Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 23:59

Wspieramy Kino Wisła. Bez pomocy, kino może nie przetrwać !

Kino Wisła jest jedną z wizytówek Żoliborza. Kultowe miejsce na stołecznej mapie zmaga się z trudnościami związanym z obostrzeniami, i bez pomocy możne zniknąć z mapy Żoliborza, dlatego ruszyła akcja #wspieramykinapolskie, do której dołącza również redakcja Gazety Żoliborza. Jak można wspomóc kino „Wisła”?

Zamów prenumeratę i wesprzyj Kino Wisła klikając w link poniżej: gazetazoliborza.pl/prenumerata/

Miłośnicy i miłośniczki kina bardzo krótko mogli cieszyć się powrotem filmowych produkcji na kinowe ekrany. W czasie trwania pandemii, kina były częściej zamknięte niż otwarte. Przez to wszyscy z utęsknieniem czekali na możliwość obejrzenia filmu na kinowym ekranie, o czym świadczy spora frekwencja w lutym, kiedy to umożliwiono otwarcie kin w reżimie sanitarnym. - W lutym, kiedy wznowiliśmy pracę, frekwencja w naszym kinie przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Odwiedziło nas w tym czasie bardzo dużo widzów, często na seanse brakowało wolnych miejsc. Również pokazy przedpremierowe, jak np. film Thomasa Vinterberga ‘’Na rauszu’’ z Madsem Mikkelsenem w roli głównej, cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Wszystkie bilety zostały wyprzedane na długo przed pokazem – informuje Iwona Ciesielska z Nove Kino Wisła.

Metro Plac Wilsona. Pierwszy pociąg odjechał stąd 16 lat temu.

Radość z ponownego otwarcia kin nie trwała długo. To oznacza ogromne straty dla naszych ulubionych kin w tym studyjnego Nove Kino Wisła. – Jeśli kochacie kino i nie chcecie, żeby Nove Kino Wisła zniknęło z mapy Żoliborza, to jest na to sposób. Bilet na dowolny seans do bezterminowej realizacji może je uratować – podpowiada za pośrednictwem facebooka stowarzyszenie Miasto Jest Nasze. Żoliborskie kino bierze udział w akcji, które ma wspomagać kina w czasie pandemii. Akcja #wspieramykinapolskie polega na zakupieniu bezterminowego biletu, który będzie można wykorzystać w dowolnym czasie, gdy tylko sytuacja związana z pandemią na to pozwoli. - Akcja #wspieramykinapolskie cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Tylko w dniach od 29 marca do 4 kwietnia poprzez stronę www.wspieramy-kina.pl zakupiono 1342 e-kody do kina Wisła, za co bardzo dziękujemy – dodaje Iwona Ciesielska.

[Wideo]Prezydent Warszawy będzie wyjaśniał sprawę Centrum Lokalnego na Żoliborzu

Dwa sposoby na to by wesprzeć żoliborskie kino

Akcja prowadzona jest w sieci za pośrednictwem specjalnej strony internetowej. - Najlepszym rozwiązaniem obecnej sytuacji byłoby wznowienie pracy kina. Niestety, musimy przetrwać ten trudny czas. Dlatego poprzez social media zwracamy się do naszych widzów o wsparcie. Każdy może pomóc, wystarczyć wejść na stronę www.wspieramy-kina.pl, wybrać kino Wisła i zakupić bezterminowy bilet w cenie 16zł do wykorzystania na dowolny seans po powrocie kina do pracy – tłumaczy Iwona Ciesielska.

Do akcji dołącza również Gazeta Żoliborza. Od dziś, wykupując prenumeratę miesięczną, możesz wesprzeć Nove Kino Wisła. Opłata za pierwszy miesiąc prenumeraty cyfrowej Gazety Żoliborza, zostanie przeznaczona na bezterminowe wejściówki do kultowego kina Wisła, które rozdamy naszym czytelnikom. Akcja będzie trwała do końca kwietnia. Jak to zrobić?

Kliknij w link poniżej. Następnie wybierz pakiet o nazwie „Prenumerata Kino Wisła” uzupełnij swoje dane lub zarejestruj się za pomocą konta na Facebooku, Google lub Twiteerze, wpisz dane karty i kliknij zamów i zapłać.

Zamów prenumeratę i wesprzyj Nove Kino Wisła klikając w link poniżej: gazetazoliborza.pl/prenumerata/

Kino Wisła wpisane w tożsamość Żoliborza

Nove Kino Wisła jest nieodłącznym elementem placu Wilsona. Otwarto je w 1961 roku i zostało zaprojektowane przez Cezarię Iljin-Szymańską i Wiktorię Iljin. Żoliborskie kino, to miejsce z duszą. W przeszłości dla wielu żoliborzan to miejsce było oknem na świat za sprawą festiwalu „Konfrontacje”, który był w czasach komunizmu jedyną okazją do obejrzenia światowego kina. W kolejkach do kasy sięgały wówczas dwieście metrów długości.

Teraz z powodu pandemii przyszłość kultowego kina jest zagrożona. - Przed nami bardzo niepewne czasy, dużo zależy od filmów, które trafią na ekrany kin, czy dystrybutorzy będą udostępniać premiery na  platformach VOD, jak również od frekwencji w kinie. Mimo wszystko jesteśmy przekonani, że dzięki wsparciu naszych widzów przetrwamy sytuację, z którą przyszło nam wszystkim się zmierzyć – odpowiada Iwona Ciesielska zapytana o przyszłość kina Wisła.

Zamów prenumeratę i wesprzyj Nove Kino Wisła klikając w link poniżej: gazetazoliborza.pl/prenumerata/

Działobitnia w osi alei Wojska Polskiego. Dzielnica uratowała zabytek przed dalszą degradacją


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ