Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 10:08

FRAME to salon optyczny na Żoliborzu, który zadba o Twój punkt widzenia

Połączenie ponadczasowego wzornictwa, jakości i precyzji to wyznaczniki, którymi kierują się założyciele salonu optycznego FRAME. Dzięki nim zobaczymy świat wyraźniej w idealnie dopasowanych oprawach.

Według danych Głównego Urzędu Statystycznego co drugi dorosły Polak nosi okulary, a co czwarty ma problem z przeczytaniem gazety. Wzrok jest najważniejszym zmysłem jaki posiada człowiek. Z jego pomocą odbieramy ponad 80 procent informacji o otaczającym nas świecie. Jeśli go zaniedbamy, możliwości odbierania tego, co nas otacza drastycznie spadną. – Te liczby obrazują nam to, jak ważny jest wzrok – mówi Maciej Zbąski, jeden z właścicieli  Salonu Optycznego FRAME znajdującego się na Żoliborzu.

FRAME to efekt współpracy trzech osób, które w branży optycznej działają od lat. Cała trójka to mieszanka poczucia humoru, gościnności, otwartości, perfekcjonizmu i wrażliwości na piękno. Maciej, który we FRAME odpowiada za sprawy operacyjne i sprzedażowe, w świecie optyki z powodzeniem realizuje się od ponad 20 lat.

Sylwia Szarkiewicz z kolei już na studiach zakochała się w optyce i optometrii. To właśnie ona zajmuje się diagnozowaniem, korekcją wad wzroku oraz dopasowywaniem szkieł. – Współtworząc FRAME marzyłam by było to miejsce, w którym nasi klienci poczują się komfortowo. Chcemy zaopiekować się ich wzrokiem kompleksowo i zrobić to w pięknej formie – mówi Sylwia.

Trzecim filarem FRAME jest Marta Gaińska, która od zawsze marzyła by stworzyć miejsce z duszą, gdzie każdy czułby się dobrze i wyjątkowo. Zaczynając od przyjemnego dla oka wnętrza, a kończąc na niezwykłej atmosferze. To właśnie ona odpowiada za komunikację marki, prowadzenie social mediów i działania marketingowo-digitalowe.

Choć FRAME jest nowym miejscem na mapie Żoliborza, to jak wynika z relacji całej trójki, zdążyli już zauważyć, że sąsiedzi wokół są bardzo otwarci. Odwiedzają nas ludzie, którzy przychodzą też po prostu porozmawiać z nami. Zawsze nas to niezwykle cieszy – przyznają zgodnie.

Idealne okulary to nie tylko oprawki

FRAME jest miejscem, z którego wychodzi się nie tylko ze stylową parą okularów, ale także z precyzyjnie zbadanym wzrokiem. Kompleksowe podejście w kwestii prawidłowego widzenia i perfekcyjnie dobranych okularów jest głównym wyznacznikiem działalności FRAME.

Dobrze dobrane okulary to nie tylko oprawki, ale przede wszystkim szkła. W znajdującym się przy ulicy Przasnyskiej 5 salonie optycznym FRAME jest to możliwe dzięki badaniu wzroku, które jest wykonywane na miejscu przez optometrystę lub okulistę. Kim jest optometrysta? – Optometrysta zajmuje się korekcją wad wzroku, diagnozowaniem zaburzeń widzenia obuocznego i dopasowywaniem szkieł. Okulista specjalizuje się w diagnozowaniu i leczeniu chorób oczu – wyjaśnia Sylwia i dodaje: – Dobór odpowiedniej wartości korekcji to dopiero początek. Zależy nam na oferowaniu szkieł „szytych na miarę”, których wykonanie wymaga specjalnych urządzeń pomiarowych, którymi dysponujemy jako jedyni w Warszawie. Dzięki temu możemy cieszyć się większym komfortem widzenia przez cały dzień.

– Jesteśmy w stanie dobrać szkła pod konkretną wadę wzroku i oprawę. Końcowy produkt, którym są okulary jest w całości zaprojektowany dla danej osoby. Klasyczne soczewki okularowe, tzw. magazynowe, nigdy nie oddadzą takiego komfortu widzenia, jakie mają spersonalizowane szkła – zapewnia Maciej.

Oprawy podkreślają osobowość

Okulary korekcyjne dawno przestały być utożsamiane z przykrą koniecznością. Dziś to dodatek będący uzupełnieniem stylu (tak jak na przykład biżuteria) i podkreśleniem osobowości. Samodzielny wybór opraw może okazać się niełatwym zadaniem, a nasze wyobrażenie o wymarzonych okularach może być nietrafione.

– Stawiamy na dobre samopoczucie, bo ono jest kluczowe przy wyborze opraw. Poznajemy naszego klienta poprzez rozmowę, ale też dopasowujemy oprawki do jego urody i charakteru. W takiej atmosferze łatwiej zachęcić klienta do przymierzenia opraw, po które sam by nie sięgnął. Zależy nam, aby klient utożsamiał się z wybranym modelem okularów – relacjonuje Marta i dodaje: – Dla nas najlepszym świadectwem dobrze wykonanej pracy są reakcje naszych klientów, którzy zakładając swoje nowe okulary mówią, że czują się świetnie jak nigdy dotąd.

„Odrzucamy wszystko co masowe”

Okulary, jako przedmiot codziennego użytku, przede wszystkim muszą być dobrej jakości, bo ich zakup to inwestycja na kilka lat. – Oprawy, które oferujemy powinny wyglądać tak samo dobrze po wyciągnięciu z pudełka pierwszego dnia, jak również po kilku latach użytkowania. To jest jeden z czynników, na który zwracamy uwagę dobierając produkty do naszej oferty. W myśl naszej filozofii odrzucamy to co masowe i wybieramy producentów, którzy wykonują swoje produkty z najwyższej jakości materiałów. Design opraw pochodzi z różnych stron świata, natomiast produkcja to Japonia oraz Włochy. Większość opraw, które oferujemy została wykonana ręcznie, dzięki czemu mają duszę i są dopieszczone w najmniejszym detalu – wyjaśnia Sylwia. Zamiłowanie do ręcznie wykonanej pracy przejawia się również w wystroju FRAME, gdzie przyjazny dla oka klimat kreuje samodzielnie wykonane logo czy stoły i półki.  

Dostępne we FRAME oprawy wykonane są z materiałów antyalergicznych – stali, tytanu i najwyższej jakości włoskiego i japońskiego acetatu. Charakteryzuje je trwałość, elastyczność i odporność na zarysowania. Oprawy wykonane z acetatu są dodatkowo bardzo lekkie. Czym jest acetat? – Acetat zrobiony jest z bawełny i drewna. Producenci naszych opraw sprowadzają potrzebne surowce ze sprawdzonych plantacji. Są to ekologiczne materiały, na czym też nam bardzo zależy – zapewnia Marta.

Obok jakości, drugim istotnym elementem dla Macieja, Marty i Sylwii jest design. W końcu jak sami przyznają, FRAME to połączenie jakości z ponadczasowym wzornictwem.

„Od nas wychodzi się z zupełnie nowym spojrzeniem na świat”

To co wyróżnia FRAME to podejście do klienta. – Okulary można kupić w wielu miejscach. My w pierwszej kolejności chcemy poznać naszego klienta po to, by końcowy produkt, który otrzymuje, czyli okulary, był tym co jest faktycznie zgodne z jego potrzebami – wyjaśnia Maciej i dodaje: – Na miejscu jesteśmy w stanie wykonać precyzyjne badania, których wielu naszych klientów do tej pory nie miało. Dzięki nim przekonali się, jaka tak naprawdę powinna być jakość widzenia. Tym sposobem z FRAME wychodzi się z zupełnie nowym spojrzeniem na świat.

Ponieważ w październiku przypada Światowy Dzień Wzroku, załoga FRAME bardzo zachęca do wzięcia udziału w akcji “FRAME Care – badaj dalej”. Polega ona na możliwości wykonania bezpłatnego badania wzroku, w zamian za pomoc w propagowaniu idei dbania o zdrowie oczu Wszystkie szczegóły dostępne są na stronie FRAME.


frame1

frame1

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ