Westfield Arkadia w ostatnich tygodniach roku wita klientów w świątecznej krasie. Tegoroczny wystrój jest nowy, tworzy wyjątkowo ciepłą, rodzinną aurę i zachęca nie tylko do zakupów, ale i do korzystania z całej oferty centrum, ze strefą restauracyjną i rozrywkową włącznie.
Warszawskie
centrum handlowe zaskakuje w tym roku zupełnie nowymi świątecznymi szatami, łączącymi
tradycję z nowoczesnością i odrobiną stylu glamour. – Westfield Arkadia to
największy tego typu obiekt w Polsce, odwiedzany rocznie przez 19 milionów gości.
Chcieliśmy zatem sprawić, by każdy poczuł tu prawdziwie świąteczną atmosferę –
opowiada Mariusz Gagatko z Multidekor, marki odpowiedzialnej za świetlną
przemianę centrum. – Zaprojektowana przez nas dekoracja nadaje odświętną oprawę
rodzinnym wizytom w centrum, mamy też w zanadrzu coś specjalnego dla dzieci –
dodaje.
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego dostępu do wybranych treści. Jeśli chcesz zyskać dostęp do wszystkich artykułów, wykup prenumeratę.
Od głównego wejścia
utworzono drogę z świetlnych, ozdobnych bram, tworzących u sklepienia wzór
oszronionych gałązek i śnieżynek. Zimowy motyw powraca na szklanej elewacji
budynku, na której iluminowana animacja tworzy sugestywne wrażenie mrozu malującego
na szybach niezwykłe ornamenty.
Przed centrum
stanęła ponad 13-metrowa choinka, do złudzenia przypominająca naturalny świerk,
pełna odbijających światło dekorów o lustrzanym wykończeniu i migocząca błyszczącymi
śnieżynkami.
Wizyta w baśniowym zamku Świętego Mikołaja
Wnętrze
Westfield Arkadia wyróżnia w tym roku współcześnie zinterpretowana, klasyczna świąteczna
symbolika, utrzymana w barwach takich jak złoto, srebro, biel i czerwień. Z
sufitu zwisają pokaźnych rozmiarów
prezenty, zachwycające precyzją wykonania, o delikatnej, ażurowej konstrukcji.
W tym roku świąteczna aranżacja mocno nawiązuje do architektury centrum, łącząc
prostotę formy z dekoracyjnymi detalami. Złota siatka oplatająca prezentowe
dekory inspirowana jest motywem zdobiącym wnętrza budynku. Zwieńczone złoto-białymi
kokardami pakunki kryją w sobie mieniące się chłodnym blaskiem gwiazdy, nawiązujące
do elementów zdobiących balustrady w Arkadii, bogato udekorowane choinki czy
wielokolorowe bombki o matowych i błyszczących wykończeniach oraz świetlne
kule.

Najmłodszych z
pewnością ucieszy wizyta w fabryce Świętego Mikołaja, przypominającej baśniowy
zamek z dwiema strzelistymi wieżami. To właśnie tu – pośród kół zębatych i
kluczy w stylu retro – powstają wyczekiwane przez wszystkich prezenty. Podczas
gdy dzieci bawią się opodal trzech choinek uginających się pod ciężarem
wielokolorowych ozdób, rodzice mogą odpocząć na złotych, ażurowych siedziskach
wypełnionych bombkami. Obramowana stylowym neonem fabryka stanowi wesołe i
urocze tło pamiątkowych fotografii.
Wielka przygoda z „Krainą lodu 2”
Druga połowa
listopada obfitowała w moc atrakcji dla klientów w różnym wieku. W głównym holu
Westfield Arkadia stanęła strefa promująca najnowszą produkcję Disneya,
wyczekiwaną „Krainę lodu 2”. Z okazji premiery filmu centrum zaprosiło gości do
specjalnej strefy przygód, która była dostępna dla wszystkich aż przez trzy
tygodnie. Wydarzenie osnuto wokół fabuły filmu, który trafił do kin 22
listopada i w pierwszy weekend zgromadził ponad 619 tysięcy widzów. To rekord
otwarcia dla animacji w Polsce. Dla porównania „Krainę lodu” w 2013 roku, w
pierwszy weekend, obejrzało 150 tysięcy widzów. W wielkim finale zabawy miał
miejsce konkurs, w którym szczęśliwcy wygrali aż 100 biletów na „Krainę lodu
2“, ufundowanych przez Cinema City. Ponadto fani filmu mieli niepowtarzalną
okazję, aby w tydzień po premierze w arkadyjskim Empiku uzyskać autografy od
odtwórczyń głównych bohaterek – Katarzyny Łaski (Elsa) oraz Magdaleny Wasylik
(Anna).

Oprócz tego, w
związku ze zbliżającymi się świętami, w Westfield Arkadia miała miejsce również
wielka zimowa loteria, zlokalizowana w domku o skandynawskim stylu. Za rejestrację
paragonów codziennie można było wygrać karty podarunkowe. W dniu finałowym szczęśliwy
uczestnik SKI loterii otrzymał voucher na wyjazd w Alpy o wartości 30 tysięcy złotych.
Będzie mógł zabrać z sobą aż dziewięć bliskich osób.