Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
niedziela, 24 listopada 2024 17:18

KSW Cross Fight Gym otwiera przed dziećmi świat MMA

Zbliża się wielkie wydarzenie MMA. To jedyne takie zawody w Polsce, a nawet w Europie. Na zwycięzcę czeka niezwykły moment.

Już w najbliższą niedzielę 7 marca w klubie KSW Cross Fight Gym na Żoliborzu odbędzie się II edycja Pucharu Klatka KSW Gym. To autorski pomysł dedykowany dzieciom, które trenują mieszane sztuki walki. Samo wydarzenie jest wyjątkowe nie tylko ze względu na towarzyszące emocje podczas starć młodych zawodników, ale także dlatego, że są to pierwsze tego typu zawody w Polsce, a nawet Europie. To jeden z pomysłów, którego celem jest rozwój młodych zawodników.

- Pozostało już kilka dni do zawodów. Turniej cieszy się na tyle dużą popularnością, że wyczerpaliśmy już pulę zawodników. To dopiero II edycja, a liczba zapisanych zawodników i klubów zwiększyła się dwukrotnie. Bardzo cieszy nas to, jak rozwija się nasza inicjatywa. Dla dzieciaków będzie to niezapomniane wydarzenie. Najlepszy z zawodników otrzyma zjawiskowy Puchar z rąk aktualnego mistrza KSW Mariana Ziółkowskiego. Mogę sobie tylko wyobrazić jaka to motywacja i frajda dla tych młodych wojowników - zapowiada Patryk Bielecki, właściciel KSW Cross Fight Gym.

Mamy kolejną niespodziankę dla uczniów zbliżających się 🏆 II Edycji użytkownika Klatka KSW Siłownia. Nasz dobry znajomy, ... Opublikowany przez KSW Fight Gym Krzyż & nbsp; Niedziela, 21 lutego 2021

Puchar Klatka KSW Gym został zauważony również przez Stowarzyszenie MMA Polska, czyli organizację powołaną do reprezentowania Mieszanych Sztuk Walki w debacie publicznej, a także nadającą kierunek w rozwoju popularnej dziś dyscypliny. - Dosłownie chwilę przed naszą rozmową uzgodniliśmy ostateczne warunki nawiązania współpracy ze Stowarzyszeniem MMA Polska kierowanym przez Panów Martina Lewandowskiego i Mariana Kmitę. Dla nas to jasny sygnał, że nasz pomysł na promowanie MMA wśród młodzieży jest transparentny i warty uwagi. Mamy jeszcze wiele pomysłów i celów, których nie chcę jeszcze zdradzać, ale już dziś mogę zapewnić, że będzie to milowy krok związany z rozwojem MMA w Polsce - dodaje Patryk Bielecki.

Zobacz też: Urząd Dzielnicy Żoliborz ujawnia wyniki pracy komisji antymobbingowej. Są sprzeczności

Znajdujący się na Żoliborzu klub KSW Cross Fight Gym to miejsce gdzie dzieci i młodzież mogą odkrywać tajniki sztuk walki. W klubie prowadzone są treningi MMA dla dzieci od 5. roku życia. Jak podkreślają właściciele i trenerzy, wśród młodzieży, która kilka miesięcy temu stawiała pierwsze kroki w sztukach walki są już medaliści Mistrzostw Polski.

W KSW Cross Fight Gym młodzi zawodnicy trenują pod okiem Emila Różewskiego, zawodnika MMA, a także twórcy szkoły walki Mały Wojownik, który opowiada o pracy z dziećmi.

Jesteś prekursorem jeśli chodzi o szkolenie młodych zawodników w MMA. Jak widzisz swoją rolę trenera w życiu takiego zawodnika?

Moim celem jest doprowadzenie moich podopiecznych do mistrzostwa UFC. Wiem jak im pomóc i co jest im potrzebne, by to osiągnąć. Nawet najlepszy zawodnik potrzebuje wsparcia, a nieraz tego po prostu brakuje. Co z tego, że ktoś będzie najlepszy skoro łatwo zmarnuje swój potencjał, bo nie otrzyma odpowiedniej pomocy. Swoim podopiecznym chcę pomóc w osiągnięciu sukcesów.

Współpracujesz z KSW Cross Fight Gym. Jak zawiązała się Wasza współpraca?

Współpracę z KSW nawiązałem przy okazji pierwszego turnieju MMA dla dzieci. Już dziś wspólnie zapowiadamy drugą edycję, która odbędzie się w marcu. To wyjątkowe wydarzenie w skali Europy, dla dzieci z całej Polski. Zawsze moim celem było stworzenie tego typu wydarzeń zwłaszcza w kontekście walki dzieci poniżej 13. roku życia. Zawody dla zawodnika są bardzo ważne, zwłaszcza takie, gdzie w młodym wieku mogą już zadebiutować. Dodatkowo w KSW regularnie prowadzę zajęcia z dzieciakami.

Jeśli chodzi o poznawanie nowych technik nie bez znaczenia pozostaje jednak wiek.

Podczas treningu nie może zabraknąć elementów ogólnorozwojowych. Ćwiczymy wytrzymałość, gibkość i poprawiamy motorykę ciała. To zawsze w przyszłości procentuje, bo dzięki tym elementom zawodnik ma większą świadomość swojego ciała. Jeżeli ktoś jest np. odpowiednio rozciągnięty to wie jak poruszać się w parterze. Do 8. lub 9. roku życia skupiamy się na grapplingu, to pomaga w nauce własnego ciała i całej motoryki. Starsi zawodnicy wdrażani są już w elementy stójkowe. Takie podejście sprawia też, że dzieci nie nudzą się szybko tym sportem, bo cały czas poznają nowe techniki. Dzięki wielopłaszczyznowemu podejściu wciąż się rozwijają. W pewnym wieku wszystkie techniki i elementy sztuk walki łączymy.

Co powiedziałbyś rodzicom, którzy mają pewne obawy związane z tym, że nabyte umiejętności podczas treningu wykorzystają w szkole np. do gnębienia innych dzieci?

Podczas wieloletniej pracy z dziećmi miałem okazję przechodzić przez tego typu sytuacje. Zdarzyło się tak, że dziecko wykorzystywało swoją wiedzę w zakresie sztuk walki w szkole. W momencie, kiedy dowiedziałem się o tym, prowadzona była rozmowa z takim dzieckiem. W tym czasie informowałem o tym, że jeżeli taki incydent wydarzy się jeszcze raz wypisuję go z klubu. To czego uczymy się na macie zostawiamy dla siebie, albo wykorzystujemy w sytuacji, która naprawdę tego wymaga. Przekaz jest prosty, jeżeli podopieczni będą wykorzystywali swoje umiejętności poza matą, to kończymy współpracę. Wtedy dzieciaki zdają sobie sprawę, że nie chcą kończyć ze sportem.

https://gazetazoliborza.pl/2021/01/ksw-cross-fight-gym-nowi-wlasciciele-nowy-poczatek/

IMG-20210122-WA0003

IMG-20210122-WA0003

IMG_0167

IMG_0167

IMG_0178

IMG_0178

IMG_0183

IMG_0183

IMG_0191

IMG_0191

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

zachmurzenie duże

Temperatura: 2°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1021 hPa
Wiatr: 15 km/h