Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 19:02

Weekend na Żoliborzu: Pielęgnacja drzew w Sadach, sąsiedzkie spotkanie na plaży i nocne tańce

Nadchodzący weekend upłynie pod znakiem plenerowych wydarzeń. Oprócz tańców czy spacerów, będzie można spędzić czas w sąsiedzkiej atmosferze na plaży albo w Sadach przy pielęgnacji drzew.

Cd. usuwania sucharów z drzew owocowych pod nadzorem merytorycznym pomologa. Zapraszamy do pomocy

W ubiegłotygodniowym przeglądzie zabrakło tego wydarzenia. Teraz naprawiamy swój błąd, bo przecież Sady to jeden z najwartościowszych skarbów dzielnicy.

Mieszkańcy Żoliborza w ramach sąsiedzkiej inicjatywy Owocowe Sady Żoliborskie postanowili sami zadbać o rosnące w parku drzewa. Podobnie jak w minioną niedzielę, tak i w nadchodzącą pod okiem pomologa mieszkańcy będą prowadzić prace pielęgnacyjne polegające na usuwaniu suchych gałęzi.

Kiedy? – Niedziela, 29 maja o godz. 11.00
Gdzie? – Zbiórka przy placu zabaw

Spacerem Po Woli Na Żoli z Westfield Arkadia

Westfield Arkadia organizuje cykl spacerów. W ubiegłą sobotę po Woli uczestników spaceru oprowadzał ELDO. W kolejną sobotę, 28 maja odbędzie się spacer po Żoliborzu Oficerskim. Po urokliwej części dzielnicy oprowadzi Rafał Dąbrowiecki, autor bloga “Butem po Wawie”.

„Wspólnie z Rafałem spacerowicze zwiedzą słynny Żoliborz Oficerski. Będzie to okazja, by zobaczyć willowe osiedle mieszkaniowe w stylu dworkowym zatopione w zieleni i pełne klimatycznych zaułków” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia.

Kiedy? – Sobota, 28 maja o godz. 14.30
Gdzie? – Zbiórka przy pomniku I Dywizji Pancernej generała Stanisława Maczka na placu Inwalidów

Stare Piosenki Nocą

W Letnisku Żoliborz będzie można rozpocząć weekend od nocnych tańców w rytmie rock’n’rolla, soulu, funku i bluesa. Za konsoletą stanie Bartosz Mindewicz. Tej nocy zagra również Wiktor Klemensiewicz. „To sugarman Półwyspu helskiego, perkusista, bębniarz, producent. On jest rytmem. Potrafi palcami zrobić piekne wspomnienie wszystkim, którzy go słyszą. Na djembe będzie dodawał nowa warstwę starym piosenkom oraz tworzył własne kosmosy z syntezatorami w tle” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia.

Kiedy? – Piątek, 27 maja o godz. 20
Gdzie? – Letnisko Żoliborz

SILNE KOBIETY XXI WIEKU

W Forcie Sokolnickiego odbędzie się spotkanie z kobietami, które na co dzień swoją postawą, siłą i determinacją motywują i inspirują.

Wśród zaproszonych kobiet znalazła się m.in. Beata Tadla, Paulina Malinowska-Kowalczyk, prof. Monika Płatek, Aleksandra Gajewska, Magdalena Popławska, Julia Kamińska.

Tego dnia wystąpi również Maria Sadowska wraz z zespołem.

Kiedy? – Niedziela, 29 maja o godz. 16.00
Gdzie? – Fort Sokolnickiego

Afterparty po Marszu Wyzwolenia Konopi: Jah Love Soundsystem in open air session ft. Jabbadub

Już 28. maja ulicami stolicy przejdzie Marsz Wyzwolenia Konopi. Wszyscy uczestnicy i uczestniczki po całym wydarzeniu mogą potańczyć przy dźwiękach DUB’u w jednej z żoliborskich miejscówek.

Za muzykę tego wieczora będzie odpowiadał Jah Love. „To nie koniec niespodzianek! Gościem specjalnym tego wieczoru będzie wrocławski skład JABBADUB, który zaprezentuje swój live dub mix! Usłyszycie ich klasyczne numery, niewydane produkcje i szalone remixy, które powstają w ich Astralnym Studio!” – zapowiadają organizatorzy wydarzenia.

Kiedy? – Sobota, 28 maja o godz. 21.00
Gdzie? – Boogaloo Beach Bar

Plażing MALowy 2.0.-Piknik z okazji Dnia Sąsiada / Пікнік на День сусіда/Picnic

Miejsce Aktywności Lokalnej na Marii Kazimiery w sobotę zaprasza na piknik na Plaży Żoliborz. „Ten piknik, jak żadne inne wydarzenie udowodni nam, że wszyscy jesteśmy sąsiadami i możemy się świetnie bawić! W planach pyszności, muzyka, gry i warsztaty!” – czytamy w opisie wydarzenia.

Kiedy? – Sobota, 28 maja o godz. 13.00
Gdzie? – Plaża Żoliborz


spacer-westfield-arkadia

spacer-westfield-arkadia

silne-kobiety

silne-kobiety

marsz-wolnych-konopi

marsz-wolnych-konopi

mal-plaza-zoliborz

mal-plaza-zoliborz

letnisko-zoliborz-stare-piosenki

letnisko-zoliborz-stare-piosenki


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.