Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
niedziela, 24 listopada 2024 20:13

Weekend na Żoliborzu: Koncert kolęd i kultowego zespołu, a także spotkanie autorskie

Najbliższy weekend to okazja by zobaczyć Żoliborz w pastelowej odsłonie, usłyszeć kolędy w wykonaniu Żoliborskiego Chóru Sąsiedzkiego, a także obejrzeć przedpremierowo film przyrodniczy z muzyką Nicka Cave'a.

W tym artykule przeczytasz m.in. o:

  • gdzie i jakie koncerty odbędą się na Żoliborzu?
  • jaka wystawa i gdzie jest dostępna?
  • o przedpremierze filmu, który uznawany jest za najbardziej relaksujący film

Agnieszka Jelonek w Najlepszej Księgarni!

W Najlepszej Księgarni po noworocznej przerwie wracają spotkania autorskie. Już w najbliższą sobotę odbędzie się spotkanie autorskie z Agnieszką Jelonek, autorką książki pt. „Trzeba być cicho”, której premiera wypada we wtorek 18 stycznia.

„To doskonała powieść przedstawiająca panoramę ludzi z krwi i kości, która otacza pewne młode małżeństwo w okresie stagnacji. "Trzeba być cicho" jest drugą powieścią Agnieszki Jelonek, po doskonale ocenianej "Koniec świata, umyj okna" (2020, nominacja do Nagrody Gdyni i Nagroda Literacka Miasta Radomia).” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia.

Agnieszka Jelonek jest nie tylko pisarką, ale także scenarzystką, dziennikarką i blogerką. W swoim dorobku ma również publikacje reportaży i wywiadów dotyczących twórczości kobiet.

„Zapraszamy Was zarówno do księgarni, jak i na transmisję online na fejsbuku. W trakcie spotkania będziecie mogli kupić książkę w promocyjnej cenie” – zachęcają organizatorzy. Spotkanie dobędzie się 22 stycznia o godzinie 18:00. Spotkanie poprowadzi Anna Karczewska.

Liczba miejsc ograniczona, ułatwieniem do wejścia będzie przedstawienie paszportu covidowego.

Koncert Kolęd Żoliborskiego Chóru Sąsiedzkiego

W najbliższą sobotę, 16 stycznia odbędzie się kolejny już koncert kolęd Żoliborskiego Chóru Sąsiedzkiego.

Zapoczątkowana w maju 2021 roku sąsiedzka inicjatywa powstała w wyniku zaangażowania ludzi, których łączy pasja do muzyki.

Koncert odbędzie się 22 stycznia o godzinie 18:00 w Kinie Elektronik. Wstęp wolny.

Duch śniegów - pokaz przedpremierowy

„Duch śniegów” to połączenie zdjęć dzikiego Tybetu i hipnotycznej muzyki Nicka Cave’a. Niedzielny seans filmu dokumentalnego jest jednym z pierwszych pokazów w Polsce. „Niezwykłe kinowe doświadczenie, epicka, fascynująca i kojąca duszę opowieść o niedostępnym dla ludzkiego oka, magicznym miejscu, którego tajemnic strzeże panująca tam prawdziwa bogini – śnieżna pantera” – czytamy w opisie filmu.

Przedpremiera 23 stycznia w niedzielę o godzinie 16:00. Bilety dostępne w linku poniżej:

https://www.bilety24.pl/kino/631-duch-sniegow-pokaz-przedpremierowy-72437?id=378174

Trawnik w PraCoVni

Trawnik to zespół uchodzący wręcz za kultowy. Opis zespołu znalazł nawet swoje miejsce w „Literackim przewodniku Żoliborza” autorstwa Pawła Dunina-Wąsowicza. Zespół powstał w 1980 roku na Żoliborzu.

W 1982r. Trawnik został wysłany przez klub Riviera na festiwal Rock Open do Krakowa, gdzie otrzymał główną nagrodę. W następnych latach kapela koncertowała w całym kraju i tak dzieje się po dziś dzień. Zespół gra muzykę autorską. W utworach można usłyszeć fascynację jamajskim SKA, REGGAE, ROCK&ROLLEM, PUNKROCKIEM i SURF'EM. Trawnik nagrał cztery płyty Czarodzieje (1995), Sztajerska (2000), FAFARAFA (2003), „Trawnik Acoustic Ensemble” (2021). Najnowsza płyta to pandemiczna pocztówka, wspomnienie umykającej codzienności.

Koncert odbędzie się w piątek, 21 stycznia o godzinie 20.

“Pastelowy Żoliborz” – wystawa prac Marii Osuchowskiej-Marcelletti

To wystawa prac prezentujących żoliborskie zakamarki w pastelowych odsłonach. Autorką tych niezwykłych dzieł jest pani Maria Osuchowska-Marcelletti, żoliborzanka. W przeszłości mieszkała również w Rzymie, a swoją prace zawodową zakończyła pracując w sekcji graficznej dziennika LA REPUBBLICA. Wystawa prac dostępna jest do 11 lutego w „Czytelni Pod Sowami” w godzinach jej otwarcia.


pastelowy_zoliborz-1024x469-1

pastelowy_zoliborz-1024x469-1

250222737_4389302881118097_5983090428091210014_n

250222737_4389302881118097_5983090428091210014_n

sniezna-pantera

sniezna-pantera

chor

chor

spotkanie-autorskie

spotkanie-autorskie


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 3°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1021 hPa
Wiatr: 19 km/h