Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 04:00

Weekend na Żoliborzu i Bielanach: Jazzowe wieczory w Westfield Arkadia, gra terenowa i sąsiedzkie owocobaranie

Co nas czeka w nachodzący weekend? Przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych wydarzeń na Żoliborzu i Bielanach.
Przygoda na WSM-ie. Rodzinna gra spacerowa na Żoliborzu
Nadchodzące wydarzenie to rodzinne warsztaty architektoniczno-varsavianistyczne z cyklu „Moje Miasto Warszawa”, w ramach którego najmłodsi poznają wszystkie dzielnice stolicy. Podczas zajęć uczestnicy zmierzą się z tematem planowania miasta. „Zapraszamy dzieci w wieku 7 - 12 lat wraz z rodzicami/opiekunami - będziecie pracować wspólnie. Przed nami spacerowa gra miejska na Żoliborzu. Żoliborz jest najmniejszą, ale też najbardziej uporządkowaną i najdokładniej rozplanowaną dzielnicą Warszawy. Znajdziemy tu dużo zieleni i place, od których promieniście rozchodzą się ulice. Wspólnie rozszyfrujmy skrót WSM i zastanowimy się nad ideą spółdzielczości. W trakcie spaceru zobaczymy charakterystyczną zabudowę Kolonii, teatr miejski i sprawdzimy czy w Sadach Żoliborskich faktycznie znajdziemy owoce. Pozostając w temacie spółdzielczości - w czasie spaceru będziemy często działać zespołowo.” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia. Podczas warsztatów pierwszym elementem jest krótka prezentacja historii poszczególnych dzielnic. Pokazywane są mapy i budynki, które mogą okazać się pomocne w drugiej części wydarzenia. Po tym etapie uczestnicy przechodzą do działań kreatywnych, czyli zagadek związanych z konstruowaniem, projektowaniem czy historią kolejnych obszarów miasta. Zajęcia odbywają się w plenerze. Aby wziąć udział należy za pośrednictwem strony internetowej, która dostępna jest po kliknięciu tutaj.  23 sierpnia (niedziela), godz. 11.00 Dokładne miejsce zbiórki na Żoliborzu podawane jest w mailu osobom zapisanym
3 sąsiedzkie Owocobranie na Sadach Żoliborskich - dla ZOO
Mieszkańcy Sadów Żoliborskich zainicjowali wspólne sąsiedzkie owocobranie. To już trzecia odsłona akcji. Celem jest zebranie zalegających na trawnikach jabłek i gruszek, które nadają się do spożycia, czyli nie są nadgnite. Zebrane owoce trafiają do stołecznego Zoo, gdzie posłużą jako pokarm dla zwierząt. W ten sposób zostanie m.in. ograniczona ilość zalegających owoców na trawnikach, co było jednym z argumentów mieszkańców przeciwnych za zachowaniem owocowego charakteru Sadów Żoliborskich. 23 sierpnia (niedziela), godz. 9.00 Park Sady Żoliborskie przy placu zabaw - poznacie po skrzynkach na owoce
Jazzowe wieczory na terenie Westfield Arkadia
Już dziś startuje nowy cykl spotkań pod hasłem: „Jazzowe wieczory” przed Westfield Arkadia. To okazja do posłuchania największych przebojów muzyki filmowej, popularnej i jazzowej, w aranżacjach przygotowanych specjalnie przez zespół JSP Ensemble. To skład muzyków pracujących na co dzień z takimi artystami jak Daria Zawiałow, Reni Jusis czy Ania Dąbrowska. „Jazzowe wieczory” – tak nazywa się nowy cykl bezpłatnych wydarzeń plenerowych startujących 21 sierpnia z muzykami w składzie: Damian Pińkowski – saksofon, Bartosz Śniadecki – instrumenty klawiszowe, Radosław Łukaszewic – kontrabas i gitara basowa oraz Michał Bocek– perkusja. Na muzycznych spotkaniach, pojawią się elementy jazzu, rocka, funku, groovowych beatów, bluesa, a nawet popu. Zdecydowanie będzie to muzyka improwizowana, gdyż ta właśnie formuła definiuje esencję każdego z utworów grupy JSP Ensemble. W repertuarze kolektywu znajdą się propozycje dla fanów Michaela Jacksona, ery bebopu rodem z „Kind of blue” Milesa Davisa, ale także melodie z polskich, kultowych filmów i seriali. Podczas pierwszego koncertu goście usłyszą motywy z filmów takich jak: Janosik czy Czterdziestolatek. Nie zabraknie największych standardów muzyki popularnej i jazzowej. „Bezpieczeństwo gości jest najważniejsze, dlatego spotkania będą organizowane na zewnątrz z zachowaniem wszelkich środków ostrożności zgodnie z obowiązującym reżimem sanitarnym. W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni zielonej, na gości będą czekać wygodne leżaki, ale organizatorzy zachęcają także do przynoszenia swoich koców. Koncerty zaplanowane są na: 21 sierpnia, 26 sierpnia oraz 2 września br. W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych koncerty zostaną przełożone.” – informują organizatorzy. 21 sierpnia (piątek), godz. 18.00 – 21.00 Westfield Arkadia
Gra terenowa Bitwa Warszawska 1920
To wydarzenie nie tylko dla miłośników historii, ale i gier terenowych oraz przygód. Gracze wcielają się w zwiadowców polskiej armii, którzy przejęli rosyjską radiostację i dzięki niej mogą przechwytywać rozkazy wydawane przez wroga. Jednym z zadań uczestników gry jest przechwycenie właściwych rozkazów i uzupełnianie mapy strategicznej, prezentującej ruchy wojsk podczas Bitwy Warszawskiej. „Gra przeniesie nas do czasów Bitwy Warszawskiej w klimatycznym otoczeniu Starych Bielan.Gracze rejestrują się do gry wypełniając formularz zgłoszeniowy w punkcie startowym przy Urzędzie Dzielnicy Bielany. Tam też pobierają otrzymują kartę gry z mapą strategiczną Bitwy Warszawskiej oraz mapą terenu gry, a także kredki w kilku kolorach. Zespoły rozpoczynają grę co pół godziny w przedziale 14.00-17.00. Uczestniczą w grze w zespołach rodzinnych” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia. Zespół otwiera kopertę i czyta umieszczony w niej rozkaz. Na podstawie jego treści (charakterystyczne słowa, szumy, niezrozumiałe wyrazy) zespół decyduje czy przychwycił rozkaz z właściwej częstotliwości. Po podjęciu decyzji zespół wypełnia mapę strategiczną zgodnie z poleceniem - koloruje strzałki na mapie na właściwy kolor, łączy wskazane punkty itp. Zespół porusza się po terenie gry, odwiedza punkty w dowolnej kolejności, przechwytuje rozkazy i wypełnia mapę. Gra dla zespołu kończy się po upływie 90 minut lub w momencie stworzenia mapy strategicznej. Zespół, który uzupełnił mapę udaje się do punktu startowego, w którym może odebrać pamiątkową nagrodę. 23 sierpnia (niedziela), godz. 14.00 – 18.00 Start: Urząd Dzielnicy Bielany, ul. Żeromskiego 29
Fiesta w Parku Chomicza
Prawdziwa fiesta szykuje się na Bielanach. Na mieszkańców czeka moc atrakcji. Dla najmłodszych przygotowano spektakl sztuki mimu. Dzieci będzie bawił mim i aktor Jędrzej Fulara. Dla nieco starszych dzieci przygotowano animacje w przestrzeni Parku Chomicza. Tego dnia podczas fiesty odbędą się także pokazy sztuki cyrkowej i prestidigitatorstwa. Nie zabraknie również muzycznych wrażeń zapewnionych przez grupę Gabán Azul. Podczas koncertu będzie można usłyszeć m.in. muzykę karaibską oraz brazylijską. „W dobrze Wam znanym Parku Chomicza wygrodzimy specjalną przestrzeń, w której (zgodnie z obowiązującymi zasadami utrzymania dystansu społecznego) ustawimy leżaki. Będą to miejsca, z których bezpiecznie i wygodnie będzie można oglądać zaprezentowany program artystyczny. Zależy nam na bezpieczeństwie i dobrej zabawie dlatego też przed wejściem na teren artystycznych pokazów i koncertu zmierzymy Wam temperaturę w sposób szybki i sprawny. Niestety ze względów sanitarnych nie będziemy mogli serwować nic do picia i jedzenia - zabierzcie prowiant ze sobą” – informują organizatorzy. 22 sierpnia (sobota), godz. 14.00 – 18.00 Park Chomicza
Dołącz do społeczności Gazety Żoliborza. Rusza zbiórka na Patronite
 

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ