Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 22:24

Salon optyczny Twoje Oksy poprawia widzenie. Materiał partnera

Twoje Oksy to salon optyczny działający na Żoliborzu już od półtora roku. Twórcy tego
miejsca stawiają przede wszystkim na jakość i pozytywne doświadczenie swoich gości, którzy
potrzebują nie tylko wyjątkowych opraw, ale także zadbać o swój wzrok.

Salon wyróżnia jasne i przestrzenne wnętrze, które daje poczucie komfortu i sprawia, że można w
pełni skupić się na celu wizyty, czyli doborze okularów, jak mówią sami właściciele - szytych na
miarę.

Agnieszka i Paweł połączyli swoją wiedzę i wieloletnie doświadczenie w branży optycznej
otwierając salon optyczny na Żoliborzu. Ich misją jest pomoc w zapewnieniu prawidłowego
widzenia. Paweł w swojej karierze zdążył dobrać okulary tysiącom osób.
Zarówno on jak i Agnieszka wcześniej pracowali w klinikach okulistycznych i w większych lub
mniejszych firmach optycznych. Pomysł własnego salonu optycznego kiełkował w ich głowach od
jakiegoś czasu. Pawła przyciągnęła do Agnieszki jej otwartość, z kolei ją do Pawła jego
doświadczenie.

Zarówno on jak i ona chcieli przede wszystkim działać w branży optycznej na swoich zasadach, bez
korporacyjnych tabelek określających cele i uwalniając się od narzucanej filozofii sprzedaży, z którą
nie do końca się zgadzali.

Oprawy dopasowane do urody i osobowości

- W takim miejscu jak Twoje Oksy jesteśmy w stanie zaproponować okulary dopasowane do
indywidualnych potrzeb i cech każdego człowieka w przystępnej cenie – mówi Agnieszka.
Dodatkowo salon stale się rozwija, wzbogaca swoją ofertę oraz wdraża sugestie swoich klientów, z
którymi właściciele potrafią godzinami rozmawiać na różne tematy. W ten sposób narodziły się
również sąsiedzkie relacje z mieszkańcami. Czasami są to rozmowy przy kawie, a nieraz zwykły
przyjacielski gest ręką na przywitanie.

Twoje Oksy przede wszystkim są odpowiedzią na zmieniające się trendy rynku optycznego.
Znajdziemy tu ponadczasowe oprawy, odnoszące się do klasycznego wzornictwa. Na pewno każdy
znajdzie coś dla siebie, a w wyborze tych odpowiednich z pewnością pomoże Agnieszka z
Pawłem.

Oboje wiedzą jakie oprawy będą pasować do danego kształtu twarzy i osobowości. Dzięki
swojemu doświadczeniu doradzą w nienachalny sposób. – Jeżeli nasz klient chce się zastanowić
dłużej to oczywiście dajemy tę możliwość i swobodę. Postrzeganie okularów z czasem się zmieniło
i dziś stanowią ważny element osobowości. Przede wszystkim liczy się komfort i przyjemność z ich
noszenia – podkreśla Paweł.

W ofercie znajdziemy oprawy producentów z Australii, Włoch, Francji i Hiszpanii. Oferta stale się
poszerza. Wśród marek znajdują się takie, które mają wieloletnią tradycję w projektowaniu opraw,
jak choćby Moscot, obecny na rynku od ponad stu lat. W myśli filozofii twórców salonu
optycznego Twoje Oksy, na półkach lądują produkty oryginalne, o wyjątkowym i ponadczasowym
designie. Właściciele dość skrupulatnie wyszukują producentów opraw, którzy oferują solidne i
wysokiej jakości produkty wpisując się tym samym w misję salonu optycznego na Żoliborzu.

Materiały, z których są wykonane oprawy są trwałe i najwyższej jakości. Ciekawą propozycją są te,
wyprodukowane dzięki recyklingowi materiałów wtórnych z dodatkiem włókien trawy.

Spersonalizowane szkła jako kluczowy element dobrze dobranych okularów

Poza stroną wizualną, sercem kompletnej pary okularów są soczewki. Dobrze dobrane okulary to
nie tylko takie, które pasują do danej osoby, są wygodne w noszeniu, ale też skutecznie
poprawiają jakość widzenia. Salon optyczny Twoje Oksy oferuje holistyczne podejście w kwestii
dbania o swój wzrok. Oznacza to, że na miejscu można również skorzystać z badań wzroku
wykonywanych przez optometrystę lub okulistę. Dodatkowo Agnieszka jest ortoptystą, czyli
zajmuje się rehabilitacją oczu dzieci.

Salon optyczny Twoje Oksy tworzy nowy standard usług optycznych dzięki zastosowaniu
nowoczesnych urządzeń. To właśnie dzięki nim możliwe jest precyzyjne dobranie szkieł do
konkretnej pary oczu. W ten sposób klient otrzymuje spersonalizowane szkła.

- Niektórzy z naszych klientów o pewnych technicznych rzeczach czy badaniach, które wykonujemy
słyszą pierwszy raz, mimo że od lat noszą okulary. Dzięki precyzyjnie przez nas wykonanym
badaniom i dobraniu szkieł szytych na miarę, mogą przekonać się jak naprawdę wygląda
prawidłowe widzenie – przekonuje Paweł.

Salon optyczny Twoje Oksy znajduje się przy ulicy Powązkowskiej 40 w lokalu U2.


3

3

2

2

10

10

11

11

7

7

2-1

2-1

3-1

3-1

10-1

10-1

12

12

11-1

11-1

12-1

12-1

5

5

6

6


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.