Regulamin
Warunki ogólne zamieszczania reklam w „Gazecie Nowego Żoliborza” wydawanej przez „PKM Żoli Media Mateusz Durlik” z siedzibą przy ul. Przasnyskiej 6B lok 2.04, 01-756 Warszawa.
Postanowienia ogólne.
1. Niniejsze zasady określają warunki i zasady zamieszczania reklam w „Gazecie Nowego Żoliborza” którego wydawca jest PKM Żoli Media Mateusz Durlik” z siedzibą w Warszawie, zwany dalej Zleceniobiorcą.
2. Zleceniodawcą w dalszej części Warunków nazywamy podmiot zlecający reklamę.
3. Podstawą zamieszczenia reklamy w czasopiśmie przez Zleceniobiorcę jest zlecenie reklamowe złożone przez Zleceniodawcę. Warunki zamieszczenia reklam określone są w zleceniach reklamowych oraz niniejszych ogólnych warunkach, zwanych dalej Warunkami.
Postanowienia szczegółowe.
1. Złożenie zlecenia reklamowego jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków zamieszczania reklam
2. Zlecenie reklamowe Zleceniodawca zobowiązuje się dostarczyć w formie elektronicznej e-mailem (jako potwierdzenie wcześniejszej rezerwacji) do „Gazety Nowego Żoliborza” – najpóźniej na 3 dni robocze przed ukazaniem się numeru gazety
3. Materiały do ogłoszeń reklamowych Zleceniodawca zobowiązuje się dostarczyć najpóźniej na 2 dni robocze przed ukazaniem się numeru
Terminy dostarczenia mogą ulec zmianie, jeśli obie strony tak ustaliły, ustalenia te jednak muszą mieć formę pisemną.
4. W przypadku nie dostarczenia materiałów do ogłoszeń reklamowych określonych w zleceniu w terminie wynikającym z punktu 1, przyjmuje się że zlecenie zostało wykonane. W takim przypadku Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do zamieszczenia materiałów Zleceniodawcy będących w posiadaniu Zleceniobiorcy.
5. Zleceniobiorca rezerwuje sobie prawo powszechnie przyjętej tolerancji w kwestii odchyleń koloru i jakości druku.
6. Niezależnie od treści zawartego zlecenia, Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do odmowy publikacji reklamy, jeżeli dostarczone materiały zdaniem Zleceniobiorcy nie spełniają parametrów technicznych stanowiących integralną część niniejszych Warunków.
7. Zleceniobiorca ma prawo odmówić publikacji ogłoszeń, reklam lub wkładki, jeżeli ich treść lub forma są sprzeczne z linią programową bądź charakterem czasopisma (art. 36 p.4 Prawa Prasowego) lub ze względu na niestosowny lub szkodliwy charakter materiałów reklamowych. Ponadto Zleceniodawca ma prawo odmówić publikacji reklamy jeżeli jest ona sprzeczna z prawem, narusza obowiązujące przepisy.
8. O odmowie publikacji reklamy Zleceniobiorca powiadomi pisemnie Zleceniodawcę, nie później niż 2 dni robocze od daty otrzymania zakwestionowanych materiałów.
9. Reklamacje dotyczące zamieszczanych reklam przyjmowane są w terminie 7 (siedem) dni od ukazania się reklamy. Reklamacja powinna być złożona na piśmie, pod rygorem nieważności, wraz z numerem czasopisma, w którym ukazała się reklama. Niedopełnienie warunków reklamacji lub niezachowanie ww. terminu do wniesienia reklamacji uprawnia Zleceniobiorcę do odmowy uznania reklamacji i żądania zapłaty za wykonaną usługę w całości.
10. Zleceniodawca może zrezygnować z publikacji zleconej wcześniej reklamy w czasopiśmie Zleceniobiorcy tylko w formie oświadczenia złożonego pisemnie, pod rygorem nieważności, skutecznie doręczonego Zleceniobiorcy za jego zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Za dzień rezygnacji przyjmuje się dzień skutecznego doręczenia ww. oświadczenia do Zleceniobiorcy.
11. Rezygnacja ze zlecenia w terminie późniejszym niż na 5 dni roboczych przed emisją w Gazecie uprawnia Zleceniobiorcę do obciążenia Zleceniodawcy kwotą w wysokości 100 % uzgodnionej należności za reklamę.
12. Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych reklam. Zleceniodawca zobowiązany jest do naprawienia wszelkich ewentualnych szkód po stronie Zleceniobiorcy wynikłych w związku z treścią zamieszczonej reklamy.
13. Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe na skutek zaistnienia okoliczności, na które nie miał on wpływu, tj. powstałych w szczególności w wyniku pożaru, powodzi, strajków, zamknięcia granic, itp., a które zakłócić mogą częściowo lub całkowicie produkcje lub dystrybucje czasopism.