Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
niedziela, 24 listopada 2024 04:20

[Tydzień kultury i edukacji] W wakacje naucz się rysować z SealArt! Materiał partnera

Rysunek, malarstwo, grafika komputerowa - niezależnie od tego czy jesteś dzieckiem, młodzieżą, studentem, czy pracującym dorosłym znajdziesz coś dla siebie w SealArt.

Nie liczy się wiek, ważne są marzenia – a właściwie ich spełnianie. Jeśli od zawsze pragnąłeś lub pragnęłaś nauczyć się projektować, rysować czy malować, to najbliższa okazja nadarzy się już 27 czerwca, a kolejne w lipcu i sierpniu.

Wakacje z SealArt

Tryb zajęć, ich czas trwania i częstotliwość zostały dopasowane tak, aby zapewnić jak największą skuteczność i intensywność nauki. „W tym roku przygotowaliśmy dla was wiele nowości. Kursy będą prowadzone w kilku trybach od 27 czerwca, przez cały lipiec i sierpień. Warsztaty wakacyjne przeznaczone są dla najbardziej wymagających osób, które w jak najkrótszym czasie chcą nauczyć się rysunku a także dla tych, którzy chcą podszkolić swoje umiejętności w czasie wolnym” – zapowiada SealArt.

Kursy dostępne są w dogodnej częstotliwości – 15 lub 30 godzin w tygodniu. Takie natężenie zajęć pozwala w krótkim czasie opanować elementarne techniki rysunku i malarstwa, a osobom zaawansowanym udoskonalić i doszlifować już posiadane umiejętności.

Obejrzyj i przekonaj się

SealArt przygotowuje swoich kursantów do egzaminów na ASP, architekturę, ale pozwala też realizować swoje hobby, rozwinąć swoją twórczość i kreatywne myślenie. Prace uczestników szkoleń prowadzonych przez SealArt można obejrzeć na stronie https://www.sealart.pl/galeria.

Efekty prac uczestników kursów można zobaczyć również na Instagramie i Facebooku SealArt:

Rysunek, malarstwo i grafika komputerowa w SealArt!

Od 27 czerwca w SealArt będą funkcjonować cztery grupy warsztatowe:

  • Rysunek i malarstwo dla dzieci od 7. roku życia – 260 zł za 15 godzin zajęć lub 460 zł za 30 godzin zajęć;
  • Grafika komputerowa dla dzieci od 7. roku życia– 360 zł za 15 godzin zajęć;
  • Rysunek i malarstwo dla młodzieży od 13. roku życia i dorosłych – 360 zł za 15 godzin zajęć lub 460 zł za 30 godzin zajęć;
  • Grafika komputerowa dla młodzieży od 13. roku życia i dorosłych – 460 zł za 15 godzin zajęć.

3 dogodne lokalizacje

Zajęcia odbywają się w trzech lokalizacjach w dogodnych godzinach:

Bielany:

  • Grupa dziecięca (rysunek i malarstwo) 10:00 – 13:00 / 16:00 lub 13:15-16:15
  • Grupa dziecięca (grafika komputerowa) – 10:00 – 13:00
  • Grupa młodzieżowa (rysunek i malarstwo) – 10:00 – 13:00 / 16:00 lub 13:15-16:15
  • Grupa młodzieżowa (grafika komputerowa) – 13:15 – 16:15

Wilanów:

  • Grupa dziecięca (rysunek i malarstwo) – 10:00 – 13:00 / 16:00 lub 13:15-16:15
  • Grupa dziecięca (grafika komputerowa) – 10:00 – 13:00
  • Grupa młodzieżowa (rysunek i malarstwo) – 10:00 – 13:00 / 16:00 lub 13:15-16:15
  • Grupa młodzieżowa (grafika komputerowa) – 13:15 – 16:15

Legionowo:

  • Grupa dziecięca (rysunek i malarstwo) – 10:00 – 13:00 / 16:00
  • Grupa dziecięca (grafika komputerowa) – 10:00 – 13:00
  • Grupa młodzieżowa (rysunek i malarstwo) – 13:15 – 16:15 / 19:15
  • Grupa młodzieżowa (grafika komputerowa) – 13:15 – 16:15

kurs_rysunku_dla_dzieci_zajecia_dla_dzieci_rysunekdladzieci_warsztaty_plastyczne_zajecia_pozalekcyjne105

kurs_rysunku_dla_dzieci_zajecia_dla_dzieci_rysunekdladzieci_warsztaty_plastyczne_zajecia_pozalekcyjne105

kurs_rysunku_dla_dzieci_zajecia_dla_dzieci_rysunekdladzieci_warsztaty_plastyczne_zajecia_pozalekcyjne119

kurs_rysunku_dla_dzieci_zajecia_dla_dzieci_rysunekdladzieci_warsztaty_plastyczne_zajecia_pozalekcyjne119

kurs_rysunku_dla_dzieci_zajecia_dla_dzieci_rysunekdladzieci_warsztaty_plastyczne_zajecia_pozalekcyjne29

kurs_rysunku_dla_dzieci_zajecia_dla_dzieci_rysunekdladzieci_warsztaty_plastyczne_zajecia_pozalekcyjne29

sealart_szkola_rysunku_warszawa_wilanow_rysunekdladzieci10-1600x1067-1

sealart_szkola_rysunku_warszawa_wilanow_rysunekdladzieci10-1600x1067-1


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

bezchmurnie

Temperatura: 0°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1022 hPa
Wiatr: 37 km/h