Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 23:24

Remont ul. Przasnyskiej. Poznaj szczegóły prac

Znamy szczegóły związane z remontem ul. Przasnyskiej. Będą dodatkowe przejścia, oświetlenie, nie obejdzie się też bez wycinki. Poznaj datę zakończenia prac.

W tym artykule przeczytasz m.in. o tym:

  • jakie elementy pojawią się w nowej wyremontowanej ulicy,
  • jakie udogodnienia dla dzieci idących do szkoły przewidziano w projekcie,
  • gdzie pojawią się przejścia dla pieszych,
  • gdzie i jakiego rodzaju oświetlenie zostanie zainstalowane,
  • kiedy ma zakończyć się remont,
  • ile będzie kosztował remont ulicy,
  • które drzewa zostaną wycięte,
  • jaka będzie największa zmiana,
  • obejrzysz wizualizacje opisywanych zmian,

Od Krasińskiego do Rydygiera

Nieparzysta strona ul. Przasnyskiej (od Przasnyskiej 11 do skrzyżowania z ul. Rydygiera) nie ulegnie dużym zmianom. W miejscach w których obecnie brakuje chodnika, zostanie on dobudowany. Największym zmianom ulegnie parzysta strona ul. Przasnyskiej. Począwszy od wjazdu do biurowca na Przasnyskiej 6b (tutaj znajduje się nasza redakcja oraz m.in. Aloha Campers), gdzie przybudowany zostanie wjazd, tak aby znalazł się dokładnie naprzeciwko wjazdu na osiedle Przasnyskiej 11. Wyrównanie osi skrzyżowań ma służyć powiększeniu przestrzeni w celu stworzenia przejścia dla pieszych, które ma być wyniesione. Poniżej wizualizacja

przejście dla pieszych na wysokości ul. Przasnyskiej 11

Po parzystej stronie zajdzie również najwięcej zmian jeśli chodzi o oświetlenie. Pomiędzy wspomnianym wyżej przejściem dla pieszych, które zostanie oświetlone, a ul Rydygiera, pojawi się jeszcze kilka nowych latarni parkowych, które oświetlą chodnik i ścieżkę rowerową. Kolejne oświetlone przejście dla pieszych pojawi się na wysokości ul. Przasnyskiej 7. W odróżnieniu od poprzedniego, będzie ono wyposażone w azyl w środkowej części. Poniżej wizualizacja z projektu

przejście dla pieszych na wysokości ul. Przasnyskiej 7

Rondo Przasnyska - Rydygiera

Jedna z największych zmian czeka nas na skrzyżowaniu ul. Przasnyskiej z ul. Rydygiera. Dotychczasowa "krzyżówka", zostanie zastąpiona rondem. Zgodnie z oczekiwaniami ZDM, rondo to będzie miało przejazd przez środek, dla autobusów. Podczas budowy ronda dojdzie do ingerencji w część chodników, zarówno przy ul. Przasnyskiej jak i Rydygiera, oraz do ingerencji w zieleń. Poniżej wizualizacja

Od Rydygiera do Przasnyskiej

Gruntowną przebudowę przejdzie odcinek od ul. Rydygiera aż do ul. Duchnickiej włącznie. Po obu stronach jezdni powstaną nowe chodniki i ścieżki rowerowe, nowe latarnie oraz dużo nowych nasadzeń. Chodnik po stronie Instytutu Mechaniki Precyzyjnej zostanie oddzielony od jezdni zielenią. Blisko wejścia na dworzec Warszawa Powązki powstanie 6 nowych miejsc parkingowych. Na tym odcinku znajdą się również 4 przejścia dla pieszych, jedno z nich będzie wyniesione. Poniżej przedstawiamy wizualizacje

Nowe nasadzenia i wycinka

Poniżej przedstawiamy wizualizacje zmian w nasadzeniach. Zielone koła oznaczają zachowane nasadzenia, czyli drzewa które po remoncie zostaną dokładnie w tym samym miejscu. Zielona kółka z plusami w środku oznaczają nowe nasadzenia. Niebieskie przekreślone, oznaczają wycinkę. Wyciętych ma zostać 15 krzewów i drzew, przeważają tutaj klony jesionolistne, ale jest też jeden 4 metrowy dąb czerwony, będący w dobrym stanie fitosanitarnym. Do przesadzenia będzie 11 kasztanowców. Poniżej wizualizacje.

Umowa i terminy

Umowa na remont ul. Przasnyskiej została zawarta 16 listopada 2022 roku. Jej wartość opiewa na 8 238 540 zł brutto. Wynagrodzenie zostało podzielone na dwie transze 6 600 000 zł płatne w 2023 roku i reszta w 2024. Od daty zawarcia umowy, płynie czas na zrealizowanie projektu. Według niej, wykonawca ma na to 19 miesięcy. Oznacza to, że końca remontu mieszkańcy mogą spodziewać się w sierpniu 2024 roku. Wykonawca udziela 6 letniej gwarancji na wykonane prace.


rysunek-1

rysunek-1

rysunek-2

rysunek-2

rysunek-2-1

rysunek-2-1

rysunek-1-1

rysunek-1-1

rysunek-3

rysunek-3

rysunek-5

rysunek-5

rysunek-4

rysunek-4

rysunek-9

rysunek-9

rysunek-10

rysunek-10

rysunek-13

rysunek-13

rysunek-8

rysunek-8

rysunek-11

rysunek-11

rysunek-7

rysunek-7

rysunek-6

rysunek-6

rysunek-12

rysunek-12

Przasnyska sm

Przasnyska sm

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.