Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 05:06

Konkursy „Najlepszy produkt turystyczny 2023” i „Podróże z flagą Mazowsza” rozstrzygnięte.

Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna rozstrzygnęła dwa organizowane we współpracy z Agencją Rozwoju Mazowsza konkursy. Pula nagród to ponad 200 tys. złotych.

"Podróże z flagą Mazowsza” to konkurs organizowany przez Mazowiecką Regionalną Organizację Turystyczną. 28 września podczas 15. Sejmiku Turystycznego Województwa Mazowieckiego w Centrum Konferencyjnym Parku Wodnego Suntago ogłoszono zwycięzców. 

Mazowsze – piękne i różnorodne

Konkurs polegał na przesłaniu zdjęcia z flagą Mazowsza ze swojej wakacyjnej podróży. „Wybór zwycięzców spośród  rekordowej liczby nadesłanych prac nie należał do najłatwiejszych zadań” - mówi Artur Andrusiak, Członek Zarządu Agencji Rozwoju Mazowsza. 

Jak dodaje: „Każda z tych fotografii przedstawiała unikatową opowieść o pięknie i różnorodności Mazowsza, Polski i świata. Najważniejsze przesłanie jakie płynie z tych zdjęć to  duma z przynależności do wyjątkowej wspólnoty, pełnej historii i tradycji, jaką jest województwo mazowieckie. Taki był cel konkursu, żebyśmy jeszcze bardziej identyfikowali się z naszym regionem i bardzo nas cieszy jak pozytywnie mieszkańcy naszego województwa zareagowali na tę zabawę”. 

15 tysięcy złotych  dla laureatów

Wartość nagród w konkursie wyniosłą 15 tys. złotych. Fotografie można było przesyłać w dwóch kategoriach: „Podróże z flagą Mazowsza – aktywnie” oraz „Podróże z flagą Mazowsza – z kulturą”

W tej pierwszej kategorii nagrody otrzymali:
I nagrodę - Beata Chabior za zdjęcie „Którędy w mazowieckie”,


II nagrodę - Paulina Wieczorek za zdjęcie „Kontrast natury i symbolu”,


III nagrodę - Daniel Prędkopowicz za zdjęcie „Na dachu Albanii i Macedonii”.

Autorami najlepszych zdjęć w kategorii „Podróże z flagą Mazowsza – z kulturą” byli z kolei: 
Ewa Siwiecka - I nagroda za zdjęcie „Wiatr szkockiej historii”,


Maciej Lewandowski – II nagroda za zdjęcie „Historia Mazowsza pisana na nowo”,


Daniel Pokrzywnicki – III nagroda za zdjęcie „Mazowsze z Krasińskimi”.

„Jesteśmy dumni z tego jak dużo wspaniałych zdjęć z flagą Mazowsza otrzymaliśmy. To już kolejna edycja konkursu. W tym roku dostaliśmy ponad dwa razy więcej zgłoszeń, niż w poprzedniej” – mówi Izabela Stelmańska, Prezeską Zarządu Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. 

Najlepszy Produkt Turystyczny Województwa Mazowieckiego 2023 

We wrześniu zakończył się również konkurs, którego celem była promocja najbardziej atrakcyjnych, nowatorskich i przyjaznych dla turystów produktów. Spośród 39 zgłoszeń kapituła konkursu wybrała 6 produktów, turystycznych, które obdarzyła certyfikatem MROT. Trzy z nich otrzymały nominację do walki o Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej. 

Certyfikat MROT kapituła konkursu otrzymali:

Muzeum Fabryki Norblina, Sztuka dwudziestolecia międzywojennego – art déco,

Zaczęło się w Radomiu – Radomski Czerwiec Wolności,

Muzeum Łazienki Królewskie,

Szlak Wkry,

Kompleks dworkowo-parkowy z Muzeum Pozytywizmu

Reklama o wartości 200 tys. zł za Super Certyfikat MROT

W ramach konkursu wręczono również Super Certyfikat MROT dla uprzedniego odznaczonego produktu, który znacząco się rozwinął.

Otrzymał go Julinek Park

„Super Certyfikat MROT to mobilizacja dla produktów, które otrzymają tytuł do tego, aby stale rozwijać swoją działalność i poszerzać ofertę. Pierwszy zwycięzca tej nagrody daje idealny przykład pokazując co robić, aby zdobyć takie wyróżnienie” – mówi Dorota Zbińkowska, Dyrektorka Biura Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.


1-miejsce_aktywnie_Beata-Chabior

1-miejsce_aktywnie_Beata-Chabior

2-miejsce_aktywnie_Paulina-Wieczorek

2-miejsce_aktywnie_Paulina-Wieczorek

3-miejsce_aktywnie_Daniel-Predkopowicz

3-miejsce_aktywnie_Daniel-Predkopowicz

1-miejsce_z-kultura_Ewa-Siwiecka

1-miejsce_z-kultura_Ewa-Siwiecka

2-miejsce_z-kultura_Maciej-Lewandowski

2-miejsce_z-kultura_Maciej-Lewandowski

3-miejsce_z-kultura_Marcin_Pokrzywnicki

3-miejsce_z-kultura_Marcin_Pokrzywnicki

Certyfikat_Muzeum-Fabryki-Norblina

Certyfikat_Muzeum-Fabryki-Norblina

Certyfikat_Zaczelo-sie-w-Radomiu-–-Radomski-Czerwiec-Wolnosci

Certyfikat_Zaczelo-sie-w-Radomiu-–-Radomski-Czerwiec-Wolnosci

default

default

Certyfikat_Szlak-Wkry

Certyfikat_Szlak-Wkry

Certyfikat_Kompleks-dworkowo-parkowy-z-Muzeum-Pozytywizmu

Certyfikat_Kompleks-dworkowo-parkowy-z-Muzeum-Pozytywizmu

Super-Certyfikat_Julinek-Park

Super-Certyfikat_Julinek-Park

podróże sm

podróże sm


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ