Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 17:08

Dzielnica zapowiada przebudowę jednej z ulic na Żoliborzu Południowym

Jeśli środki zostaną przyznane na przebudowę ulicy Przasnyskiej, będzie to kolejna inwestycja drogowa na Żoliborzu Południowym w tej kadencji.

Jakiś czas temu na stowarzyszenie Nowy Żoliborz poinformowało za pośrednictwem swojej facebookowej strony, że przebudowa ulicy Przasnyskiej staje się coraz bardziej realna. „Rozmawialiśmy o tym z Zarządem Dzielnicy regularnie od wielu miesięcy. Teraz otrzymaliśmy deklarację, że inwestycja staje się jednym z priorytetów w tej kadencji.” – czytamy w opublikowanej przez stowarzyszenie informacji. - Tak, przymierzamy się do inwestycji związanej z przebudową ul. Przasnyskiej - potwierdza Donata Wancel, rzeczniczka prasowa żoliborskiego urzędu i dodaje: - Rozpoczęliśmy prace przygotowawcze, w ramach których niezbędne jest zaktualizowanie starego projektu zgodnie z nowymi przepisami. W tym celu prowadzone są już uzgodnienia z miejskim Biurem Architektury i Planowania Przestrzennego oraz Biurem Zarządzania Ruchem Drogowym.

Zobacz też: Kasztanowce na Żoliborzu Południowym są zagrożone? Mieszkańcy organizują zrzutkę na pomoc drzewom

Bezpieczniej na skrzyżowaniu z Rydygiera

To kolejna inwestycja drogowa na Żoliborzu Południowym w tej kadencji. W tym roku zakończyła się przebudowa ulicy Rydygiera, która przecina ulicę Przasnyską. Skrzyżowanie tych ulic, dziś jest jednym z bardziej niebezpiecznych w okolicy. Kierowcy jadący ulicą Rydygiera często nie zwracają uwagi na znak „ustąp pierwszeństwa”. Dźwięk klaksonów stał się w tym miejscu nieodłącznym elementem dnia zwłaszcza, gdy oddano do użytku przedłużenie ulicy Rydygiera do ulicy Powązkowskiej (przyp. red. za budowę tego fragmentu odpowiadał deweloper) a następnie odcinek, którego przebudowę realizowano na zlecenie dzielnicy.

Konieczność wybudowania ronda w tym miejscu władze dzielnicy dostrzegły już wcześniej. Z racji spadku dochodów miasta w 2020 roku środki na budowę ronda wstrzymano. Teraz jego budowa jest również uwzględniana. - Planowana jest budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Przasnyskiej i Rydygiera oraz przebudowa ulicy od strony wspomnianego ronda do ul. Duchnickiej – zaznacza rzeczniczka żoliborskiego urzędu.

Na jakim odcinku przebudowa ulicy Przasnyskiej?

Zapowiadane prace na ulicy Przasnyskiej mają być prowadzone również na odcinku od ulicy Rydygiera do Krasińskiego, gdzie obecnie wiele do życzenia pozostawia jedynie nawierzchnia jezdni i rozwiązanie kwestii parkowania. - Ten odcinek także jest uwzględniany w planach modernizacyjnych – doprecyzowuje Wancel.

Zobacz też: Rondo zamiast skrzyżowania u zbiegu ulic Krasińskiego z Przasnyską

Przypomnijmy że prace na ulicy Przasnyskiej na tym odcinku trwały przez ostatnie lata w ramach realizowanego projektu zgłoszonego do Budżetu Obywatelskiego. To projekt wybrany do realizacji w 2017 roku, który przewidywał rewitalizację ulicy Przasnyskiej poprzez wyznaczenie i przygotowanie nowych miejsc parkingowych, remont chodników, zabezpieczenia zieleni i nowe nasadzenia, montaż latarni oraz wyznaczenie ścieżki rowerowej.

Projekt z budżetu obywatelskiego wreszcie doczeka się kontynuacji

Do tej pory wykonano nowy chodnik i ścieżkę rowerową po zachodniej stronie jezdni, ustawiono ławki, kosze na śmieci i płotki ZOM. Wcześniej wykonano również projekt planowanych prac.

Jak zapowiada rzeczniczka żoliborskiego urzędu, planowana inwestycja ma być jednym z zadań priorytetowych dzielnicy. - Zapadła decyzja o ubieganiu się o środki na prowadzenie prac przygotowawczych inwestycji w 2021 i 2022 roku oraz realizację inwestycji w latach 2022 i 2023. Przebudowa ul. Przasnyskiej będzie jednym z priorytetowych zadań zarządu Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy planowanych na lata 2022/2023 - zapowiada rzeczniczka prasowa dzielnicy.

Jaki będzie kosz planowanej przebudowy? - Koszt inwestycji będzie możliwy do oszacowania po dokonaniu aktualizacji projektu, zwierającego szczegółową koncepcję zmian i zakres prac – informuje Donata Wancel.

Zobacz też: Handlowe zagłębie Żoliborza. Jak się zmieniała Hala Marymoncka?


IMG_1618

IMG_1618

IMG_1619

IMG_1619

IMG_1613

IMG_1613

IMG_1615

IMG_1615

IMG_1616

IMG_1616


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.