Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
poniedziałek, 25 listopada 2024 02:37

Uwaga! Zmiana trasy autobusów 116 i 518

W poniedziałek 31.07.2023 w związku z obchodami rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego, niektóre autobusy zostaną skierowane na trasy objazdowe. Dotyczy to między innymi przejeżdżających przez Żoliborz linii: 518, 116 i N44.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • którędy pojadą autobusy linii 116, 518 i N44,
  • do kiedy będzie obowiązywać zmiana,
  • jakie są zmiany lokalizacji przystanków,
  • jakie nowe linie pojawią się na Żoliborzu.

Tymczasowy przystanek na Miodowej

Od godziny 12:00 do godziny 24:00, zostanie tymczasowo zawieszona funkcjonowanie przystanku PL. KRASIŃSKICH 02, usytuowanego na ul. Miodowej. W związku z tym, w celu zapewnienia ciągłości obsługi podróżnych, zostanie uruchomiony przystanek zastępczy oznaczony jako PL. KRASIŃSKICH 52. Znajdzie się on na ul. Miodowej, przed skrzyżowaniem z ul. Długą, w odległości około 120 metrów od dotychczasowej, stałej lokalizacji.

Przystanek zastępczy PL. KRASIŃSKICH 52 będzie obsługiwany przez autobusy linii 116, 178, 180, 503, 518 oraz N44, zgodnie z ich regularnym rozkładem jazdy.

Którędy pojadą autobusy?

Rozpoczynając od skrzyżowania ulic Bonifraterskiej i Świętojerskiej, autobusy będą kierować się ul. Świętojerską w kierunku ul. Andersa. Następnie będą kontynuować trasę przez pl. Bankowy, ul. Senatorską, ul. Miodową i dalej według swoich dotychczasowych tras.

Wszystkie kursy będą odbywać się zgodnie z ustalonymi trasami, jednak z zachowaniem przystanku tymczasowego.

Dodatkowe linie

Z powodu obchodów rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego uruchomione zostaną dodatkowe linie autobusowe:  922, 944, 970 i 980. Będą one jeździły we wtorek, 1-go sierpnia, w ramowych godzinach 14:30 - 21:00. Na warszawskie ulice wyjadą również autobusy linii 912, które będą jeździły krócej - od 17:30 do 20:00.

Poniżej trasy dodatkowych linii autobusowych:

912

Linia jednokierunkowa, z Powązek na Cmentarz Wolski:
POWĄZKI-CM. WOJSKOWY 47 – Powązkowska – Okopowa – Towarowa – Prosta – Kasprzaka – al. Prymasa Tysiąclecia – Wolska – Fort Wola – CM. WOLSKI 09

922


POWĄZKI-CM. WOJSKOWY 43 – Krasińskiego – pl. Wilsona – Słowackiego – Włościańska – METRO MARYMONT 14

944


w kierunku krańca POWĄZKI-CM. WOJSKOWY:
DW. CENTRALNY 23 – Emilii Plater – Świętokrzyska – Marszałkowska – pl. Bankowy – al. Solidarności – Leszno – Okopowa – Powązkowska – POWĄZKI-CM. WOJSKOWY 47

w kierunku krańca DW. CENTRALNY 23:
POWĄZKI-CM. WOJSKOWY 47 – Powązkowska – Okopowa – al. Solidarności – pl. Bankowy – Marszałkowska – Świętokrzyska – Rondo ONZ – al. Jana Pawła II – tunel – DW. CENTRALNY 23

970


DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 08 – Kijowska – Targowa – al. Solidarności – most Śląsko-Dąbrowski – al. Solidarności – Leszno – Okopowa – Powązkowska – POWĄZKI-CM. WOJSKOWY 44

980


w kierunku krańca POWĄZKI-CM. WOJSKOWY:
FOKSAL 02 – Nowy Świat – Krakowskie Przedmieście – Miodowa – Senatorska – pl. Bankowy – Andersa – Nowolipki – Zamenhofa – Anielewicza – Okopowa – Powązkowska – POWĄZKI-CM. WOJSKOWY 03

w kierunku krańca FOKSAL:
POWĄZKI-CM. WOJSKOWY 03 – Powązkowska – Okopowa – Anielewicza – Andersa – pl. Bankowy – Senatorska – Miodowa – Krakowskie Przedmieście – Nowy Świat – zawrotka na rondzie de Gaulle’a – Nowy Świat – FOKSAL 01

Przeczytaj również: Zabytkowy tramwaj jedzie na Marymont

Zabytkowe pojazdy komunikacji miejskiej obejrzeć można najczęściej podczas Nocy Muzeów. W wakacje jednak po Warszawie przemieszcza się wyjątkowa linia turystyczna, która jeden z krańców ma na terenie naszej dzielnicy. Zobaczcie, co to za linia i gdzie można nią dojechać!


zmianatrasy

zmianatrasy


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

bezchmurnie

Temperatura: 3°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1021 hPa
Wiatr: 18 km/h