Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
niedziela, 24 listopada 2024 05:23

Metro tylko na Bielanach i Żoliborzu. W weekend zapowiadane są utrudnienia

Od czwartku do niedzieli pociągi linii metra będą kursowały na skróconej trasie od stacji Młociny do Dworca Gdańskiego. W tym czasie pasażerowie będą mogli korzystać z zastępczych linii autobusowych i tramwajowych.

W tym artykule przeczytasz m.in. o:

  • utrudnieniach w kursowaniu metra
  • zmianach w kursowaniu tramwajów i autobusów
  • o tym jak często będą kursować poszczególne linie i metro

Metro Warszawskie od 11 do 14 listopada zamknie odcinek pierwszej linii metra między stacją Dworzec Gdański a Kabatami. Na długi weekend zaplanowano prace techniczne i modernizację urządzeń sterowania ruchem pojazdów.

Skrócenie trasy pociągów pierwszej linii metra nastąpi w czwartek około godziny 21. W czwartek, 11 listopada i 14 listopada w metrze będzie obowiązywał świąteczny rozkład jazdy. W piątek, 12 listopada pociągi będą kurowały zgodnie z sobotnim rozkładem jazdy, ale ze zwiększoną częstotliwością w godzinach szczytów komunikacyjnych. W sobotę, 13 listopada pociągi będą jeździły według sobotniego rozkładu jazdy. W noce z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę nie będzie kursów nocnych.

Zmiany w rozkładach jazdy tramwajów i autobusów

Na czas wyłączenia części stacji metra z użytku Zarząd Transportu Miejskiego uruchomił dodatkowe kursy tramwajów i autobusów. Na tory wyjadą tramwaje linii uzupełniającej 71. Składy w godzinach szczytu będą podjeżdżały na przystanki co 4-5 min. Oto trasa:

  • 71: METRO MARYMONT – J. Słowackiego – pl. T.W. Wilsona – A. Mickiewicza – gen. W. Andersa – pl. Bankowy – Marszałkowska – Puławska – METRO WILANOWSKA.

Ponadto w piątek, 12 listopada zmieni się trasa tramwajów linii 14:

  • 14: BANACHA – … – Puławska – J. P. Woronicza – Wołoska – Marynarska – PKP SŁUŻEWIEC,

Składy linii 17 będą miały dodatkowe kursy na trasie: Twardowska – PKP Służewiec. Tego dnia tramwaje linii 17 i 18 (w godzinach szczytów) będą podjeżdżały na przystanki częściej niż normalnie.

Kolejne zmiany zostaną wprowadzone w dniach 13-14 listopada. Zawieszone zostanie kursowanie linii 14, a składy linii 17 będą jeździły z większą częstotliwością do pętli Winnica.

Będą także dwie autobusowe linie zastępcze ZM1 i Z-1. W czwartek 11 listopada autobusy ZM1 będą kursowały w godzinach 21.00-0.30 (co 5-10 minut) a od 12 do 14 listopada w godzinach 5.00-24.00 (co 3 minuty podczas szczytów komunikacyjnych w piątek, 12 listopada oraz co 4-5 min w sobotę i niedzielę).

  • ZM1: METRO KABATY – al. KEN – al. Harcerzy Rzeczypospolitej – Rolna – al. Wilanowska – al. Niepodległości – Trasa Łazienkowska – rondo Jazdy Polskiej – L. Waryńskiego – pl. Konstytucji – Marszałkowska – pl. Bankowy – gen. W. Andersa – METRO RATUSZ-ARSENAŁ.

W noce z piątku na sobotę 12/13 listopada i z soboty na niedzielę 13/14 listopada, w godzinach nocnych kursów metra autobusy linii ZM1 pojadą całą trasą linii M1:

  • ZM1: METRO KABATY – al. KEN – al. Harcerzy Rzeczypospolitej – Rolna – al. Wilanowska – al. Niepodległości – Trasa Łazienkowska – rondo Jazdy Polskiej – L. Waryńskiego – pl. Konstytucji – Marszałkowska – pl. Bankowy – gen. W. Andersa – A. Mickiewicza – pl. T. W. Wilsona – J. Słowackiego – S. Żeromskiego – A. Sacharowa – J. Kasprowicza – METRO MŁOCINY.

Od piątku do niedzieli będą również kursowały autobusy linii Z-1. Na trasę wyjadą w okresach największego wykorzystania metra, czyli: w piątek 6.00-22.00, w sobotę 7.00-19.00 i w niedzielę – 9.00-19.00. Na przystanki podjadą z taką samą częstotliwością jak ZM1:

  • Z-1: METRO WILANOWSKA – al. Niepodległości – Trasa Łazienkowska – rondo Jazdy Polskiej – Waryńskiego – pl. Konstytucji – Marszałkowska – pl. Bankowy – gen. W. Andersa –METRO RATUSZ-ARSENAŁ.

Wydłużone zostaną trasy linii podmiejskich. Autobusy linii 710, 724 i 742 będą dojeżdżały do Metra Wilanowska a nie do Kabat. Umożliwi to przesiadkę do tramwajów linii 71.

Utrudnienia w metrze również w kolejny weekend

Drugi etap prac modernizacyjnych zaplanowano na następny weekend. Od piątku 19 listopada od godziny 18.00 do niedzieli 21 listopada metro będzie kursowało pomiędzy Dworcem Gdańskim a Młocinami według standardowych rozkładów jazdy. W noce z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę nie będzie kursów nocnych.

W piątek, sobotę i niedzielę będą kursowały tramwaje linii 71; w sobotę i niedzielę składy linii 17 będą jeździły z większą częstotliwością do pętli Winnica a kursowanie linii 14 zostanie zawieszone. Podobnie jak to było w pierwszym etapie prac, na trasy wyjadą autobusy linii zastępczej ZM1 (od ok. godziny 17:30 w piątek 19 listopada) oraz Z-1. W godzinach nocnych kursów metra autobusy ZM1 będą jeździły wzdłuż całej trasy linii M1. Autobusy linii 710, 724 i 742 będą dojeżdżały do Metra Wilanowska a nie do Kabat.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

bezchmurnie

Temperatura: 0°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1021 hPa
Wiatr: 37 km/h