Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
poniedziałek, 25 listopada 2024 15:12

[Wideo +18] Seksualne tajemnice Żoliborza

Obnażamy seksualne tajemnice Żoliborza z seksuologiem Andrzejem Gryżewskim.

Edukacja seksualna w szkołach

Jedną z działalności dr Gryżewskiego jest edukacja seksualna w szkołach. W dobie internetu pornografia jest dla dzieci i nastolatków na wyciągnięcie ręki. Z czym wiąże się łatwy dostęp dzieci do pornografii? – Uważam, że powinno się chronić dzieci przed pornografią, bo to co tam zobaczą będą chcieli przełożyć na swoje życie – mówi dr Gryżewski. Dlaczego edukacja seksualna w szkołach jest potrzebna i czy w ogóle powinna mieć miejsce i o co pytali uczniowie? Na te pytania w rozmowie z Gazetą Żoliborza odpowiada Andrzej Gryżewski, który gościł w stołecznych szkołach prowadząc edukację seksualną. - Edukacja seksualna mówi też o tym, co możemy zrobić kiedy nieszczęśliwie się zakochamy. Każdy z nas jako nastolatek przecież zakochał się nieszczęśliwie – dodaje dr Andrzej Gryżewski.

Andrzej Gryżewski jest seksuologiem, psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym i psychologiem. W trakcie swojej kariery współpracował z prof. dr hab. Zbigniewem Lwem-Starowiczem w Instytucie Seksuologii PTS. Jest również członkiem Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego i Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Andrzej Gryżewski swoją wiedzą dotyczącą seksualności dzieli się na łamach takich czasopism jak Zwierciadło, Logo, czy Wysokie Obcasy.

https://gazetazoliborza.pl/2021/01/wideo-kryminal-ktorego-akcja-rozgrywa-sie-na-bielanach-i-zoliborzu/

Jest też autorem książki „Sztuka obsługi penisa”, który jest swego rodzaju poradnikiem i przewodnikiem po męskiej seksualności. Autor rozprawia się z różnego rodzaju mitami i stereotypami. Jest poważnie ale i momentami dowcipnie. Dr Andrzej Gryżewski przygotowuje teraz książkę poświęconą żeńskim genitaliom pt. „Sztuka obsługi waginy”. Jak sam autor mówi oba tytuły są pewnego rodzaju kontynuacją książki Michaliny Wisłockiej „Sztuka Kochania”.

https://gazetazoliborza.pl/2020/09/jak-wybrac-zajecia-dodatkowe-dla-dziecka/

Jak skończyła się historia księdza z Żoliborza, który uwodził swoje parafianki?

– Podczas spowiedzi niektóre z pań opisywały swoją rozwiązłą seksualność, albo mówiły o zdradach męża. Wówczas ten ksiądz myślał sobie, że skoro zdradza męża, to czemu nie zrobi tego z nim. Na koniec mszy przystępował do działania. W pewnym momencie ksiądz musiał wybierać między życiem a śmiercią – relacjonował w rozmowie z Gazetą Żoliborza dr Andrzej Gryżewski. Jak zakończyła się historia księdza-uwodziciela i co takiego się stało, że musiał stanąć przed dramatycznym wyborem? Odpowiedź znajdziecie w zapisie rozmowy wideo z dr Andrzejem Gryżewskim.

Ponadto na Żoliborzu jest miejsce, gdzie na seks bez zobowiązań spotykają się geje. – Z terenu Żoliborza dużo moich pacjentów jest biseksualna i homoseksualna mając przy tym żonę, która oczekuje od  swojego mężczyzny zbliżenia seksualnego – relacjonuje seksuolog. Więcej w filmie poniżej.

Grasujący po Żoliborzu i okolicach gwałciciel, z jakimi problemami mierzą się gangsterzy i gdzie na schadzkach spotykają się geje?

W okolicy Żoliborza grasował gwałciciel, którego ofiarą padły kobiety z okolicy. Jak się później okazało, za inwazyjnymi czynami mężczyzny kryła się burzliwa relacja z żoną. Jak potoczyła się sprawa gwałciciela? – To też jest element edukacji seksualnej. Jeżeli mamy konflikt w parze to uczymy się jak skutecznie go rozwiązać – podkreśla seksuolog, opisując w rozmowie z Gazetą Żoliborza całą sytuację.

A jak wygląda terapia gangstera, którego życie jest pełne adrenaliny, stresu i przemocy? – Dużo osób z półświatka, leczy się właśnie u mnie. Sporo historii opisałem w książkach napisanych z Arturem Górskim czy Jarosławem „Masą” Sokołowskim – mówi Gryżewski.

https://gazetazoliborza.pl/2018/10/sady-zoliborskie-ksiadz-czacha-i-komandos-czyli-zbrodnia-doskonala-to-sa-chlopaki-od-czarnej-roboty/

Woman with contraceptive pills and condom in the pocket of blue jeans.

Woman with contraceptive pills and condom in the pocket of blue jeans.

Condoms, cut grapefruit and banana with lipstick kiss marks on white background, flat lay. Safe sex

Condoms, cut grapefruit and banana with lipstick kiss marks on white background, flat lay. Safe sex

Woman with contraceptive pills and condom in the pocket of blue jeans.

Woman with contraceptive pills and condom in the pocket of blue jeans.

Condoms, cut grapefruit and banana with lipstick kiss marks on white background, flat lay. Safe sex

Condoms, cut grapefruit and banana with lipstick kiss marks on white background, flat lay. Safe sex

295bb1a30a842fa50c0ecbc63b980dc9_3

295bb1a30a842fa50c0ecbc63b980dc9_3

978838169110933

978838169110933

978838169110933-1

978838169110933-1

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

bezchmurnie

Temperatura: 11°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1019 hPa
Wiatr: 21 km/h