Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
niedziela, 24 listopada 2024 03:17

Weekend na Żoliborzu i Bielanach: Bieg flagi i powrót na torowisko historycznego tramwaju linii 36

Przed nami majówka, a to dla niektórych oznacza długi weekend. Dla tych, którzy postanowili zostać w mieście przygotowaliśmy zestawienie wydarzeń, które odbędą się w najbliższy weekend.

VIII Bieg Flagi

To już sportowa tradycja każdego miłośnika biegów. Bieg tradycyjnie odbywa się na Kępie Potockiej. W czasie tegorocznej odsłony zawodów przygotowano dwa dystanse dla osób dorosłych 5 i 10 km a dla najmłodszych uczestników dystans 100 metrów.

Każdy z uczestników biegu, który zawita na mecie otrzyma również pamiątkowy medal.

Biuro zawodów otwarte będzie od godziny 10. Zapisy dostępne są również za pośrednictwem strony internetowej www.bieg-flagi.pl.

Kiedy? – Poniedziałek, 2 maja o godz. 10
Gdzie? – Park Kępa Potocka

Powrót na tory linii turystycznej 36

W maju na tory wyjadą zabytkowe tramwaje linii 36. Będą jeździły trasą: PL. NARUTOWICZA – Filtrowa – Nowowiejska – Marszałkowska – gen. W. Andersa – A. Mickiewicza – J. Słowackiego – METRO MARYMONT. Z ich okien można podziwiać malowniczą ulicę Filtrową z pamiątkowymi, powstańczymi kotwicami na murach, ulicę Marszałkowską z socrealistyczną Marszałkowską Dzielnicą Mieszkaniową oraz zielony Żoliborz i jego modernistyczną zabudowę.

Kiedy? – Start od 1 maja

Squash

W sobotę w PraCoVnia Art - Club odbędzie się koncert duetu Squash. Jak wynika z opisu wydarzenia twórcy zapowiadają sporo improwizacji, zaś całość ma być utrzymana w stylistyce post-rocka. Na gitarze zagra Zbigniew Flakus zaś na perkusji Bartosz Piotrowski.

Kiedy? – Sobota, 30 kwietnia o godz. 20
Gdzie? – PraCoVnia Art – Club

Warsztaty plastyczne z Krzysiem - Художественные мастер-классы с Кшисем | WSTĘP WOLNY

„Będziemy spotykać się co dwa tygodnie na warsztatach plastycznych, podczas których poznamy grafiki, będziemy tworzyć kolorowe obrazy, nauczymy się malować różnymi rzeczami – akrylami, akwarelami czy pastelami” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia.

Krzysztof Sosnowski to jak czytamy artysta-romantyk z Żoliborza. Malował pejzaże górskie, głębiny oceanów i rafy koralowe, mikrostruktury komórkowe, fantomatykę naturalną - rośliny udające zwierzęta, zwierzęta udające maszyny, światy baśni i snów.

Kiedy? – Piątek, 29 kwietnia o godz. 17.00
Gdzie? - Centrum Lokalne Żoliborz

Poranna Łagodna Joga w TKKF Chomiczówka

To 60 minutowe poranne zajęcia z łagodnej jogi dla osób początkujących połączone z technikami oddechowymi oraz 30 minutowa relaksacja głęboko wyciszająca układ nerwowy.

W programie:
- praktyka łagodnej jogi z elementami ćwiczeń na zdrowy kręgosłup,
- Techniki oddechowe doenergetyzowujące, dotleniające i wzmacniające płuca,
- Sesja 30 minutowej głębokiej relaksacji na koniec - wyciszająca układ nerwowy, regenerująca organizm.

Z uwagi na limit miejsc obowiązują zapisy: https://forms.gle/gC21ZLeGDL4zPXtH8

Koszt uczestnictwa to 5 złotych na miesiąc. Płatność za zajęcia gotówką na miejscu na początku miesiąca.

Kiedy? - Poniedziałek, 2 maja o godz. 9
Gdzie? - Towarzystwo Krzewienia Kultury Fizycznej "Chomiczówka"

Poszukiwanie inspiracji do filmu

"Masz pomysł na realizację filmu? Zastanawiasz się, czy historia, która jest w Twojej głowie, ma szansę na zaistnienie na ekranie? Szukasz inspiracji i twórczego przetworzenia własnego pomysłu na język filmu? Ten warsztat praktyczny jest właśnie dla Ciebie" - czytamy w zapowiedzi wydarzenia.

Zajęcia poprowadzi Magdalena Bojdo, absolwentka Wydziału Operatorskiego Szkoły Filmowej w Łodzi. Opowie o preprodukcji, czyli pracy, którą należy przeprowadzić w pierwszym etapie powstawania filmu. Obowiązują zapisy poprzez link: http://www.akademiaumiejetnosci.czterywymiary.org/zapisy/

Liczba miejsc jest ograniczona.

Kiedy? - Sobota, 30 kwietnia o godz. 11.00
Gdzie? - Urząd Dzielnicy Bielany


Linia-tramwajowa-36-2

Linia-tramwajowa-36-2

squash1

squash1

277589816_475077544346137_1707630172787721518_n

277589816_475077544346137_1707630172787721518_n

joga

joga

278580314_2396337937174198_5307364551389654898_n

278580314_2396337937174198_5307364551389654898_n


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

bezchmurnie

Temperatura: 0°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1023 hPa
Wiatr: 37 km/h