjawińska wydzierżawi dwie Prochownie na Żoliborzu

Kiedy ruszy Prochownia? Najpierw konieczne jest załatwienie wszystkich formalności. – Uruchomienie każdego takiego miejsca, to są formalne procedury m.in. odbioru sanitarnego lub innych wymaganych zezwoleń jak np. koncesja na sprzedaż alkoholu, więc pewnie z miesiąc to może zająć. Natomiast będziemy chcieli, żeby umowa na dzierżawę była wynegocjowana w przyszłym tygodniu – przekazał Tomasz Bratek i dodał, że cały proces już trwa. Ze względu na wymóg ustawowy przy dzierżawie na 3 lata, miasto musi wywiesić wykaz na 21 dni, czyli informację podaną do publicznej wiadomości, że dany lokal jest przeznaczony do dzierżawy.

pizza sm

pizza sm


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.