Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 23:34

KSW Cross Fight Gym powołuje do życia klub sportowy dla młodzieży. „To kompleksowa szkoła sztuk walki nastawiona na osiągnięcia sportowe na najwyższym poziomie.”

Żoliborskie KSW Cross Fight Gym już niedługo stanie się miejscem, gdzie swoje umiejętności w sportach walki będą szlifować młodzi adepci klubu sportowego KSW Gym Sport FIGHT Team. O wyjątkowości tego projektu opowiadają właściciele Katarzyna Poziomecka i Patryk Bielecki.

W swoich kanałach na social mediach ogłosiliście, że ruszacie z nowym projektem. Pracowaliście nad nim kilka miesięcy i jak można przeczytać, jest to jedno z Waszych najważniejszych działań. Powołujecie do życia KSW Gym Sport Team.

Patryk Bielecki: Zgadza się. Wszystkie zajęcia, które obecnie odbywają się w naszym klubie są propozycją dla osób pragnących zadbać o swoją sprawność fizyczną, zaspokoić swoje pasje i chęć trenowania. Dotyczy to zarówno dzieci jak i dorosłych.

Katarzyna Poziomecka: Powołując KSW Gym Sport Team chcemy skupić się na tworzeniu grup zawodniczych dla młodzieży w wieku od 12 do 18 roku życia.

Zobacz też: Czy Żoliborz rzeczywiście jest zielony?

Co w takim razie stanie się z grupami, gdzie trenują młodsi?

Patryk Bielecki: One w dalszym ciągu będą funkcjonować. Dzieci, które stale rozwijają się i są utalentowane z czasem mogą trafić do grupy młodzieżowej. Nie widzę powodu, by dzieci, które szkolimy od kilku lat miałby opuszczać nasze mury i szukać innego klubu, tylko dlatego, że nie mamy własnej szkółki. To jeden z powodów, dla których powołujemy KSW Gym Sport Team.

Katarzyna Poziomecka: KSW Cross Fight Gym musi się rozwijać, ze względu na to jak popularne stało się MMA. Dzieci i młodzież oglądają wszystkie zawody – nie tylko KSW.

Patryk Bielecki: MMA jest dziś najbardziej popularnym sportem walki w Polsce, ale nadal na tyle młodym, że szkolenie młodzieży dopiero raczkuje, z tego właśnie powodu chcemy stworzyć szkółkę, która swoim profesjonalizmem i dbałością o każdy aspekt będzie równać do najlepszych szkółek w kraju tak ugruntowanego sportu na rynku jak piłka nożna.

KSW Cross Fight Gym przyciąga zawodowców. Czy w tworzenie grupy zawodniczej zaangażowane są jakieś znane nazwiska?

Patryk Bielecki: W naszej szkółce otwieramy nie tylko sekcję MMA. Nasi wychowankowie, będą mieli możliwość trenowania boksu, zapasów i kick boxingu pod czujnym okiem profesjonalistów. Ludzie, z którymi współpracujemy to jedna z naszych największych wartości. Na połowę kwietnia przewidziana jest konferencja i prezentacja kadry trenerskiej dlatego na dziś dzień nie chciałbym zdradzać nazwisk kadry trenerskiej, ale mogę zapewnić, że jest to dla nas aspekt fundamentalny. Ponadto każda sekcja będzie miała poza trenerami ze sportu bazowego, dwójkę trenerów przygotowania motorycznego, które dzięki zwiększającej się świadomości sportowców staje się kluczem odpowiedniego przygotowania zawodnika do startów.

Zobacz też: Trasa S7 przez Bielany powstanie do 2025 roku?

Co to oznacza?

Patryk Bielecki: Oprócz tego, że nasi zawodnicy będą rozwijali się w poszczególnych dziedzinach walki, to będą zwiększali również świadomość swojego ciała. Jeszcze kilka lat temu, żaden z bokserów czy zawodników MMA nie koncentrował się tak bardzo na przygotowaniu motorycznym i fizycznym. 

Cały czas rozmawiamy o grupie zawodniczej. Widać, że przykładacie szczególną uwagę do procesu szkolenia zawodnika, ale sport to także zarządzanie.

Kasia Poziomecka: Ważne jest profesjonalne podejście do młodzieży, która w świecie sportów walki nie jest jeszcze poważnie traktowana jak np. ma to miejsce w piłce nożnej. W świecie footballu młody, ale dobrze rokujący zawodnik ma już swoich menadżerów i drobne kontrakty, dzięki którym otrzymuje już pieniądze. My w swojej filozofii i misji chcemy dać  takie wsparcie naszym podopiecznym.

Patryk Bielecki: Naszą przewagą jest też to, że ściśle współpracujemy z KSW- największą federacją sztuk walki w Europie. Mamy sygnały, że osoby zarządzające federacją mają nasz projekt na uwadze, liczymy więc i stawiamy sobie to za cel, żeby któryś z naszych wychowanków za kilka lat bił się dla KSW o najwyższe cele.

Nieodłączną częścią sportów walki są kontuzje. Czy w tej kwestii również zapewniacie wsparcie swoim podopiecznym?

Patryk Bielecki: To prawda, kontuzje są zmorą każdego sportowca, odpowiednie zabezpieczenie tego aspektu jest jedną z fundamentalnych kwestii prowadzenia własnego klubu sportowego. Na szczęście na miejscu dysponujemy własnym gabinetem medycznym, w którym na co dzień pracuję 5 specjalistów. Jednym z ich zadań będzie również dbanie o nasz sportowy zespół.  Jak widzisz przy każdym kolejnym pytaniu, jesteśmy bardzo dobrze przygotowani jeżeli chodzi o pełną infrastrukturę klubu.

Katarzyna Poziomecka: Dodatkowo, chcemy w wielu kwestiach wyręczyć samych rodziców. Planujemy organizować wyjazdy na zawody i obozy nie angażując w to rodziców, bo wiadomo, że nie każdy ma na to czas. To też jest duży komfort dla młodzieży, bo będzie miała poczucie zaopiekowania się. KSW Gym Sport Team to kompleksowa szkoła sztuk walki dla młodzieży przygotowana pod osiągnięcia i wrażenia sportowe na najwyższym poziomie.

Zobacz też: Niezwykła biblioteka z agrestem i jabłoniami w ogrodzie na Żoliborzu

W jaki sposób dołączyć do klubu i od kiedy można to zrobić? Będzie rekrutacja?

Patryk Bielecki: Proces scoutingu już działa. Pojawiamy się na zawodach, wypatrujemy utalentowaną młodzież. Staramy się jednak działać dwuetapowo. Poszukujemy również chłopców i dziewczynki, które jeszcze nie trenowały tego sportu, dajemy im możliwość stawiania pierwszych kroków, a najbardziej utalentowana młodzież włączana będzie z czasem do pierwszego  zespołu, który będzie reprezentował nas podczas mistrzostw, zawodów itd.

Katarzyna Poziomecka: Z treningami planujemy ruszyć po Wielkanocy.

Z jakiej właściwie myśli zrodził się pomysł na utworzenie grupy zawodniczej składającej się z młodzieży?

Patryk Bielecki: W KSW Cross Fight Gym zaczęli pojawiać się zawodowi sportowcy tacy jak Artur Szpilka, Kamil Gardzielik czy Michał Cieślak, Kamil Gniadek, ponadto na co dzień trenuje u nas zawodowa ekipa MMA z Ameryki Łacińskiej walcząca dla najlepszych europejskich federacji.  Poczuliśmy, że wnosi to do naszego klubu dużo pozytywnej energii i klimatu. Klub, który do tej pory był jedynie przestrzenią komercyjną stał się ważnym miejscem w sportowym światku. Do tego trenują tu dzieci, które zawsze chciały być sportowcami, ale my nie bardzo zajęliśmy się ich pragnieniami, dlatego stwierdziliśmy, że czas najwyższy na stworzenie sekcji zawodniczej w KSW Cross Fight Gym. W związku z tym, że powołujemy do życia naszą akademię, planujemy również powiększyć naszą przestrzeń do ćwiczeń. Mamy klatkę do MMA, maty do zapasów i walki w parterze, a już wkrótce pojawi się także ring bokserski.

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.