Klub sportowy Hutnik Warszawa podpisał umowę sponsoringową. Współpraca obejmuje rundę wiosenną sezonu 2020/2021 z możliwością dalszego przedłużenia. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. aktywizację środowiska kibicowskiego poprzez szereg eventów oraz akcji promocyjnych.
Współpraca nowego sponsora, czyli Galerii Młociny z „Dumą Bielan”, jak potocznie nazywany jest wielosekcyjny klub sportowy rozpoczęła się wraz z początkiem marca i potrwa przynajmniej do lipca.
Zobacz też: Rekrutacja do szkół podstawowych na Żoliborzu w dobie pandemii
– Już w marcu, o ile pozwolą na to obostrzenia sanitarne, zamierzamy zorganizować na terenie Galerii Młociny oficjalną prezentację zespołu. To szansa dla kibiców oraz wszystkich osób sympatyzujących z naszym zespołem na poznanie nowych zawodników drużyny, porozmawianie z trenerami oraz zadanie pytań na temat oczekiwań i planów sztabu związanych z drugą częścią sezonu – przekonuje Wojciech Jurkiewicz, wiceprezes zarządu Hutnik Warszawa.
Wsparcie nie tylko dla seniorów
Nowy sponsor zapowiada wiele akcji dla kibiców. W wakacje na Bielańskich Dechach (taras w Galerii Młociny) odbędzie się cykl otwartych warsztatów sportowych dla dzieci i młodzieży z różnych dyscyplin, prowadzonych pod okiem doświadczonych instruktorów i trenerów Hutnika. Wsparcie Galerii Młociny obejmuje również turniej dla dzieci oraz cykl „Stalowych Zawodów”, przygotowujących do najbliższej edycji Przeszkodowego Biegu Hutnika (zawody OCR).
- Wspieranie „Dumy Bielan” idealnie wpisuje się w naszą strategię opartą na angażowaniu się w lokalne inicjatywy oraz budowaniu dobrych relacji z mieszkańcami sąsiadującej z nami dzielnicy. Hutnik to klub wielopokoleniowy, od blisko 65 lat osadzony w kulturze i folklorze Bielan. Zależy nam, aby podobnie „wsiąknąć” w klimat tej dzielnicy i wywoływać zbliżone emocje co nasz sportowym partner – twierdzi Kamila Kiersikowska, Dyrektor Galerii Młociny.
Zobacz też: Nowa droga dla rowerów i światła. W 2021 roku ul. Powązkowska zostanie przebudowana
Umowa na pięć miesięcy z możliwością przedłużenia
W opinii Kamili Kiersikowskej współpraca z klubem to szansa dla Galerii Młociny nie tylko na zbudowanie dobrych relacji z lokalną społecznością, ale również na uzyskanie znaczącego wsparcia sprzedażowego. – Hutnik prowadzi sprzedaż internetową oraz stacjonarną swoich pamiątek i gadżetów klubowych. Myślimy nad uruchomieniem akcji cross-sellingowej oraz innych form promocji, zwiększających skalę dotarcia z ofertą naszych sklepów do osób kibicujących „pomarańczowo-czarnym”.
Umowa potrwa pięć miesięcy z możliwością jej późniejszego przedłużenia. - Chcemy nauczyć się współpracy z Galerią Młociny, poznać oczekiwania naszego Partnera oraz przetestować dostępne narzędzia promocji, dzięki czemu będziemy w stanie realizować skuteczne kampanie marketingowe. Po okresie „przetarcia” usiądziemy do rozmów i porozmawiamy o dalszym, być może szerszym zakresie współpracy – dodaje Wojciech Jurkiewicz.
Nowy stadion
Na Bielanach powstaje całoroczny kompleks piłkarski z możliwością organizowania meczy piłkarskich do III ligi włącznie. Pod koniec roku płyta głównego boiska pokryta została murawą. Gotowa była również konstrukcja trybun. Ostatecznie zawodnicy i mieszkańcy zyskają trzy nowe, pełnowymiarowe boiska piłkarskie i boisko główne z nawierzchnią z trawy naturalnej. Będzie ono posiadało system nawadniania oraz podgrzewania płyty boiska. Na zadaszonych trybunach znajdzie się około 1400 miejsc.
Modernizacja ośrodka treningowego Hutnika kosztowała niema 50 mln zł. Prace dobiegają końca. Obiekt zostanie oddany do użytku wiosną.
Dwa pozostałe boiska treningowe z nawierzchnią z trawy syntetycznej będą posiadały system drenażu, oświetlenie oraz możliwość montażu powłok pneumatycznych, co umożliwi korzystanie z muraw bez względu na porę roku. Oba obiekty wyposażone zostaną również w przenośne trybuny. Miłośnicy tenisa ziemnego będą trenować na czterech nowych kortach z nawierzchnią z mączki ceglanej.
Napisz komentarz
Komentarze