Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 30 stycznia 2025 15:49
Reklama
Tylko u nas!

Radny Tadeusz Müller składa mandat. Kto go zastąpi w Radzie Dzielnicy?

Zaskakująca wiadomość o rezygnacji radnego. Wiceprzewodniczący Rady Dzielnicy Żoliborz Tadeusz Müller składa mandat. Wkrótce jego miejsce zajmie nowa osoba.
Radny Tadeusz Müller składa mandat. Kto go zastąpi w Radzie Dzielnicy?
Zdjęcie własne Tadeusza Müllera

Źródło: www.facebook.com/tadeusz.muller.5

W tym artykule przeczytasz o:

  • powodach rezygnacji Tadeusza Müllera w Radzie Dzielnicy;
  • sukcesie wyborczym i o roli Tadeusza Müllera jako radnego;
  • przyszłym radnym, który przejmie mandat Tadeusza Müllera.

Właśnie dotarła do nas informacja o tym, że Wiceprzewodniczący Rady Dzielnicy Tadeusz Müller (Żoliborz ma głos) złożył mandat. Rezygnacja z mandatu radnego dzielnicy została już przesłana do Państwowej Komisji Wyborczej. Tadeusz Müller radnym był przez niespełna 7 miesięcy.

O sukcesie wyborczym radnego Müllera

Syn znanej restauratorki Magdy Gessler, Tadeusz Müller - również ceniony kucharz i restaurator, został wybrany na radnego dzielnicy w kwietniu 2024 r. z list Komitetu Wyborczego Wyborców „Żoliborz ma głos” z okręgu 3. (Żoliborz Południowy - Powązki - Rudawka). Müller startował wtedy z pierwszego miejsca na liście. Na Tadeusza Mullera zagłosowało 470 mieszkanek i mieszkańców tej części dzielnicy. Głównym tematem bliskim sercu Müllera był plac Grunwaldzki. „Chciałbym, żeby to był park. Chcę, żeby to było miejsce pełne rekreacji” - mówił podczas kampanii wyborczej były już radny. Szczególną uwagę zwracał na możliwość retencjonowania wody czy też specjalne kosze uliczne do segregacji odpadów na ul. Rydygiera.

Kilka słów o Tadeuszu Müllerze w roli dzielnicowego radnego

Radni Dzielnicy Żoliborz zostali zaprzysiężeni podczas I Sesji Rady Dzielnicy, która miała miejsce 6 maja 2024 r. To właśnie wtedy radni złożyli ślubowania. Jak się okazało, na pierwszym posiedzeniu radny-elekt Tadeusz Müller był nieobecny. Z kolei na kolejnym posiedzeniu które miało miejsce 5  czerwca, radni reprezentujący Komitet Wyborczy Wyborców „Żoliborz ma głos” byli nieobecni. Ostatecznie przed końcem sesji pojawił się wyłącznie Tadeusz Müller, który przyjął ślubowanie. Istniała obawa, że radny straci mandat, ze względu na ograniczony termin, w którym radny-elekt musi złożyć ślubowanie W przeciwnym razie groziła mu utrata mandatu. Jednocześnie radni wybierali wiceprzewodniczących, którzy mieli reprezentować wszystkie kluby. Ku sporemu zaskoczeniu, Tadeusz Müller został wybrany na wiceprzewodniczącego bez udziału koleżanek z klubu „Żoliborz ma głos”.

Tadeusz Müller podczas Warszawskiej Parady Rowerowej w 2024 r. na pl. Grunwaldzkim

Podczas tych kilku miesięcy Tadeusz Müller złożył pięć interpelacji. Dotyczyły one budowy zespołu żłobko-przedszkolnego przy ul. Ficowskiego, wysokich krawężników na chodniku przy Centrum Lokalnym Żoliborz, złego odwodnienia na przejściu dla pieszych przez ul. Anny German znajdującego się przy skrzyżowaniu z ul. Krasińskiego czy też likwidacji dzikiego parkingu przy ul. Rydygiera 9B celem przywrócenia istniejącej tam kiedyś łączki, a także nieczynnego od 4 miesięcy placu zabaw obok CLŻ. Ponadto, na początku września ubiegłego roku radny Muller współorganizował Warszawską Paradę Rowerową z Żoliborza na Wolę, która poprzedzała Festiwal Hipolita i Ludwiki na Kolonii Wawelberga. Müller opowiadał o placu Grunwaldzkim i ziołach, uświadamiaając uczestnikom rajdu jakie rośliny kryją się w łąkach kwietnych.

O powodach rezygnacji radnego Müllera oraz o nowym przyszłym radnym

Z informacji uzyskanej od samego Tadeusza Mullera, oficjalnym powodem rezygnacji są obowiązki rodzinne. „Musiałem zrezygnować ze względu na dwójkę dzieci i na ilość obowiązków z tym związanych” - dodał Müller. W związku z rezygnacją Tadeusza Mullera mandat przejmie osoba, która w drugiej kolejności zdobyła najwięcej głosów na liście wyborczej. W tym przypadku mandat przypadnie Łukaszowi Ostrowskiemu, który uzyskał 229 głosów w tym okręgu. Przyszły radny jest mieszkańcem Żoliborza Południowego. 

Łukasz Ostrowski zastąpi Tadeusza Müllera w Radzie Dzielnicy Żoliborz - zdjęcie własne Łukasza Ostrowskiego

Łukasz Ostrowski jest absolwentem Technikum Poligraficznego w Zespole Szkół Poligraficznych im. Marszałka J. Piłsudskiego na Muranowie oraz absolwentem Wyższej Szkoły Menedżerskiej. Obecnie jest przedsiębiorcą, wykładowcą na Uczelni Łazarskiego - kierunek Zarządzanie w sporcie, a oprócz tego od 13 lat jest wiceprezesem Klubu Sportowego „Metro” Warszawa (siatkówka młodzieżowa). Jednocześnie był inicjatorem wielu akcji charytatywnych i uczestniczył w pomocy ukraińskim uchodźcom. Podczas kampanii samorządowej szczególny nacisk stawiał na żoliborski sport, szczególnie wśród dzieci i młodzieży, a także na promocję dzielnicy.

 

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

Reklama
PRZECZYTAJ
bezchmurnie

Temperatura: 11°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1019 hPa
Wiatr: 11 km/h

Reklama
Reklama
Reklama