Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 11:35

Finalistki Żoliborzanki Roku 2022 wybrane!

Znamy finalistki Żoliborzanki Roku 2022. - Tegoroczną edycję wyróżnia to, że szansę na nagrodę mają społeczniczki, które nie zajmują się polityką – mówi Kasia Jaroszyńska, dziennikarka i członkini kapituły.

W tym artykule przeczytasz m.in.:

- o tym, kto trafił do ścisłego finału,
- co wyróżnia tegoroczną edycję,
- jaki jest kolejny etap plebiscytu.

W poniedziałek, 6 lutego rusza finałowe głosowanie na Żoliborzankę Roku 2022, w którym znalazło się 5 kandydatek do głównej nagrody.

Przez dwa tygodnie czytelniczki i czytelnicy Gazety Żoliborza zgłaszali żoliborzanki, które ich zdaniem zasługiwały na tytuł Żoliborzanki Roku 2022. Spośród blisko 40 zgłoszeń, kapituła wybrała finalistki Żoliborzanki Roku 2022. Członkinie i członkowie kapituły wybierali 5 swoich faworytek przyznając każdej z nich punkty w skali od 5 do 1. Mateusz Durlik nie przyznawał punktów żadnym kandydatkom. Jego rolą jako przewodniczącego kapituły, było nadzór nad przebiegiem głosowania i weryfikowanie poprawności zgłoszeń.

- Podobnie jak w zeszłym roku z łatwością przyszło mi wybranie pierwszej trójki. Jeżeli chodzi o miejsce 4 i 5 to bardzo się wahałam – mówi Katarzyna Jaroszyńska, dziennikarka i członkini kapituły. - To co różni tegoroczną edycję od poprzedniej to to, że w tym roku bardzo dużą szansę na nagrodę mają kobiety, które są po prostu miłośniczkami dzielnicy, bardzo dużo dla dzielnicy robią i są społeczniczkami a niekoniecznie zajmują się polityką – podkreśla Katarzyna Jaroszyńska.

Finalistki Żoliborzanki Roku 2022. „Wartością i jednocześnie przekleństwem tego plebiscytu jest to, że aż za bardzo masz w kim wybierać”

  • Maria Janiak
  • Marianna Zjawińska
  • Katarzyna Nowak
  • Barbara Szałowska
  • Katarzyna Zielińska

Sylwetki kandydatek przedstawimy w poniedziałek, 6 lutego, czyli w dniu, kiedy ruszy głosowanie.

- Wartością i jednocześnie przekleństwem tego plebiscytu jest to, że aż za bardzo masz w kim wybierać. Było to dla mnie stresujące, bo jakkolwiek by to banalnie nie brzmiało, w mojej ocenie każda ze zgłoszonych kandydatek mogłaby znaleźć się w finale. Ostatecznie kryterium jakie przyjęłam dotyczyło nie tylko wartości społecznej jaką dają naszej dzielnicy te kobiety, ale też to jak mało o nich wiemy - uzasadania Monika Sobień-Górska dziennikarka i członkini kapituły

- Chciałabym, by ten plebiscyt uczynił je bardziej rozpoznawalnymi w dzielnicy, bo na to zasługują. Wśród zgłoszonych kobiet było kilka takich, o których istnieniu nie wiedziałam, bo nie są aktywne w internecie, a ich codzienna, anonimowa, mrówcza praca na rzecz osób starszych, chorych, wykluczonych, czy na rzecz kultury wnosi bardzo konkretny wkład w podwyższenie jakości życia naszej żoliborskiej społeczności – dodaje Monika Sobień-Górska.

Kiedy finałowe głosowanie?

O tym do kogo trafi tytuł Żoliborzanki Roku 2022 zdecydują czytelniczki i czytelnicy Gazety Żoliborza. Kolejnym etapem Żoliborzanki Roku 2022 jest otwarte głosowanie, w którym może wziąć udział każdy. Głosowanie potrwa od 6 do 17 lutego.

Zwyciężczynię poznamy w czasie uroczystej gali finałowej, która odbędzie się 28 lutego w restauracji Moonsfera - partnera naszego plebiscytu.

Skład kapituły

Katarzyna Jaroszyńska - dziennikarka Dzień Dobry
TVN, konferansjerka,
prezenterka telewizyjna.

Magdalena Popławska -
aktorka teatralna, filmowa i serialowa, związana na stałe z Nowym Teatrem.

Monika Sobień-Górska -dziennikarka, scenarzystka, autorka pięciu książek z gatunku literatury faktu. Publikuje felietony w
"Zwierciadle" i "Claudii".

Aldona Machnowska - Góra - zastępczyni Prezydenta Warszawy. Nadzoruje obszar kultury, polityki lokalowej, rewitalizacji oraz spraw społecznych.

Justyna Glusman - autorka
publikacji nt. zielonych miast,
dyrektorka zarządzająca w Stowarzyszeniu Fala Renowacji,
miejska aktywistka.

Maciej Stuhr - aktor filmowy, serialowy i teatralny, reżyser, konferansjer i wykładowca akademicki.

Grzegorz Małecki - aktor
teatralny, filmowy, telewizyjny i dubbingowy. Na stałe związany z Teatrem Narodowym.

Mateusz Durlik - lokalny
aktywista, prezes
stowarzyszenia Żoliborz
Przyszłości, wydawca
portali gazetazoliborza.pl,
gazetawoli.pl, gazetabialoleki.pl i bielany.Info.

Przeczytaj również: Żoliborzanka Roku 2022

Żoliborzanka Roku 2022 to osoba tolerancyjna, szanująca prawa innych ludzi, aktywna i wyróżniającą się
w swojej dziedzinie.
Tegoroczna edycja jest już drugą odsłoną plebiscytu. Żoliborzanką Roku 2021 została Dorota Łoboda. Kto zostanie Żoliborzanką Roku 2022? O tym zdecydujecie Wy. Głosowanie rusza 6 lutego!

Patron honorowy:

Partnerzy strategiczni:

Partnerzy plebiscytu:

Obsługa prawna:


ten-sushi_edited

ten-sushi_edited

TWOJE-OKSY-LOGO-bia┼ee

TWOJE-OKSY-LOGO-bia┼ee

TWOJE-OKSY-LOGO-czarny

TWOJE-OKSY-LOGO-czarny

logo-zabka-01

logo-zabka-01

IMG_3844

IMG_3844

image0

image0

image1

image1

image1-1

image1-1


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ