Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 02:16

Kim Krizan i Krzysztof Piesiewicz gośćmi specjalnymi 11. edycji Script Fiesty

Za miesiąc rusza jedenasty festiwal scenarzystów - Script Fiesta, z warsztatami i spotkaniami z twórcami. Dowiemy się wtedy także, który film zwycięży w konkursie głównym na najlepszy scenariusz. Szanse na to mają „Słoń”, „Inni ludzie” oraz „Piosenki o miłości”.

Script Fiesta to święto miłośników kina, zwłaszcza tych, którzy doceniają scenariusze. Co roku festiwal przyciąga nie tylko najlepszych polskich scenarzystów, ale także gości międzynarodowych, w tym tegorocznego specjalnego gościa, Kim Krizan. Krizan to amerykańska pisarka i scenarzystka, która wraz z Richardem Linklaterem stworzyła trylogię rozpoczynającą się od filmu "Przed wschodem słońca", nietypowej historii miłosnej, która wciąż zachwyca publiczność na całym świecie.

W ramach wydarzenia festiwalowego "Spoiler Masterclass", 31 marca o godzinie 20:15 w Kinie Elektronik odbędzie się spotkanie z Kim Krizan. Spotkanie poprowadzi Michał Oleszczyk. Wcześniej, o godzinie 18:15, odbędzie się specjalny pokaz filmu "Przed wschodem słońca".

Świętowanie 30. rocznicy kultowego filmu Kieślowskiego w czasie Script Fiesty

Tegoroczna Script Fiesta będzie także okazją do świętowania 30. rocznicy kultowego filmu Krzysztofa Kieślowskiego "Trzy kolory: Niebieski". Film został nagrodzony Złotym Lwem na Festiwalu Filmowym w Wenecji i na stałe zapisał się w kartach światowego kina. Wspaniała rola Juliette Binoche, niesamowita muzyka Zbigniewa Preisnera oraz wyjątkowa kinematografia Sławomira Idziaka wciąż zachwycają widzów.

1 kwietnia o godzinie 15:45 w Kinie Elektronik odbędzie się pokaz filmu "Trzy kolory: Niebieski", po którym nastąpi spotkanie z Krzysztofem Piesiewiczem, scenarzystą trylogii filmowej w reżyserii Krzysztofa Kieślowskiego. Spotkanie poprowadzi Łukasz Maciejewski.

- Na tegorocznej Script Fieście spełnię swoje pokoleniowe marzenie. Film „Trzy kolory. Niebieski” Kieślowskiego był tym, dzięki któremu w pewnym sensie robię dziś to, co robię. To była iluminacja! To był film, który sprawił, że uznałem, że kino może dotykać spraw metafizycznych. Dlatego bardzo cieszę się, że będę miał okazję poprowadzić spotkanie z panem Krzysztofem Piesiewiczem i o nim porozmawiać – przyznaje Łukasz Maciejewski, dziennikarz i krytyk filmowy.

Podczas 11. edycji Script Fiesta poznamy także zwycięzców konkursów zorganizowanych w ramach festiwalu - głównego konkursu, w którym można wygrać nagrodę do 50 000 PLN oraz konkursu na koncepcję serialu telewizyjnego lub internetowego, którego zwycięzca otrzyma 20 000 PLN. W skład jury pierwszego konkursu wchodzą Agnieszka Smoczyńska, Ilona Łepkowska, Dorota Kędzierzawska, Jerzy Stuhr, Jerzy Antczak, Szczepan Twardoch i Janusz Majewski. W jury drugiego konkursu zasiądą Joanna Kos-Krauze, Michał Oleszczyk i Piotr Szymanek.

Do finałowej trójki głównego konkursu zakwalifikowały się filmy: "Słoń", "Inni ludzie" i "Piosenki o miłości".

W trakcie Script Fiesty będzie można je zobaczyć w Kinie Elektronik w następujących terminach:

  • „Słoń” – 30 marca o 17.00,
  • „Inni ludzie” – 1 kwietnia o 13.15,
  • „Piosenki o miłości” – 2 kwietnia o 20.30.

Udział w pokazach filmów i spotkaniach jest bezpłatny.

Po pokazach odbędą się spotkania ze scenarzystami i scenarzystkami konkursowych propozycji, czyli kolejno: Kamilem Krawczyckim, Aleksandrą Terpińską oraz Tomaszem Habowskim.

Więcej informacji na temat festiwalu Script Fiesta można znaleźć na stronie internetowej www.scriptfiesta.pl.

Przeczytaj również: “Pewnego razu na Podlasiu”: film twórców związanych z WSF o dążeniu do wolności i sile przeciwstawiania

Obecnie film jest w fazie preprodukcji, a na serwisie zrzutka.pl trwa zbiórka na organizację planu oraz wynajem sprzętu filmowego. W obsadzie znaleźli się tacy aktorzy jak Maciej Zakościelny, Michał Piela, Karolina Adamczyk, Michał Breitenwald oraz debiutująca Emilka Gzylewska. Opiekunem artystycznym projektu jest Radosław Piwowarski – reżyser i scenarzysta z imponującym dorobkiem artystycznym, wielokrotny zdobywca Złotych Lwów oraz nagrody Grand Prix podczas MFF w Wenecji.

Piesiewicz Niebieski

Piesiewicz Niebieski


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ