Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
sobota, 23 listopada 2024 12:59

Jaki typ roweru wybrać?

Poszukiwania roweru należy zacząć od zadania sobie kilku podstawowych, ale bardzo ważnych pytań: – Do jakich celów będę używać roweru? Będzie potrzebny na zawody, dojazd do pracy, wycieczki po mieście, czy może wyprawy do lasu lub w góry? – Jakich akcesoriów potrzebuję? Czy przyda mi się bagażnik, nóżka, błotniki, oświetlenie, koszyk? – Jaki kolor ma mieć mój rower? Niebieski, żółty, czy klasycznie czarny? Kolor może wydawać się mało ważny, jednak z doświadczenia wiemy, że jest bardzo istotny przy wyborze. Po określeniu podstawowych potrzeb możemy przejść do rozważań nad typem roweru. Zapraszamy na krótki przegląd obecnej oferty na rynku. Rowery miejskie Zwane często ,,damkami” lub ,,holendrami”. Coraz popularniejszy segment rowerów, idealne na dojazd do pracy, czy na kawę z przyjaciółką. Tu warto zwrócić uwagę na opcje wspomagane elektrycznie. Konstrukcja – wyprostowana pozycja jazdy - Zapewnia wygodę jazdy i doskonałą widoczność Niski przekrok - Ułatwia częste wsiadanie i zsiadanie Możliwość montażu dodatkowych akcesoriów - Koszyk, w którym przewieziemy torebkę lub drobne zakupy Rowery trekkingowe Często mylone są z miejskimi, ale są dużo lepiej przystosowane do jazdy na długich dystansach. Zmienna geometria, regulowany mostek - Możliwość dopasowania pozycji do rowerzysty, od pozycji bardziej pochylonej po wyprostowaną Amortyzator z przodu - Zapewnia komfort w każdym terenie Bagażnik - Możliwość montażu sakw do 25 kg Rowery fitness Rowery na tyle sportowe, że można używać ich do treningu, ale też tak wygodne i praktyczne, że dłuższa wycieczka czy dojazd do pracy nie jest problemem. Rowery te dzielą się na dwa typy: crossowe i hybrydy. Rowery crossowe Pozwalają nam zapuścić się dość daleko od utwardzonych dróg, ale kopny piach, błoto przekraczają możliwości nawet tak uniwersalnych maszyn. Amortyzacja z przodu - Zapewnia wygodę i komfort na utwardzanych drogach Dosyć sportowa geometria roweru - Wygoda podczas dłuższych jazd Montaż akcesoriów: bagażnik, nóżki, błotniki - Dostosowanie roweru do własnych potrzeb Rowery hybrydowe To rowery do zdecydowanie szybszej jazdy, nie tylko po mieście. Węższe opony -  Niższe opory toczenia dają uczucie płynniejszej jazdy Lżejszy sztywny widelec - Niższa waga roweru Twardsze przełożenie - Możliwość osiągania wyższych prędkości Rowery górskie Bardzo popularne, obecnie coraz częściej spotykane w odmianach elektrycznych. Idealne do jazdy w terenie. Terenowe opony - Większa przyczepność, nawet na mokrych kamieniach Amortyzator - Bezpieczniejsze pokonywanie przeszkód na drodze Szeroka kierownica - Lepsze prowadzenie Pochylona pozycja - Odciążenie kręgosłupa, mniej drgań przenoszonych na odcinek lędźwiowy Rowery szosowe Najszybsze, najlżejsze, najbardziej sztywne maszyny w naszym arsenale. Rowery przeznaczone do długich dystansów po asfaltowych drogach. Niska waga - Zwrotność, dynamika Wąska opona - Najniższe opory toczenia Sztywny widelec - Niższa waga roweru, większe prędkości na drodze Rowery gravelowe Rowery szutrowe, najbardziej uniwersalne, idealne do codziennego użytkowania. Szersza opona niż 33 mm -Rower idealnie prowadzi się po drogach asfaltowych i ścieżkach szutrowych Możliwość zamontowania bagażnika i sakw - Rozwiązanie idealne na długie wyprawy turystyczne Szersza kierownica - Łatwiejsze prowadzenie roweru Krótszy mostek - Bardziej wyprostowana niż w rowerze szosowym pozycja, co zwiększa komfort jazdy Podsumowanie Jaki rower wybrać? Zastanówmy się razem. Wystarczy tylko przyjść do sklepu na jazdę próbną, zadać nam wszystkie pytania, jakie tylko przyjdą ci do głowy, i cieszyć się dobrym wyborem, czego wszystkim życzymy :) W następnym artykule: Zabierz rower na wakacje – jak bezpiecznie przewozić rower. Porad udziela zespół z: Skleprowerowy.pl, Nowy Żoliborz ul. Rydygiera 8 (róg Anny German)

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 3°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1016 hPa
Wiatr: 32 km/h