Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 21:30

Na tę inwestycję szkoła na Żoliborzu czekała do lat

Dwa boiska, bieżnia i stoły do ping-ponga – to główne elementy nowego boiska, którego do tej pory brakowało uczniom jednej ze szkół na Żoliborzu.

Prace przy budowie nowego boiska rozpoczną się w październiku. W pierwszej kolejności zostanie przygotowany teren pod nową inwestycję. Rozebrane zostanie stare i od dawna nieużytkowane boisko asfaltowe. Przypomnijmy, decyzją sanepidu z 2013 roku zostało ono wyłączone z użytkowania. Od tamtej pory uczniowie Zespołu Szkół nr 31 im. Jana Kilińskiego byli pozbawieni możliwości korzystania ze swojego szkolnego boiska. Przez lata jeszcze bardziej niszczało i porastało roślinnością. Jego stan zgłaszany był od lat, jednak dopiero teraz udało się znaleźć środki na jego modernizację.

Jak informuje żoliborski urząd, prace rozbiórkowe rozpoczęły się 6 października, a z nowych boisk uczniowie szkoły przy ulicy Felińskiego skorzystają już w nowym roku szkolnym, ponieważ termin ukończenia prac zaplanowany jest pod koniec bieżącego roku szkolnego.

W momencie, gdy zakończą się prace rozbiórkowe, wykonawca rozpocznie działania związane z modernizacją boisk, montażem niezbędnych urządzeń i zagospodarowaniem terenów zielonych.

Przeczytaj również: Niezwykłe mozaiki i malowidła naścienne ilustrujące polską plastykę z lat 60-tych. To jedno z niezwykłych dzieł na Żoliborzu

Nie pięć a jedno drzewo do wycinki

W ramach planowanej modernizacji pierwotnie pod topór miało pójść 5 drzew. Ostatecznie jednak wycięty zostanie jeden klon. Taki efekt udało się uzyskać dzięki aktualizacji projektu. Jak informuje w oficjalnym komunikacie urząd dzielnicy, podjęto starania by na terenie otaczającym boisko pozostawiono jak najwięcej drzew. Według zapowiedzi, poza wycinką jednego drzewa, wykonawca ma zapewnić również cięcia pielęgnacyjne pozostałych drzew.

- Dokładamy starań, aby na Żoliborzu ratować wszystkie drzewa, w szczególności te duże i wieloletnie. Już na etapie projektowania nowych inwestycji zwracamy uwagę, żeby ograniczyć konieczność usuwania drzew do niezbędnego minimum, a najlepiej do zera. W tym przypadku współpracowaliśmy z wykonawcą, sugerując na etapie projektowania wdrożenie takich rozwiązań, które umożliwią pozostawienie rosnących tam od wielu lat drzew. W ciepłe i upalne dni, uczniowie ćwiczący już na nowych boiskach na pewno docenią rzucany przez nie i dający ulgę cień – mówi cytowany w urzędowym komunikacie Paweł Michalec, burmistrz Żoliborza.

Przeczytaj również: Jaki los czeka Fort Sokolnickiego? „Jest to miejsce, w którym widzielibyśmy organizację np. koncertów i większych wydarzeń kulturalnych”

Plac do gry w tenisa stołowego, boisko do piłki nożnej, ręcznej i do koszykówki

Dzięki modernizacji uczniowie ZS nr 31 będą mogli uprawiać sporty drużynowe na dwóch boiskach wielofunkcyjnych. Jedno będzie nadawać się do gry w piłkę nożną i ręczną. Będzie pokryte trawą syntetyczną. Drugie zaś o nawierzchni poliuretanowej przeznaczone będzie do gry w koszykówkę i siatkówkę. Ponadto uczniowie zyskają plac do gry w tenisa stołowego z nawierzchnią z kostki betonowej, rzutnią do pchnięcia kuli oraz bieżnią i zeskokiem do skoku w dal.

Zakupione i zamontowane zostanie wyposażenie sportowe, w tym stół do tenisa stołowego, bramki z siatką, chorągiewki, kosze i tablice systemowe, siatki z antenką, pokrywa na piaskownicę, ławki sportowe.

Boiska będą wyposażone w oświetlenie, które przyda w chwili, gdy będzie ono użytkowane po zmroku. Dodatkowo ogrodzony obiekt będzie wyposażony w monitoring.

Nie tylko boiska, ale i miejsce z zielenią

By zapewnić prawidłowe odwodnienie boisk wykonawca zaprojektował ogrody deszczowe. Dla uczniów dojeżdżających do szkoły na rowerach zamontowane zostaną stojaki rowerowe. Na terenie boisk znajdą się również kosze na śmieci. Wykonawca ma również zająć się zagospodarowaniem terenów zielonych.

Przeczytaj również: Park Żeromskiego. Ruszają konsultacje społeczne w sprawie zasad użytkowania i jego funkcji


boisko-1

boisko-1

boisko-fel

boisko-fel

boisko-na-felinskiego-1

boisko-na-felinskiego-1

boisko-na-felinskiego-3

boisko-na-felinskiego-3

boisko-na-felinskiego-4

boisko-na-felinskiego-4


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.