Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 23:57

Weekend na Żoliborzu: Spacery z przewodnikiem, przedpremierowe pokazy w kinie, spektakl dla dzieci

Przed nami pierwszy weekend lipca i czas na zasłużony odpoczynek po tygodniu pracy. Co robić? Oto kilka naszych propozycji.
Historie z krypty - spacer z przewodnikiem
Nadchodząca sobota to okazja do udziału w spacerach z przewodnikiem. Jednym z nich będzie autorski spacer po Cmentarzu Stare Powązki. Jak czytamy w zapowiedzi wydarzenia osią opowieści będzie XIX wiek, a bohaterami ludzie kultury, sztuki i biznesu. W trakcie wydarzenia opowiedziane zostaną biografie pisarzy, aktorek, muzyków czy naukowców. Całość ma być spięta klamrą XIX-wiecznej Warszawy, na ulicach której dominuje język rosyjski. 4 lipca (sobota), godz. 12:00 – 14:00 Zbiórka przy bramie św. Honoraty
Archispacer Warszawskiego Modernizmu - Żoliborz cz. I
Tego samego dnia, ale nieco później odbędzie się inny spacer. Tym razem osią opowieści będą modernistyczne perełki Żoliborza. Północną część dzielnicy charakteryzują modernistyczne wille, domy i bloki wznoszone w dwudziestoleciu międzywojennym jak i po 1945 roku. To niezwykła gratka dla miłośników architektury i Żoliborza. Spacer poprowadzi Grzegorz Mika, varsavianista i architekt. Zbiórka w sobotę o 15 pod adresem Mickiewicza 24, który będzie również pierwszym obiektem spaceru. 4 lipca (sobota), godz. 15:00 – 17:30 Zbiórka pod adresem Mickiewicza 24 róg ul. Mierosławskiego
Pokazy przedpremierowe w Kinie Wisła
Kino Wisła jest jednym z tych kin, które wróciło po przerwie związanej z pandemią. W ten weekend w repertuarze znajdziemy dwa pokazy przedpremierowe. Od 3 do 5 lipca w Kinie Wisła odbędzie się przedpremierowy pokaz filmu zatytułowanego „Na topie”. To muzyczna komedia z Dakotą Johnson i Tracee Ellis Ross. Film opowiada o gwieździe muzycznej, Grace Davis oraz jej asystentce, Maggie, której marzeniem jest rola producentki muzycznej.  Zarówno dla gwiazdy muzyki jak i jej asystentki to okazja by zmienić swoje życie. W filmie usłyszymy covery znanych przebojów i piosenki napisane specjalnie na potrzeby filmu. Drugi film, który możemy w ten weekend obejrzeć przedpremierowo w Kinie Wisła to swojego rodzaju portret księdza Binieckiego, były redaktor naczelny Tygodnika Powszechnego i filozof. ''xABo: Ksiądz Boniecki'', bo tak nazywa się film jest intymnym portretem człowieka w drodze. Tytuł filmu oznacza inicjały, jakich ksiądz Adam Boniecki używa w „Tygodniku Powszechnym”. „Pismo to jest jedynym miejscem, w którym wolno mu publikować po nałożeniu nań zakazu przez kościelnych zwierzchników. Od tamtej pory kapłan stał się jeszcze bardziej aktywny w terenie – odbywa rocznie ponad 200 spotkań z czytelnikami. Pokazuje księdza, który w wieku 85 lat zawsze znajduje czas na głęboką rozmowę, a równocześnie pozostaje rozdarty między swoją wiarą i niepokojem o kształt współczesnego Kościoła, szczególnie w Polsce.” – czytamy w opisie filmu. „Na topie” 3, 4, 5 lipca (piątek, sobota, niedziela) ''xABo: Ksiądz Boniecki'' 4, 5, 7, 9 lipca (sobota, niedziela, wtorek, czwartek) Kino Wisła
Bajkowy Żoliborz
Od jutra w Parku Żeromskiego zaczyna się wakacyjny cykl spotkań rodzinnych z teatrem. Od 4 lipca do 31 sierpnia aktorzy z teatru Baza wcielą się w postacie z siedmiu bajek. Już jutro „Bajkowy Żoliborz” zostanie zainaugurowany bajką „Zaczarowani Bracia”. „Jest to opowieść o sile matczynej miłości i niestrudzeniu w dążeniu do celu. Pewnego dnia Teoś i Jerzyk zostają przemienieni w drzewa klony za sprawą przebiegłej Baby Jagi. Ich matka – Wasylisa wyrusza na poszukiwanie synów. Pomagają jej przy tym Niedźwiedź oraz kot Mruczysław. Wspólnie mogą ubiec złą Babę Jagę, która jednak nie da się tak łatwo pokonać…” – opisują organizatorzy. 4 lipca (sobota), godz. 17:00 Park Żeromskiego
Żoli vibes / leniwa sobota
Park Żeromskiego to zielona ostoja w sercu Żoliborza, gdzie można odpocząć i wyciszyć się. Jak zawsze idealne warunki do letniego chillout’u zapewnia Prochownia Żoliborz, gdzie rozkładając się wygodnie na leżaku z lemoniadą w ręku możemy się wyluzować. Już jutro podczas wylegiwania się w słońcu czas w Prochowni umili Mac Polko, warszawski kompozytor i producent muzyczny a także założyciel duetu DJskiego DFTM. 4 lipca (sobota), godz. 16:00 Prochownia Żoliborz
Dołącz do społeczności Gazety Żoliborza. Rusza zbiórka na Patronite

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ