Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 00:44

Kluczowe dla pieszych i rowerzystów zmiany na Broniewskiego

Zamiany na Broniewskiego. Zarząd Dróg Miejskich przymierza się do realizacji dwóch projektów wybranych w ramach Budżetu Obywatelskiego. Jeden dotyczy ścieżki rowerowej, drugi zaś doświetlenia rezerwy ulicy Broniewskiego przylegającej do Zatrasia.

W tym artykule przeczytasz m.in. o:

- o jakie projekty z budżetu obywatelskiego chodzi?
- jakie konkretnie zmiany na Broniewskiego zostaną wykonane?

Zarząd Dróg Miejskich szykuje się do realizacji projektu wybranego przez mieszkańców, a zgłoszonego przez Stowarzyszenie Zatrasie. „Jaśniej na Broniewskiego”, bo tak nazwano projekt, zakłada zamontowanie 25 energooszczędnych latarni z oprawami LED w pasie rezerwy ulic Broniewskiego od ulicy Elbląskiej do ulic Krasińskiego. ZDM ogłosił przetarg, w którym ma zostać wyłoniony wykonawca inwestycji.

Przeczytaj również: „Jaśniej na Broniewskiego.” Czy to początek zmian w niezagospodarowanym pasie rezerwy na Zatrasiu?

Rezerwa ulicy Broniewskiego, gdzie mają stanąć nowe latarnie, to teren, który od lat pozostaje niezagospodarowany.

O projekcie pisaliśmy na łamach naszego portalu w trakcie głosowania w zeszłorocznej edycji budżetu obywatelskiego. Wówczas Wiktor Zając autor projektu i prezes Stowarzyszenia Zatrsie, wyrażał nadzieję, że zgłoszony projekt może być wstępem do porządkowania pasa rezerwy ulicy Broniewskiego na odcinku od ulicy Elbląskiej do Krasińskiego, które w dużej mierze jest dziś klepiskiem zastawionym samochodami.

Jak wskazywał wtedy Wikto Zając jest to miejsce, w którym po zmroku panuje ciemność. – Między Broniewskiego 13 a 19 znajdują się drzewa, dające cień. Latarnie, które znajdują się na ulicy Broniewskiego zlokalizowane są po północnej stronie jezdni, czyli od strony Sadów Żoliborskich, więc światło, które generują nie jest wystarczające by rozświetlało okolicę po przeciwnej stronie – opisywał w zeszłym roku prezes Stowarzyszenia Zatrasie i dodawał: – Oświetlenie w pasie rezerwy jest też ważne, dlatego, że jest to niebezpieczne miejsce. W przeszłości doszło tam do napaści na kobietę z nożem w ręku.

Drugie podejście do remontu ścieżki na Broniewskiego

Zmiany mają zajść również po przeciwnej stronie ulicy Broniewskiego, na odcinku od skrzyżowania z ulicą Włościańską do Krasińskiego. Tym razem Zarząd Dróg Miejskich robi kolejne podejście do wymiany nawierzchni ścieżki rowerowej na tym odcinku.

Przeczytaj również: Po 50 latach mieszkańcy Osiedla Zatrasie doczekali się remontu drogi dojazdowej

„Nie tylko wymienimy jej nawierzchnię (będzie asfalt zamiast kostki), ale także ją wyprostujemy. Dziś ścieżka wije się jak wąż, bo poprowadzono ją tak, aby omijała stojące w pasie drogowym słupy odprowadzające napowietrzną linię energetyczną od pobliskiej stacji elektroenergetycznej. Konstrukcje te już zdemontowano, a jesienią zeszłego roku usunięto fundamenty, do których były przytwierdzone” – informuje Zarząd Dróg Miejskich.

Obecnie nawierzchnia ścieżki wykonana jest z przestarzałej już kostki betonowej. Tego typu rozwiązania popularne były w latach 90-tych i na początku XXI wieku. Dziś niewygodne nawierzchnie sukcesywnie zastępowane są asfaltem. To wynik rozporządzenia jeszcze poprzedniego prezydenta Warszawy Hanny Gronkiewicz-Waltz, wedle którego ścieżki rowerowe mają mieć nawierzchnię asfaltową.

To drugie podejście do przetargu w sprawie remontu ścieżki na Broniewskiego. Pierwsza próba wyłonienia wykonawcy miała miejsce w sierpniu zeszłego roku, jednak z powodu wycofania się wykonawców i zbyt wysokich ofert, konieczne było przełożenie robót na 2022 rok.  

Przeczytaj również: Jacek Nowicki. Wyjątkowy żoliborzanin, architekt i urbanista


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ