Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
poniedziałek, 25 listopada 2024 03:10

Zmiany na rondzie Radosława

Rozpoczynając kolejny etap prac remontowych przy rondzie Zgrupowania AK „Radosław”, planowane jest całkowite zamknięcie ronda oraz fragmentów al. Jana Pawła II. Zmiany w ruchu drogowym wpłyną na trasy kilku linii autobusowych i nocnych.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • które linie zostaną skierowane na objazdy,
  • jakie będą zmiany w kursowaniu transportu zbiorowego,
  • do kiedy będą obowiązywać zmiany.

Kolejny etap remontu ronda Zgrupowania AK „Radosław” zbliża się, a wraz z nim wprowadzane są tymczasowe zmiany w organizacji ruchu i komunikacji miejskiej. Od 11 sierpnia 2023 r. od godziny 22:00 do 15 sierpnia 2023 r. do końca kursowania linii nocnych, rondo oraz część al. Jana Pawła II zostaną całkowicie zamknięte dla ruchu. Mimo utrudnień, komunikacja tramwajowa pozostanie niezakłócona.

W związku z tymi zmianami, linie autobusowe oraz nocne zostaną skierowane na trasy tymczasowe, aby minimalizować utrudnienia dla pasażerów. Oto szczegóły zmian w trasach poszczególnych linii:

Linia 409:

  • W kierunku Cmentarz Północny-Brama Zach.: BRÓDNO-PODGRODZIE – Słomińskiego – Pamiętajcie o Ogrodach – Kłopot – Burakowska – Powązkowska – CM. PÓŁNOCNY-BRAMA ZACH.
  • W kierunku Bródno-Podgrodzie: CM. PÓŁNOCNY-BRAMA ZACH. – Powązkowska – Burakowska – Kłopot – Pamiętajcie o Ogrodach – Słomińskiego – BRÓDNO-PODGRODZIE.

Linia 500:

  • W kierunku Rondo Radosława: BRÓDNO-PODGRODZIE – Słomińskiego – Pamiętajcie o Ogrodach – CH ARKADIA 01.
  • W kierunku Bródno-Podgrodzie: CH ARKADIA 01 – Pamiętajcie o Ogrodach – zawrotka na rondzie Kofty – Pamiętajcie o Ogrodach – Słomińskiego – BRÓDNO-PODGRODZIE.

Linie N12 i N62:

  • W kierunku Dworzec Centralny: METRO TROCKA/PKP WOŁOMIN/WOŁOMIN (OS. NIEPODLEGŁOŚCI) – Słomińskiego – zawrotka na wys. Dworca Gdańskiego – Słomińskiego – Dawidowskiego – Andersa – Stawki – al. Jana Pawła II – DW. CENTRALNY.
  • W kierunku Metro Trocka, PKP Wołomin/Wołomin (Os. Niepodległości): DW. CENTRALNY – al. Jana Pawła II – Stawki – Muranowska – Bonifraterska – Międzyparkowa – Słomińskiego – METRO TROCKA/PKP WOŁOMIN/WOŁOMIN (OS. NIEPODLEGŁOŚCI).

Linie N13, N46 i N63:

  • W kierunku Dworzec Centralny: NOWODWORY/METRO MŁOCINY/CHOTOMÓW – al. Jana Pawła II – Parysowska – Kłopot – Burakowska – Powązkowska – Dzika – al. Jana Pawła II – DW. CENTRALNY.
  • W kierunku Nowodwory, Metro Młociny, Chotomów: DW. CENTRALNY – al. Jana Pawła II – Stawki – Okopowa – Powązkowska – Burakowska – Kłopot – Błońska – al. Jana Pawła II.

Zmiany przystankowe

  • Pozostanie zawieszony przystanek STAWKI 02.
  • Zawieszenie funkcjonowania przystanków BASENY INFLANCKA 02 oraz RONDO RADOSŁAWA 02, 03 i 04.
  • Uruchomienie przystanku zastępczego RONDO RADOSŁAWA 52 przy wschodniej jezdni al. Jana Pawła II, ok. 35 m za wjazdem z ul. Błońskiej.
  • Wznawianie funkcjonowania przystanku CH ARKADIA 01.

Przeczytaj również: co z działkami na Kępie Potockiej?

W ostatnich dniach mieszkańcy Warszawy zaniepokoili się losem Rodzinnych Ogrodów Działkowych (ROD). Projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego m.st. Warszawy z dnia 2 czerwca 2023 r. grozi bowiem zmianą przeznaczenia obszarów, na których znajduje się 38 ROD, przekształcając je z terenów zieleń działkowa (ZD) na inne cele, w tym głównie na zieleń parkową, zabudowę mieszkaniową i usługową.

363494269_2053048098387845_2766191793875545411_n

363494269_2053048098387845_2766191793875545411_n

364050362_245075341783910_2806282105944345165_n

364050362_245075341783910_2806282105944345165_n

364368081_322068943506262_8641138641861757133_n

364368081_322068943506262_8641138641861757133_n

rondoradosława

rondoradosława


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

bezchmurnie

Temperatura: 3°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1021 hPa
Wiatr: 18 km/h