Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 22:40

Dzielnica powołuje przedszkole i szkołę podstawową przy ul. Anny German

Do ukończenia budynku zespołu szkolno-przedszkolnego przy ulicy Anny German pozostało kilka miesięcy. Kiedy będą informacje o rejonizacji nowej placówki?

W czwartek Zarząd Dzielnicy przyjął uchwałę w sprawie wystąpienia do prezydenta Warszawy z wnioskiem o powołanie Przedszkola nr 466 i Szkoły Podstawowej nr 396 przy ul. Anny German. „To kolejny milowy krok, dzięki któremu przyśpieszą prace nad otwarciem dwóch nowych placówek dydaktycznych dla dzieci na Żoliborzu” – informuje urząd. Dzięki oficjalnemu powołaniu placówek możliwe będzie wybranie dyrektorów, którzy rozpoczną rekrutację nauczycieli i personelu administracyjno-pomocniczego.

Budowa placówki zapowiadana jest na koniec sierpnia. Nie oznacza to jednak, że pierwszy dzwonek dla uczniów zabrzmi we wrześniu tego roku. Do udostępnienia budynku niezbędne są odbiory końcowe przez wszystkie właściwe służby i upewnienie się, że obie placówki są bezpieczne i w pełni gotowe do rozpoczęcia działalności. Dodatkowo konieczne jest kompletne wyposażenie szkoły. Żoliborski urząd zapowiada, że w maju zostanie ogłoszony przetarg na kupno mebli, multimediów, komputerów i niezbędnych sprzętów.

Zobacz też: Nielegalne parkowanie w centrum Żoliborza. Rozwiązanie? Wjazd w określonych godzinach

- Zaplanowane działania i prace, które musimy wykonać, aby dobrze przygotować przedszkole i szkołę do otwarcia niosą za sobą jeszcze zbyt wiele zmiennych. Zawsze dużą niewiadomą jest realizacja odbiorów końcowych budynku przez właściwe służby. Zakładamy, że w pierwszej kolejności uda nam się uruchomić przedszkole oraz klasy 1-3, ale musimy liczyć się z tym, że dzieci rozpoczną naukę w nowej placówce już w trakcie roku szkolnego. Możliwe, że będzie to nawet w grudniu 2021 roku – mówi cytowana w oficjalnym komunikacie Renata Kozłowska, zastępca burmistrza Dzielnicy Żoliborz.

Szkoła z salą astronomiczną

Otwarcie zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Anny German odciąży Szkołę Podstawową nr 92, która obecnie jest szkołą rejonową dla stale powiększającego się Żoliborza Południowego i umożliwi przejście pozostałych szkół w tryb jednozmianowy.

W nowej szkole podstawowej w systemie jednozmianowym będzie mogło uczyć się ok. 800 dzieci. Utworzonych zostanie 31 oddziałów klas I-VIII dla 775 dzieci oraz 1 oddział przedszkolny dla 25 dzieci. W przedszkolu natomiast znajdzie się 6 oddziałów dla 150 dzieci. W obu placówkach ma być zatrudnionych blisko 180 osób, z czego ponad 130 nauczycieli.

Uczniowie szkoły będą mieli do dyspozycji 33 sale lekcyjne, w tym 11 z zapleczem o funkcji laboratorium lub przechowalni materiałów, pracownie przedmiotowe np. informatyczna, meteorologiczna, astronomiczna, językowa oraz dwie sale gimnastyczne z zapleczem, siłownię, halę sportową, aulę, bibliotekę, stołówkę, szatnie, sanitariaty.

Zobacz też: Lex Deweloper na Żoliborzu. Sąd pozwala na budowę przy ul. Gdańskiej. Na horyzoncie kolejne wnioski w sprawie dwóch lokalizacji

Placówka wyposażona będzie także w gabinety administracyjne, pokój dla nauczycieli, pomieszczenia gastronomiczne, w tym kuchnię z zapleczem oraz pomieszczenia techniczne. W przedszkolu znajdą się pomieszczenia dla 6 grup przedszkolnych wraz zapleczem.

Cały kompleks został tak pomyślany, aby jednocześnie pełnić także funkcję lokalnego centrum kultury. Dwupoziomowa biblioteka po godzinach pracy szkoły będzie dostępna dla mieszkańców, a zaplanowana na pierwszym poziomie 230 m aula, może być wykorzystywana do spotkań i innych eventów kulturalnych. Całe zewnętrzne zaplecze sportowe wraz z siłownią plenerową udostępniane będzie mieszkańcom w ramach miejskiego programu otwartych boisk szkolnych.

Dla kogo nowa szkoła?

Rejon Żoliborza Południowego, gdzie zamieszkało mnóstwo młodych rodzin, potrzebuje placówki oświatowej. Póki co nie wiadomo jeszcze jak będzie wyglądała jej rejonizacja.

Mieszkańcy z niepokojem wyczekują jakichkolwiek informacji, czego dowodem może być petycja części mieszkańców ulicy Rydygiera skierowana do wiceburmistrz Kozłowskiej. „W związku z budową nowej szkoły podstawowej przy ul. Anny German oraz pracami, jakie aktualnie toczą się w Urzędzie Dzielnicy w sprawie ustalenia nowych obwodów szkolnych - jako rodzice dzieci w wieku szkolnym, zamieszkali po nieparzystej stronie ul. Rydygiera apelujemy do Pani o objęcie obwodem nowej szkoły adresów Rydygiera od 11 do 19 oraz Przasnyska 2” – czytamy w petycji.

Jak poinformował podczas ostatniej sesji Rady Dzielnicy jej przewodniczący Piotr Wertenstein-Żuławski, pierwsze dokładne informacje na temat rejonizacji szkoły przy Anny German poznamy 10 maja w poniedziałek podczas dzielnicowej Komisji Edukacji i Sportu.

Zobacz też: Uczniowie na pierwszy dzwonek w szkole przy ulicy Anny German mogą jeszcze długo poczekać


anny-german-2

anny-german-2

anny-german-3

anny-german-3

anny-german-4

anny-german-4

anny-german-5

anny-german-5

anny-german-6

anny-german-6

anny-german-7

anny-german-7


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.