Zmiana ma wejść w życie od 1 lutego.
W tym artykule przeczytasz m.in. o:
- jakie zmiany wchodzą w życie w związku z wydawanymi abonamentami?
- dla kogo karty N+?
- o ułatwieniach w składaniu reklamacji
W grudniu podczas sesji Rada Warszawy zagłosowała w sprawie projektu uchwały zmieniającej warunki wydawania abonamentów upoważniających mieszkańców do parkowania w określonym obszarze strefy płatnego parkowania. Pomysł by dodać nowe kryterium do wydawania abonamentów zarekomendował Zarząd Dróg Miejskich.
Uchwała uprawomocniła się. Wojewoda mazowiecki nie zakwestionował jej, co oznacza, że wejdzie ona w życie 1 lutego. Od tego dnia o abonament mieszkańca, zarówno rejonowy jak i obszarowy, będą mogli się starać mieszkańcy spełniający dotychczasowe warunki jak choćby zameldowanie w obszarze objętym SPPN. Po wprowadzonych zmianach mieszkaniec starający się o abonament, osobiście w Punkcie Obsługi Pasażera jak również elektronicznie, nie będzie musiał udowadniać swojego meldunku. Urzędnicy dzięki dostępowi do warszawskiego rejestru z danymi o zameldowaniu sami będą mogli zweryfikować podany adres zameldowania.