Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 12:40

Lista 11 stacji Veturilo na Żoliborzu. Rowery miejskie w nowej odsłonie mają być wygodniejsze

Stacje Veturilo na Żoliborzu są już gotowe na sezon. Od marca na stołecznych ulicach pojawią się rowery miejskie. Tym razem w nowej odsłonie, bo zmienią się nie tylko rowery, ale też stacje.

W tym artykule przeczytasz m.in.:

- o tym jak zmieniły się stacje Veturilo,
- co zmieniło się w zasadach wypożyczania rowerów miejskich,
- o tym, gdzie na Żoliborzu znajdują się stacje Veturilo.

Toporne z elektronicznymi zamkami stacje Veturilo na Żoliborzu jakiś czas temu zniknęły z ulic. Zastąpiły je proste totemy z instrukcją, zasadami wypożyczania, cennikiem oraz zwykłe stojaki rowerowe. Oznacza to, że znikną zamki elektroniczne.

Ich miejsce zajmie blokada typu „o-lock”, która będzie wbudowana w tylne koło każdego roweru. Zamek ten będzie posiadał również funkcję umożliwiającą bezpieczny postój bez kończenia wypożyczenia.

Według informacji przekazanych przez miasto, stacje są umieszczane w najczęściej odwiedzanych miejscach, czyli w centralnych częściach dzielnicy i przy węzłach przesiadkowych. Po raz pierwszy stacje Vetrilo będą we wszystkich dzielnicach Warszawy.

Jednoślady nadal najlepiej będzie zostawiać na stacjach. Będzie możliwość odstawienia ich poza stacją, ale będzie wiązało się to z dodatkowymi opłatami.

Ponad 3 tys. rowerów a w tym 300 „elektryków”

Strefą zwrotu będą również publiczne stojaki rowerowe, jednak pozostawienie w nich roweru oznaczać będzie dodatkową opłatę w wysokości 15 złotych. W odwrotnej sytuacji system przewiduje bonusy. „Za przyprowadzenie roweru ze strefy zwrotu do stacji – plus 5 złotych na konto użytkownika. Porzucanie rowerów, czyli kończenie wypożyczenia poza stacją lub strefą zwrotu, nie będzie dozwolone. Takie zachowanie może wiązać się z naliczeniem użytkownikowi kary przez operatora systemu” – informuje miasto.

Oprócz nowych stacji na ulicach pojawią się również fabrycznie nowe rowery. We flocie znajdzie się 2700 rowerów tradycyjnych, 300 elektrycznych i 60 tandemów.

Ostatnie szlify przechodzi też przygotowywana od podstaw nowa strona internetowa i aplikacja mobilna Veturilo.

11 stacji Veturilo na Żoliborzu

Od początku marca Warszawa sfinansuje działanie 300 stacji. Z czasem może pojawiać się ich więcej, ponieważ Nextbike, czyli operator systemu prowadzi rozmowy z potencjalnymi partnerami, którzy mogliby zasponsorować stacje partnerskie. Od marca wróci jedna z najczęściej odwiedzanych stacji w Warszawie przy centrum handlowym Westfield Arkadia. Na Żoliborzu gotowe są m.in. stacje na placu Grunwaldzkim i przy skrzyżowaniu ulicy Broniewskiego z Krasińskiego.

W dzielnicy od marca będzie czynnych 11 stacji. Poniżej znajduje się lista stacji.

Broniewskiego - Krasińskiego52.264398, 20.972318Żoliborz
Broniewskiego - Włościańska52.266862, 20.963703Żoliborz
Metro Marymont52.27142, 20.97271Żoliborz
Metro Plac Wilsona52.269408, 20.983366Żoliborz
OSiR Żoliborz52.2777286, 20.9857341Żoliborz
Plac Grunwaldzki52.262405, 20.980255Żoliborz
Plac Inwalidów52.264502, 20.9896Żoliborz
Powązkowska - Krasińskiego52.259323, 20.960551Żoliborz
Powązkowska - Plac Niemena52.256315, 20.968231Żoliborz
Przasnyska - Rydygiera52.258564, 20.971017Żoliborz
Wybrzeże Gdyńskie - KS Spójnia52.267875, 21.002067Żoliborz

Lista nie obejmuje tzw. stacji sponsorskich oraz stacji publicznych przygotowywanych do uruchomienia w późniejszym terminie we współpracy z poszczególnymi urzędami dzielnic.

Przeczytaj również: Potrzebujesz salę, leżaki czy rower cargo? Wszystko znajdziesz w specjalnej wyszukiwarce


image00004-1

image00004-1

image00002-2

image00002-2

image00003

image00003

VETURILO_Zeran_FSO-6m

VETURILO_Zeran_FSO-6m


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.