Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 23:18

[Materiał partnera] UFC 275 – zapowiedź!

11 czerwca odbędzie się jedna z najważniejszych gal UFC dla polskich kibiców. Po dwóch latach przerwy do oktagonu powróci Joanna Jędrzejczyk, która będzie chciała wziąć rewanż na Chince – Zhang. Dodatkowo w walce wieczoru Glover Teixeira, czyli ostatni pogromca Jana Błachowicza będzie bronił pasa w starciu z Jirim Prochazką. Zapraszam na zapowiedź tego wydarzenia!

Zapowiedź walki wieczoru

Nie ma wątpliwości, że kibice z Polski powinni trzymać kciuki za Brazylijczyka w walce wieczoru. Glover Teixeira to ostatni zawodnik, który pokonał Jana Błachowicza. Brazylijczyk zapowiedział, że w przypadku wygranej z Prochazką bardzo chętnie da rewanż Polakowi w starciu o pas mistrzowski. Aby jednak tak się stało, musi wykonać swoje zadanie, a nie będzie ono łatwe.

Glover ma w swojej karierze już 40 zawodowych walk, w których zanotował 33 wygrane i 7 razy przegrywał. Większa część tego bilansu to zwycięstwa przez KO/TKO – 55%. Często również kończył przeciwników w parterze, o czym niestety przekonał się Jan Błachowicz. Teixeira podejdzie do pojedynku z Prochazką w roli faworyta, a przynajmniej takie opinie można wyciągnąć na podstawie oferty, którą przygotowały ufc zakłady bukmacherskie dostępne w Superbet. Takie przewidywania raczej nie powinny nikogo dziwić, ponieważ Brazylijczyk broni mistrzowskiego pasa, a dodatkowo ma na swoim koncie 6 kolejnych zwycięstw z rzędu. W ostatnim czasie znajduje się on w znakomitej formie, więc nic dziwnego, że jest faworytem.

Jego przeciwnik z pewnością nie jest jednak chłopcem do bicia. Prochazka ma na koncie 12 kolejnych zwycięstw z rzędu, a jego bilans musi robić wrażenie. Czech zaliczył 28 wygranych od początku kariery, raz zremisował i 3-krotnie przegrywał. Łącznie z tego bilansu, aż 25 wygranych, czyli blisko 89% zanotował przez KO/TKO. Jeśli szukać zawodnika, który gwarantuje wysokie szanse na finisz walki przed czasem, to właśnie Czech jest idealnym wyborem. Odbija się to również w kursach, które przygotowały ufc zakłady bukmacherskie.

Prochazka w swoim ostatnim pojedynku pokonał Dominicka Reyesa przez KO. Był to spektakularny nokaut, więc jego fani nie mogą doczekać się kolejnego starcia o mistrzowski pas. Czy Czech wykorzysta swoją szansę? Trzeba przyznać, że nie musiał zbyt długo na nią czekać, ponieważ już w trzecim starciu dla UFC zawalczy o tytuł.

Najważniejsze walki:

  • Walka wieczoru
  • Glover Teixeira (33-7) vs. Jiri Prochazka (28-3-1) – walka o pas
  • Co-main event
  • Valentina Shevchenko (22-3) vs. Taila Santos (19-1) – walka o pas
  • Joanna Jędrzejczyk (16-4) vs. Weili Zhang (21-3)
  • Brendan Allen (18-5) vs. Jacob Malkoun (6-1)
  • Joselyne Edwards (10-4) vs. Ramona Pascual (6-3)

Jędrzejczyk vs Zhang

To, co najważniejsze dla polskich kibiców, będzie się jednak działo w walce kobiet. Mowa tutaj o starciu powracającej po blisko 2 latach przerwy Joanny Jędrzejczyk. Polka wraca do oktagonu i od razu rzuca sobie poważne wyzwanie, ponieważ jej rywalką będzie Chinka Zhang, która wysłała ją do szpitala po ostatniej walce tych zawodniczek. JJ z pewnością marzy o rewanżu, który otworzyłby jej drogę do kolejnej walki o mistrzowski pas. Zadanie nie będzie jednak łatwe, co widać, chociażby na podstawie oferty przygotowanej przez zakłady bukmacherskie.

Joanna Jędrzejczyk w całej swojej karierze stoczyła 20 zawodowych walk. 16 z nich zakończyło się jej zwycięstwem a 4 porażką. Łącznie aż 14 z tych 20 rywalizacji zostało rozstrzygniętych przez decyzję. Tym samym mogę napisać, że są spore szanse na podobny koniec rywalki z Zhang, zwłaszcza że pierwsze, mordercze starcie tych zawodniczek zakończyło się właśnie w ten sposób. Joanna tylko 4 razy w swojej karierze kończyła walkę przez KO/TKO i raz zaliczyła wygraną przez poddanie. W większości swoich pojedynków zostawiała decyzję sędziów, którzy z reguły rozstrzygali na jej korzyść. Trzeba jednak wspomnieć, że Polka z 4 poniesionych porażek, tylko raz przegrywała przez KO/TKO, więc dysponuje twardą szczęką, co najlepiej było widać w pierwszym starciu z Zhang.

Czego spodziewać się po rywalce Joanny Jędrzejczyk? O opinię poprosiliśmy naszego eksperta:

„Chinka po wygranej z Joanną Jędrzejczyk w 2020 roku nie rozwinęła swojej kariery, tak jak można było się tego spodziewać. Zhang zaliczyła dwie porażki z rzędu w starciach z Rose Namajunas, dlatego też teraz musi odbudować swoją pozycję, a do tego konieczna będzie wygrana z JJ. Weili ma na koncie 24 zawodowe walki, z których 21 razy wychodziła obronną ręką i zanotowała również 3 porażki. Podobnie, jak Joanna Jędrzejczyk, niezwykła ona przegrywać przed czasem i do tej pory tylko jedna zawodniczka dokonała tej sztuki, a konkretnie Rose Namajunas, która znokautowała ją po uderzeniu nogą na głowę”.

UFC zakłady bukmacherskie na to starcie będą dostępne w Superbet!

Kolejna szansa Gamera!

Wkrótce do ringu wróci również Mateusz Gamrot! 25 czerwca Polak na gali UFC FN zmierzy się z Rosjaninem, Armanem Tsarukyanem. Obaj zawodnicy mogą się pochwalić doskonałym bilansem, dlatego też nic dziwnego, że wielu kibiców ostrzy sobie zęby na ten pojedynek.

Polak w zawodowej karierze stoczył 21 rywalizacji, w których zanotował aż 20 zwycięstw. Jego jedyna porażka miała miejsce w starciu numer jeden dla federacji UFC, ale zdaniem wielu ekspertów, a nawet samego rywala, taki werdykt sędziów był mocno naciągany.

Rosjanin w zawodowej karierze 20 razy wychodził do oktagonu. Aktualnie ma na swoim koncie 18 wygranych i 2 porażki. Warto wspomnieć, że w ostatnim czasie zanotował 5 wygranych z rzędu, a jego jedyną porażką w UFC była również walka numer jeden.

Najbliższe walki Polaków w UFC:

11 czerwca | Singapur | UFC 275

Jędrzejczyk vs. Zhang

25 czerwca | Las Vegas | UFC FN

Gamrot vs. Tsarukyan

Sprawdź inne artykuły klasy premium, które znajdują się w specjalnie stworzonej zakładce!

Obstawianie zakładów bukmacherskich niesie ze sobą ryzyko uzależnienia. Pamiętaj, że nie może być sposobem na życie. W Polsce korzystanie z usług nielegalnych bukmacherów jest zabronione, możesz grać wyłącznie u tych operatorów, którzy posiadają zezwolenie Ministerstwa Finansów.

Zakłady wzajemne urządzane przez sieć Internet przyjmowane są na stronie internetowej Spółki pod adresem www.superbet.pl na podstawie zezwolenia Ministerstwa Finansów z dnia 24.10.2019 r., o nr PS4.6831.5.2019.

Autor tekstu: Mateusz Nowak – Senior Project Manager, redaktor naczelny Zagranie.com, absolwent dziennikarstwa sportowego i zarządzania w sporcie na UAM i fan piłki nożnej! Na Twitterze - @Mati_N95


najblizsze-walki-polakow-w-ufc-zaklady-bukmacherskie-superbet

najblizsze-walki-polakow-w-ufc-zaklady-bukmacherskie-superbet

najwazniejsze-walki-superbet-ufc-zaklady-bukmacherskie

najwazniejsze-walki-superbet-ufc-zaklady-bukmacherskie

najblizsze-walki-polakow-w-ufc-zaklady-bukmacherskie-superbet-1

najblizsze-walki-polakow-w-ufc-zaklady-bukmacherskie-superbet-1


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.