Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 22:58

2 urodziny salonu optycznego Twoje Oksy. Na gości czekają wyjątkowe atrakcje. Materiał partnera

To już dwa lata, odkąd salon optyczny „Twoje Oksy” dba o wzrok mieszkanek i mieszkańców Żoliborza. Z tej okazji w nadchodzący weekend czeka nas wiele atrakcji, a już dziś zapowiadamy konkurs, w którym będzie można wygrać oprawki firmy MOSCOT.

Co będzie czekało na gości podczas urodzin salonu?

Lampka wina, poczęstunek, vouchery zakupowe, to elementy imprezy urodzinowej jaka odbędzie się w nadchodzący weekend, czyli 27 i 28 stycznia w salonie optycznym Twoje Oksy. - Każdy kto w tych dniach zakupi bądź nas odwiedzi otrzyma voucher na zakupy dla siebie bądź osoby trzeciej. Przez cały styczeń mamy również urodzinowy prezent w postaci 10 proc. zniżki na parę okularów i voucher 200 zł dla rodziny oraz przyjaciół – zapowiada załoga salonu optycznego Twoje Oksy.

Oprócz wyżej wspomnianych atrakcji, gospodarze zapowiadają możliwość obejrzenia najnowszej kolekcji okularów marki MOSCOT oraz niespodzianki.

Gazeta Żoliborza wraz z salonem, przygotowała coś wyjątkowego. Już wkrótce ogłosimy konkurs, w którym nagrodą będą oprawki firmy MOSCOT o wartości blisko 1400 złotych.    

Przeczytajcie uważnie ten artykuł, ponieważ może okazać się pomocny w czasie konkursu, a nagroda jest cenna, bo są nią oprawy nowojorskiej firmy z wieloletnią tradycją w branży optycznej.

Twoje Oksy obchodzą 2 urodziny. Wyjątkowa historia marki MOSCOT, która zaczęła się na Manhattanie w 1915 roku

MOSCOT specjalizuje się w tworzeniu opraw optycznych i okularów przeciwsłonecznych. Charakteryzujące się ponadczasowym designem produkty MOSCOT mają swoje korzenie sięgające aż do 1915 roku.

Mająca siedzibę w Nowym Jorku marka MOSCOT została założona w dzielnicy Lower East Side na Manhattanie przez Hymana Moscota, co czyni ją jedną z najstarszych lokalnych firm w Nowym Jorku, a także 21. najstarszą firmą okularową na świecie, działającą do dziś.

Hyman Moscot zaczynał swój okularowy biznes od sprzedawania okularów z wózka, z którym przemierzał Lower East Side. Dziś wózek ten jest znakiem rozpoznawczym i znajduje się w logo firmy. Po kilku latach od rozpoczęcia działalności, do biznesu dołączył Sol, syn Hymana, który mimo zaledwie 15 lat – okazał się świetnym sprzedawcą i w 1925 roku otworzył razem z ojcem pierwszy sklep firmowy na Orchard Street, a po 10 latach kierował już własnym salonem na Rivington Street.

Okulary Moscot podbiły Nowy Jork – były niedrogie, trwałe i modne. Na początku lat 50 prezesem firmy MOSCOT został syn Sola, Joel, dzięki któremu marka stała się jednym z najbardziej znanych i lubianych nowojorskich „optyków”.

Kluczowe od zawsze było indywidualne podejście

Mając tak bogatą i długą tożsamość kluczowa dla marki MOSCOT jest wierność tradycji oraz dostępność. Założyciele firmy od początku mieli cel by stać się „optykiem z sąsiedztwa”, a nie sklepem z okularami, gdzie wprawdzie jest ogromny wybór, ale trudno o profesjonalną obsługę i indywidualne podejście do klienta, a tego wymaga odpowiedni dobór opraw.

Salony MOSCOT od początku swojego istnienia wyróżniają się swoim podejściem do kreowania dostępności opraw i okularów. W chwili, gdy inne firmy optyczne starały się proponować wymyślne, bogato zdobione okulary, Joel postawił na wysoką jakość, ponadczasowy, klasyczny wygląd oprawek i obsługę na najwyższym poziomie. Nie zapomniał również o wykwalifikowanej kadrze optyków. Holistyczne podejście Joela przekazywane z pokolenia na pokolenia sprawiło, że do dziś jest to największa siła marki MOSCOT.

Każdy model okularów firmy MOSCOT oferowany jest w kilkunastu kolorach i kilku rozmiarach, wyróżnia też dwa kierunki w swoich oprawach, Oryginal i Spirit. Każdy z nich mówi o stylu i wizji

Kolekcja MOSCOT Originals, oparta na stylach z archiwów rodziny MOSCOT z lat 30-80, celebruje klasyczny dobry wygląd i ponadczasowe wzornictwo zrodzone w minionych dekadach.  Motto brzmi "jeśli to nie jest MOSCOT, to nie jest oryginał."

The MOSCOT Spirit Collection odchodzi od rodzinnych archiwów MOSCOT, ale nadal dzieli to samo wspaniałe DNA co The MOSCOT Originals. Dobre geny są w rodzinie.

Przeczytaj również: Twoje Oksy podpowiadają kiedy wykonać badanie optometryczne, a kiedy okulistyczne. Materiał partnera

Optometryści coraz częściej traktowani są jako specjaliści pierwszego kontaktu. Gdy odczuwamy kłopoty ze zmęczeniem wzroku, z rozmazywaniem obrazu, gorzej widzimy czy to z bliska czy tez z daleka, albo chcemy zacząć nosić soczewki kontaktowe, warto wtedy zasięgnąć porady u optometrysty.
Jeżeli zaś doszło do silnych bólów oczu, infekcji, badź urazu oka konieczna jest konsultacja z lekarzem-okulistą.

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.