Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 23:58

Weekend na Żoliborzu i Bielanach: Muzyczne doznania i spacer z przewodnikiem

Najbliższy weekend to okazja by pobawić się w rytmie muzyki albo pójść na spacer, w trakcie którego można poznać tożsamość dzielnicy.

Żoliborz. Ten Dziennikarski. Spacer z przewodnikiem

Żoliborz dziennikarski to część dzielnicy, w której osiedlili się dziennikarze czy artyści. Mieszkańcem osiedla byli m.in. Melchior Wańkowicz czy artystka rzeźbiarka Zuzanna Janin, która poświęciła historii domu rodzinnego znajdującego się na tym osiedlu szereg swoich rzeźb. To właśnie tu łączy architektura domów szeregowych z nowoczesnymi willami i starymi budynkami o charakterze dworkowym. Całość zatopiona jest w gęstej zieleni.

„A co przedtem? Co zanim wprowadzą się dziennikarze i artyści z rodzinami? Co potem? I co obecnie? Spacer powiedzie nas zielonymi ulicami Dolnego Żoliborza, przeprowadzi przez konserwatywną architekturę lat 20, odważną lat 30 i zaprowadzi do jednego z lepiej skrojonych społecznych osiedli warszawskich!” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia. Spacer nie jest biletowany, ale na koniec można wręczyć przewodnikowi napiwek. Spacer odbędzie się w sobotę, 16 października o godzinie 12. Zbiórka na placu Wilsona przy wejściu do parku Żeromskiego.

Lift your spirits in Havana

W sobotę, 16 października w Havanie zagrają Dj Burn Reynolds i Dj Sam Karol. „Będzie miło, może zrobimy tańce. Wania klasycznie robi dla Was specjalną kartę koktajli bazującą na Havana Club dostępną tylko w ten dzień” – zapowiadają organizatorzy.

Patryk Lewi Quintet w PraCoVni

W piątek, 15 października o 20 w PraCoVni kolejny koncert. Tym razem wystąpi Patryk Lewi Quintet. Jest to zespół instrumentalny wykonujący przede wszystkim kompozycje autorstwa lidera bandu oraz standardy jazzowe w ciekawych aranżacjach.

„Inspiracją artystyczną dla zespołu jest szeroko pojęta muzyka improwizowana z nurtu „modern mainstream”. Stylistyka prezentowanych utworów nawiązuje do nagrań współczesnych artystów jazzowych sceny nowojorskiej oraz zachodnioeuropejskiej, jak również do muzyki klasycznej i awangardy” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia. W lutym tego roku zespół nagrał płytę pt. „Logosonus”.

Wstęp na koncert to 30 złotych.

Sadzonki za odpady

Jak co roku na Bielanach będzie można wymienić odpady na sadzonki. Tydzień temu ta sama akcja odbyła się w Parku Olszyna i cieszyła się sporym zainteresowaniem mieszkańców. Nadchodząca akcja odbędzie się w sobotę, 16 października w godzinach od 10 do 12.

Odpady, które można wymienić na sadzonkę, cebulkę lub kwiat:

– szkło opakowaniowe (min. 30 sztuk)

– opakowanie plastikowe i metalowe (min. 30 sztuk)

– papier – przynajmniej 2 pudełka, każde o minimalnych wymiarach szer. 30 cm x dł. 45 cm x wys. 25 cm

– elektroodpady – co najmniej dwie sztuki (w przypadku baterii minimum 50 sztuk). Każdy mieszkaniec może otrzymać tylko jedną sadzonkę.

Biblioteka Podwórkowa w Mediatece

"Biblioteki Podwórkowe" są cyklicznymi spotkaniami z dziećmi i rodzicami. Wydarzenie polega na wspólnym czytaniu książek, rozmawianiu o nich i tworzeniu prac plastycznych związanych z literaturą. – Zajęcia prowadzą wolontariusze stowarzyszenia ATD Czwarty Świat, którzy wierzą, że każde dziecko ma w sobie talent i wiedzę, którą może podzielić się z innymi – wyjaśniają organizatorzy.

fot. Facebook/Panna Warszawiana


havana

havana

wez-sadzonke-za-odpady-plaka

wez-sadzonke-za-odpady-plaka

244340741_269574181736374_6501552522026091182_n

244340741_269574181736374_6501552522026091182_n

bok_scenariuszdlatrzechaktorow_FB_coverevent-1024x536-1

bok_scenariuszdlatrzechaktorow_FB_coverevent-1024x536-1

245039146_4730294860342900_4327226130490531734_n

245039146_4730294860342900_4327226130490531734_n


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ