Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 18:32

Otwieramy Żoliborz!

Niejako przy okazji festiwalu streetfoodu w sobotę w parku Kępa Potocka odbędzie się muzyczna impreza plenerowa zakończona wieczornymi koncertami zespołów Chłopcy z Placu Broni, Wanda i Banda oraz Sztywny Pal Azji.
Otwieramy Żoliborz!

Źródło: UD Żoliborz

W tym artykule przeczytasz o:

  • imprezie plenerowej w parku Kępa Potocka
  • programie
  • koncertach gwiazd
  • innych atrakcjach

Impreza plenerowa "Otwieramy Żoliborz" odbędzie się w sobotę, 8 czerwca w parku Kępa Potocka. Trwać będzie od 13:00 do 22:00. Wydarzenia na scenie muzycznej rozpoczną się od godziny 14:00, a program przewiduje: 

  • 14:00 - 14:05 - Rozpoczęcie
  • 14:05 - 14:35 - Blues nauka tańca (przed sceną
  • 14:35 - 15:35 - Projekt Muzyka 
  • 15:45 - 16:30 - Kukawko Kukaj
  • 16:30 - 17:00 - Blues nauka tańca (przed sceną) 
  • 17:00 - 18:00 - Orkiestra Mamy Śpiewamy 
  • 18:00 - 18:30 - Quizy, nauka bluesa 
  • 18:30 - 19:30 - Chłopcy z Placu Broni 
  • 19:40 - 20:40 - Wanda i Banda
  • 20:50 - 21:50 - Sztywny Pal Azji

Największą atrakcją imprezy będą wieczorne koncerty aż trzech rockowych legend lat 80 - Chłopców z Placu broni, Wandy i bandy oraz Sztywnego Pala Azji.

Chłopcy z Placu Broni – polski zespół rockowy założony w marcu 1987 w Krakowie przez Bogdana Łyszkiewicza, Wojciecha Namaczyńskiego, Waldemara Raźnego, Jacka Królika i Jarosława Sokoła. Od początku istnienia zespołu jego liderem był Bogdan Łyszkiewicz. 23 czerwca 2000 Łyszkiewicz zginął w wypadku samochodowym, co spowodowało, że działalność zespołu została zawieszona. Zespół Chłopcy z Placu Broni został reaktywowany 23 czerwca 2015, w 15. rocznicę śmierci lidera zespołu. Grupa powróciła z inicjatywy Franza Dreadhuntera oraz grupy przyjaciół (między innymi Jarosława Sokoła – pierwszego menadżera zespołu i pomysłodawcy nazwy oraz Wojciecha Namaczyńskiego – perkusisty), pragnących upamiętnić największe przeboje nieżyjącego lidera grupy, takie jak: O! Ela, Kocham cię, AeroplanKocham wolność

Wanda i Banda (dawniej Banda i Wanda) – polski zespół rockowy założony w 1982 roku. Zadebiutował na przełomie 1982 i 1983 w sylwestrowej audycji Programu III Polskiego Radia. We wrześniu 1982 grupę Lombard opuściła jedna z dwóch wokalistek – Wanda Kwietniewska i w listopadzie założyła własny zespół, w skład którego weszli doświadczeni muzycy: Marek Raduli (gitara), Jacek Krzaklewski (gitara), Andrzej Tylec (perkusja) i Henryk Baran (gitara basowa). Pod koniec 1983 roku, po odejściu z TSA, na perkusji grał Marek Kapłon. Zespół koncertował zarówno w kraju, m.in. na Rock Arenie w Poznaniu, Rockowisku w Łodzi i Kart Rocku w Jeleniej Górze, jak i za granicą (w NRD i Czechosłowacji). Debiutancki album z kompozycjami Wandy Kwietniewskiej, Banda i Wanda z 1984, okazał się sukcesem. Zawierał takie hity jak “Nie będę Julią”, “Hi-Fi” czy “Chcę zapomnieć” i uzyskał on status złotej płyty. W tym samym czasie grupa wystąpiła w programie muzycznym Katarzyny Gärtner Żeglując w dobry czas, w którym wyśpiewała piosenkę “Magia sceny” (sł. Jerzy Kleyny). Rok później zespół wydał drugi longplay zatytułowany Mamy czas. Również ten album zdobył popularność, dzięki przebojom “Kochaj mnie miły”, “Mamy czas” i “Para goni parę”. W 1986 rozpoczęto emisję popularnego wówczas serialu dla dzieci i młodzieży Siedem życzeń, do którego zespół nagrał 9 piosenek, a nawet wystąpił w pierwszym odcinku. Utwór tytułowy z serialu stał się przebojem. Grupa rozwiązała się w 1986 roku. W 1990 i 1993 Wanda Kwietniewska wydała swoje solowe albumy, lecz nie odniosła takiego sukcesu jak w latach osiemdziesiątych. Regularnie występowała też w Opolu. W 1993 roku grupa reaktywowała się i wydała album Ballady rockowe, lecz dwa lata później rozpadła się po raz drugi. W roku 2000 zespół reaktywował się kolejny raz, już pod nową nazwą Wanda i Banda. 

Sztywny Pal Azji – polski zespół rockowy, który największą popularność zyskał w drugiej połowie lat 80. i pierwszej połowie lat 90. Początki działalności zespołu sięgają końca 1985 roku, kiedy to grupa przyjaciół postanowiła wspólnie spędzić wakacje, grając własne piosenki na deptakach Trójmiasta. Wtedy to powstały pierwsze utwory zespołu, m.in. “Rock’and’rollowy robak”, “Europa i Azja”, czy “Wieża radości, wieża samotności”. Publicznie zespół zadebiutował w marcu 1986 roku w Nowohuckim Centrum Kultury w składzie: Jarosław Kisiński, Leszek Nowak, Paweł Nazimek, Janusz Deda oraz Andrzej Turek. Pierwszy sukces odniósł na Festiwalu w Jarocinie w 1986, gdzie zaprezentował jedynie sześć piosenek, które wtedy miał w swoim repertuarze: “Nieprzemakalni”, “Wieża radości, wieża samotności”, “Europa i Azja”, “Rock’and’Rollowy robak”, “Zakopane”, “Nasze reggae”. Zespół zakwalifikował się do “złotej dziesiątki”, zajmując drugie miejsce w głosowaniu festiwalowej publiczności, a piosenka “Nasze reggae” stała się nieoficjalnym hymnem imprezyEncyklopedia polskiego rocka.. Powstawały nowe piosenki, a zespół rozpoczął działalność koncertową. Do składu dołączył Zbigniew Ciaputa. Rok później wyszła debiutancka płyta zespołu pt. “Europa i Azja”. Największe przeboje pochodzące z tego albumu, “Spotkanie z…” oraz “Wieża radości, wieża samotności”, “To jest nasza kultura”, “Póki młodość w nas” szybko znalazły się na wysokich miejscach Listy Przebojów Programu Trzeciego. W 1989 zespół wydał kolejną płytę “Szukam nowego siebie”, z przebojami “Nie zmienię świata” oraz “Smutna środa”. W 1996 Sztywny Pal Azji nagrał też muzykę do filmu Macieja Ślesickiego “Sara”. W listopadzie 2004 r. grupa rozpadła się. Latem 2007 roku Kisiński i Wojciul postanowili reaktywować zespół wraz z pozostałymi członkami Leszkiem Nowakiem i Zbigniewem Ciaputą. 

Oprócz muzycznych atrakcji w parku będą także inne atrakcje:

  • Muzyczna scena dla dzieci 
  • Badania diagnostyczne - bezpłatne badania diagnostyczne.
  • Blues - nauka tańca 
  • Kukaj Kukawko 
  • Dmuchańce 
  • Strefa SPORTu 
  • Projekt Muzyka 
  • Warsztaty kreatywne 

będzie też strefa gastronomiczna w ramach "VI Żoliborskiego Festiwalu Streetfoodu - Otwieramy Żoliborz" o którym więcej tutaj:

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.