Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 15:34

Broniewskiego bez tramwajów!

Tramwajarze remontują torowisko na ulicy Broniewskiego. W sobotę, 20 lipca, rozpoczną prace na przejeździe przy ulicy Galla Anonima. W kolejny weekend planują roboty przy Matysiakówny oraz na skrzyżowaniu z aleją Armii Krajowej. Zmienią się trasy tramwajów.
  • Źródło: Warszawski Transport Publiczny
Broniewskiego bez tramwajów!
Tramwaj linii 22

Źródło: Warszawski Transport Publiczny

W tym artykule przeczytasz o:

  • remoncie torowiska na Broniewskiego
  • wstrzymaniu kursowania tramwajów
  • zmianach w komunikacji miejskiej 

Remont torowiska na Broniewskiego

Warszawscy tramwajarze realizują kolejne punkty ze swojej listy remontów na bieżący rok. Na koniec lipca zaplanowali prace na ulicy Broniewskiego. Podczas jednej, kilkudniowej przerwy w kursowaniu tramwajów przeprowadzą prace na trzech przejazdach.

Zaczną przy ulicy Galla Anonima. W sobotę, 20 lipca, o godzinie 0:15 zamkną tam przejazd przez tory. Kolejne prace zaplanowano od czwartku, 25 lipca, od godziny 0:15. Wówczas połącznie z ulicą Broniewskiego straci ulica Matysiakówny. 

Natomiast w sobotę, 27 lipca, o godzinie 0:15 roboty rozpoczną się u zbiegu z aleją Armii Krajowej. Wówczas zamknięty zostanie przejazd przez skrzyżowanie z Broniewskiego, od strony ulicy Maczka. Ruch górą – wiaduktami nad skrzyżowaniem – będzie bez zmian. Wszystkie te roboty zakończą się w jednym czasie. Prace na trzech przejazdach potrwają do poniedziałku, 29 lipca, do godziny 4:00.

Od soboty, 20 lipca, do niedzieli, 28 lipca, ulicą Broniewskiego – pomiędzy pętlą Piaski a aleją Jana Pawła II – nie będą jeździły tramwaje. Składy linii: 22, 28, 33 i 35 oraz autobusy: 103, 121 i 171 będą kursowały zmienionymi trasami. Na ulice wyjadą linie zastępcze – tramwajowa 78 i autobusowa Z33.

Zastępcze trasy komunikacji

Tramwaje linii 22 zostaną skierowane do pętli Twardowska przy ulicy Marymonckiej, czyli od ronda Zgrupowania AK „Radosław” będą jechały al. Jana Pawła II, ks. J. Popiełuszki, J. Słowackiego i Marymoncką. W drogę powrotną będą zabierały pasażerów z przystanku AWF.

Trasy linii 28, 33 i 35 zostaną skrócone. I tak, tramwaje 28 z Pragi dojadą tylko do ronda Zgrupowania AK „Radosław”, tutaj zmienią numer na 33 i będą kontynuowały kurs po trasie tej linii do pętli Kielecka.

W przeciwnym kierunku, z Mokotowa, przy rondzie część tramwajów 33 zmieni numer na 28 i po trasie tej linii pojedzie do pętli Kawęczyńska-Bazylika. Pozostałe 33 natomiast będą skręcały w ulicę Stawki, przy przystanku Dzika „zmieniały się” w 35 i po trasie tej linii jechały do pętli Banacha.

W przeciwnym kierunku wszystkie tramwaje linii 35 przy Dzikiej zamienią się numerem i trasą z 33 (czyli pojadą na Kielecką).

Tramwaje linii zastępczej 78 będą kursowały między Osiedlem Górczewska a Metrem Młociny trasą: Górczewska – Powstańców Śląskich – al. W. Reymonta – Wólczyńska – T. Nocznickiego.

Uruchomione zostanie kursowanie autobusowej linii zastępczej Z33 o trasie: Chomiczówka 06 – J. Conrada – al. W. Reymonta – W. Broniewskiego – al. Jana Pawła II – rondo Zgrupowania AK „Radosław” – Dzika – Rondo „Radosława” 04.

Linie 103, 121, 171 i 500 – zostaną skierowanie na trasy objazdowe:

  • 103: Dw. Zachodni (Tunelowa) – … – gen. S. Maczka – K. S. Rudnickiego – W. Broniewskiego – Jastrzębskiego – … – Metro Młociny,
  • 121: Metro Marymont – … – Sokratesa – J. Conrada – al. W. Reymonta – Powstańców Śląskich – Nowe Bemowo,
  • 171: Torwar – … – Piastów Śląskich – Powstańców Śląskich – Nowe Bemowo,
  • 500: Bródno Podgrodzie – … – Słomińskiego – rondo Zgrupowania AK „Radosław” – Rondo Radosława 03 (przyst. w kierunku dw. Gdańskiego).

Dodatkowo, gdy w weekend 27-28 lipca zamknięty zostanie przejazd tramwajowy w al. Armii Krajowej na skrzyżowaniu z ulicą W. Broniewskiego, inną trasą będą jeździły autobusy linii 186 w kierunku Nowodworów – wjadą na ulicę Powązkowską i następnie Z. Krasińskiego, Elbląską i W. Broniewskiego dojadą do swojej trasy w al. Armii Krajowej.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

MarcinO 22.07.2024 13:57
Kiedy start prac przy budowie ronda Przasnyska/Krasińskiego? Na razie nic się tam nie dzieje.

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

bezchmurnie

Temperatura: 1°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1000 hPa
Wiatr: 32 km/h