Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 21:29

Wybory prezydenckie 2020: Wysoka frekwencja na Żoliborzu. Znamy zwycięzców

Państwowa Komisja Wyborcza podała częściowe wyniki pierwszego głosowania. W Warszawie wygrywa Rafał Trzaskowski. A jak głosowali mieszkańcy Bielan i Żoliborza? Pod względem frekwencji lepszy okazał się m.in. Wilanów i Wesoła. Do Państwowej Komisji Wyborczej w dalszym ciągu spływają głosy. Na ostateczny wynik pierwszej tury głosowania w wyborach prezydenckich będziemy musieli poczekać do wtorku lub środy. Według częściowych wyników zebranych z 99,77 proc. obwodów z całego kraju największe poparcie zyskał Andrzej Duda – 43,67 proc. Na urzędującego prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego zagłosowało 30,34 proc. biorących udział w głosowaniu Polaków. Trzeci miejsce zajął Szymon Hołownia z poparcie, 13,85 proc. Frekwencja w Polsce wyniosła 63,97 proc.
Warszawa 
Jeśli chodzi o stolicę PKW przekazuje dane z 98,7 proc. obwodów głosowania. Zdecydowane poparcie warszawiaków zyskał Rafał Trzaskowski 47,55 proc. Na Andrzeja Dudę zagłosowało 26,94 proc. głosujących. Jako trzeci w stawce znalazł się Szymon Hołownia zyskując poparcie na poziomie 13,52. proc. TRZASKOWSKI Rafał Kazimierz                   479 030               47,55% DUDA Andrzej Sebastian                             271 448               26,94% HOŁOWNIA Szymon Franciszek                 136 170               13,52% BOSAK Krzysztof                                            56 271                 5,59% BIEDROŃ Robert                                            35 469                 3,52% KOSINIAK-KAMYSZ Władysław Marcin    17 909                 1,78% WITKOWSKI Waldemar Włodzimierz       2 941                    0,29% ŻÓŁTEK Stanisław Józef                               2 916                    0,29% JAKUBIAK Marek                                           2 408                    0,24% TANAJNO Paweł Jan                                     1 740                    0,17% PIOTROWSKI Mirosław Mariusz                1 140                    0,11% Razem                                                              1 007 442 W stolicy frekwencja wyniosła 73,25 proc. Warszawa jest pierwsza pod tym względem wśród miast wojewódzkich.
Żoliborz
Na Żoliborzu wczoraj do godziny 17 frekwencja wyniosła 57,50 proc. Ostatecznie po zebraniu danych ze wszystkich komisji obwodowych frekwencja na Żoliborzu wyniosła 77,57 proc. To czwarty wynik w Warszawie. Najwyższą frekwencją może pochwalić się Wilanów -  80,94 proc. Największą frekwencję odnotowano w komisji numer 344, która znajdowała się przy ulic Rydygiera w siedzibie Stowarzyszenia Notariuszu RP – 88, 57 proc. . Łącznie oddano 2411 głosów z czego 1452 otrzymał Rafał Trzaskowski, Szymon Hołownia – 444, Andrzej Duda – 235. Ze wszystkich kandydatów największe poparcie żoliborzan uzyskał Rafał Trzaskowski – 51,54 proc. Drugi wynik uzyskał Andrzej Duda – 23,58 proc.. Szymona Hołownię wybrało 13,03 proc. głosujących. TRZASKOWSKI Rafał Kazimierz                   16 593  51,54% DUDA Andrzej Sebastian                             7 592     23,58% HOŁOWNIA Szymon Franciszek                 4 196     13,03% BOSAK Krzysztof                                            1 567     4,87% BIEDROŃ Robert                                            1 317     4,09% KOSINIAK-KAMYSZ Władysław Marcin    562        1,75% WITKOWSKI Waldemar Włodzimierz       123        0,38% JAKUBIAK Marek                                           84          0,26% ŻÓŁTEK Stanisław Józef                               80          0,25% TANAJNO Paweł Jan                                     56          0,17% PIOTROWSKI Mirosław Mariusz                27          0,08% Razem                                                              32 197 Na Żoliborzu łącznie zliczono 74 nieważnych głosów. Najwięcej było ich w komisji nr 337 - łącznie 13. W czterech komisjach (332 335 343 344) wszystkie oddane głosy były ważne.
Bielany
Częściowe dane spłynęły do Państwowej Komisji Wyborczej ze wszystkich obwodów do głosowania znajdujących się Bielanach. Frekwencja wyniosła 74,70 proc.. Najwyższą frekwencję odnotowano w punkcie do głosowania w Szpitalu Bielańskim. Tam  wyniosła ona 100 proc. Drugi obwód z najwyższą frekwencją to numer 792 znajdujący się w S. B. M. "WARDOM", przy ulicy J. Kochanowskiego. Tu zagłosowało 84,24 proc. uprawnionych do głosowania. Na 1948 łącznie oddanych głosów 1027 otrzymał Rafał Trzaskowski, Andrzej Duda – 419, Szymon Hołownia - 266. Mieszkańcy Bielan najchętniej głosowali na Rafała Trzaskowskiego - 45,40 proc. Andrzej Duda zyskał poparcie na poziomie 29,83 proc.. Szymon Hołownia – 12,95 proc. TRZASKOWSKI Rafał Kazimierz                   34 788  45,40% DUDA Andrzej Sebastian                             22 856  29,83% HOŁOWNIA Szymon Franciszek                 9 921     12,95% BOSAK Krzysztof                                            4 422     5,77% BIEDROŃ Robert                                            2 582     3,37% KOSINIAK-KAMYSZ Władysław Marcin    1 251     1,63% ŻÓŁTEK Stanisław Józef                               241        0,31% WITKOWSKI Waldemar Włodzimierz       195        0,25% JAKUBIAK Marek                                           171        0,22% TANAJNO Paweł Jan                                     120        0,16% PIOTROWSKI Mirosław Mariusz                84          0,11% Razem                                                              76 631  

wybory

wybory


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: -1°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1005 hPa
Wiatr: 32 km/h