Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 00:07

Weekend na Żoliborzu i Bielanach: After po Paradzie Równości w PanDymińskiej i koncert piosenek Rodowicz, Krawczyka oraz Osieckiej

Przed nami pogodny i upalny weekend sprzyjający różnego rodzaju aktywnościom. Oto kilka naszych propozycji na spędzenie nadchodzącego weekendu.

Żoliborz. Ten Oficerski! Spacer z przewodnikiem

Żoliborz Oficerski to kwartał przedwojennej stolicy, który charakteryzuje się przede wszystkim dworkowymi willami. To część dzielnicy, która jest przykładem koncepcji urbanistyki lat 20-tych. Żoliborz Oficerski jako miasto ogród, to nie tylko osiedle pełne klimatycznych zaułków, ale także plejada wyjątkowych mieszkańców.

„Spacer powiedzie nas żoliborskimi zielonymi uliczkami pamiętającymi międzywojnie, przeprowadzi przez trudny wiek XIX, zaskoczy XVIII wieczną historią tego miejsca (i wcześniejszą)!”- czytamy w zapowiedzi wydarzenia. Spacer odbędzie się 20 czerwca o godzinie 12:00. Zbiórka na placu Inwalidów pod Pomnikiem 1 Dywizji Pancernej gen. Maczka. Spacer poprowadzi: Monika(Panna Warszawianna)- licencjonowana przewodniczka po Warszawie.

1-2-3, PanDymińska patrzy

Tym razem PanDymińska łączy siły z żoliborskim oddziałem Miasto Jest Nasze oraz Kolektywem Aurora, który żoliborzanom jest doskonale znany za sprawą legendarnych widowisk artystycznych w Szklanym Domu.

Artyści po Paradzie Równości zapraszają więc na Dymińską „na sojuszniczy, międzypokoleniowy chillout z tęczą w sąsiedzkiej atmosferze”. Na wszystkich obecnych czeka moc muzycznych wrażeń, które zagwarantują: Maniucha Bikont, Joanna Halszka Sokołowska, Justyna Jary, Bartosz Weber, SUPERASTRAL2070.

Nie zabraknie również widowiskowego tańca w wykonaniu Grupy Taniec z Wachlarzami i Mark.

Sobotni wieczór będzie również okazją do pośmiania się, a wszystko za sprawą duetu VIP Team, który  pierwszy wystąpi ze swoim programem stand up’owym na żywo. Maniucha z kolei po raz pierwszy zaśpiewa piosenkę Tęcza z płyty DOM, której premiera zapowiadana jest na jesień.

„Weźcie coś bezalkoholowego do picia, coś na komary, kocyk i chodźcie! To jest świetna okazja by w końcu po pandemii i 100 letniej zimie narzucić na siebie coś szałowego. Manifestowanie swoich poglądów nigdy nie było tak łatwe i przyjemne - wystarczy być!” – zachęcają organizatorzy wydarzenia, które odbędzie się 19 czerwca w sobotę o 19:30.

Otwieramy Żoliborz

W nadchodzącą sobotę na Kępie Potockiej odbędzie się całodniowe wydarzenie obfite w koncerty, spektakle i inne różnego rodzaju atrakcje. Dla najmłodszych przygotowano spektakl „Psi Patrol” oraz strefę zabaw z dmuchańcami, parkiem linowym, torem przeszkód i miasteczkiem ruchu drogowego.

Ponadto w miejscu wydarzenia będzie strefa historyczna, gdzie będzie można m.in. zapoznać się z kulturą Wikingów. Z kolei w strefie aktywności lokalnej będzie można wziąć udział w warsztatach i konkursach.

Na scenie wystąpi zespół „Bezimienni”, Golden Hours Ensemble, Kuba Krystian, który zasłynął swoimi umiejętnościami w programie talent-show, a także Future Folk.

Imprezą towarzyszącą będzie II Żoliborski Festiwal Streetfoodu. Otwieramy Żoliborz odbędzie się w sobotę 19 czerwca na Kępie Potockiej od 12:00 do 20:30.

Muzyczna podróż po polskiej muzyce rozrywkowej

Tradycyjnie już, piątkowy wieczór w Parku Herberta upłynie pod znakiem dobrej muzyki. Tym razem w muzyczną podróż po polskiej muzyce rozrywkowej zabierze nas Tercet Wysokie Wibracje, a w programie znajdą się piosenki Maryli Rodowicz, Krzysztofa Krawczyka i Agnieszki Osieckiej. Wydarzenie odbędzie się w piątek 18 czerwca o godzinie 18:00.

Spektakl familijny pt. „Czarny Łabędź”

„Czarny Łabędź” to przedstawienie inspirowane bajką o brzydkim kaczątku H. Ch. Andersena. – W spektaklu poruszany jest problem braku tolerancji dla odmienności, innego wyglądu, innego zachowania niż to ogólnie przyjęte i akceptowane w określonym środowisku. I w tym świecie sielanki pojawia się ten obcy-inny. Różniący się od reszty społeczności, dlatego jest wyśmiewany i gorzej traktowany. Mimo swojej odmienności znajduje wsparcie w rodzinie, która się nim opiekuje – opisują organizatorzy.  Spektakl odbędzie się w parku Herberta w niedzielę 20 czerwca o godzinie 13:00.


otwieramy-zoli

otwieramy-zoli

pandyminska

pandyminska


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ