Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 07:07

Psi Park na Żoliborzu skończony, ale dookoła bałagan (video i galeria zdjęć)

Strefa spacerowa, która powstała przy ulicy Broniewskiego jest już gotowa. Psi park na Żoliborzu znajduje się w pasie rezerwy i jest pierwszym etapem realizacji szerszego założenia jakim są Zielone Ulice. Choć prace się skończyły to teren dookoła jest rozjeżdżony. ZZW zapewnia, że wykonawca doprowadzi go do porządu jak tylko nadmiar wody wsiąknie w glebę.

W tym artykule przeczytasz m.in. o:

  • o elementach jakie znajdują się w Psim parku,
  • o regulaminie z korzystania ze strefy,
  • o otoczeniu inwestycji w jakim pozostało po zakończonych pracach.

Zarząd Zieleni Warszawy ogłosił koniec prac nad strefą spacerową na Żoliborzu wzdłuż ulicy Broniewskiego. Psi park na Żoliborzu to efekt realizacji projektu wybranego do realizacji w 2018 roku w budżecie obywatelskim. Projekt wpisano do założenia jakim są „Zielone Ulice” wedle, którego wzdłuż głównych arterii mają pojawić się skwery i parki.

Przeczytaj również: “Zielona działka” na Żoliborzu Południowym przechodzi w ręce miasta. Doszło do zamiany z deweloperem

Bujane ławki i strefa zabaw dla psów

Strefa spacerowa wzdłuż ulicy Broniewskiego na odcinku pomiędzy placem Grunwaldzkim a skrzyżowaniem z ulicą Krasińskiego. To pierwszy etap zagospodarowania rezerwy ulicy Broniewskiego i Krasińskiego, drugim ma być realizacja Skweru Krasińskiego, również projekty wybranego do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego,

W wyznaczonej strefie spacerowej zasadzono 1000 sztuk grabów pospolitych, które oddzielają strefę zabaw dla psów od wytyczonej alejki, która zaczyna się przy placu Grunwaldzkim a kończy niemal przy ulicy Krasińskiego. Ścieżka z nawierzchnią mineralną liczy 1330 metrów kwadratowych. Wzdłuż niej zamontowano 11 koszy na śmieci, 21 ławek oraz 2 ławki bujane.

Tuż obok ścieżki znajdują się pola wypełnione piaskiem, a na nim drewniane bale, kłody i paliki, które mają służyć do zabawy z psem.

W dwóch miejscach parku zamontowano już dwie tablice z wytycznymi dotyczącymi korzystania ze strefy dla spacerujących ze zwierzętami. Napisany jest apel by dbać o wspólną przestrzeń, a także wypunktowano 8 zasad, których należy przestrzegać. Wśród nich jest m.in. powołanie się na ustawę wedle której, zabrania się puszczania psów bez możliwości ich kontroli i bez oznakowania umożliwiającego identyfikację właściciela lub opiekuna. Ponadto jak czytamy w punkcie 5 należy dbać o czystość, w czym mają pomóc pojemniki na psie odchody.

Psi park na Żoliborzu skończony, ale wokoło bałagan

W piątkowy poranek, dzień po otwarciu strefa świeci pustkami. Samą inwestycję skomentowali na Facebooku mieszkańcy Żoliborza. - Piasek na terenie do wyprowadzania psów zaprojektowała osoba, która chyba nigdy nie miała psa. Tak wiem, tylko 15 zł za tonę piasku – stwierdza pan Tomasz. Z kolei inna mieszkanka pisze: - Żart. Na pewno nie będę spacerować z psami wzdłuż torów, tylko tak, jak do tej pory, wzdłuż płotu, pod lipami. Kolejny projekt ludzi bez pojęcia o wyobrażeniu.

Uwagę zwracają również błotniste koleiny wokół inwestycji. Zwróciliśmy się z pytaniami do Zarządu Zieleni, czy rozjeżdżony teren będzie doprowadzona do stanu pierwotnego. - Kontaktowaliśmy się już z Wykonawcą w tej sprawie, bo sami wczoraj zauważyliśmy rozjeżdżone fragmenty terenu. Jak tylko warunki pogodowe na to pozwolą, tzn. nadmiar wody z roztopionego śniegu wsiąknie w podłoże, Wykonawca od razu po Świętach zajmie się przywróceniem terenu do stanu w jakim powinien się znajdować. W tym momencie na terenie znajduje się zbyt dużo wody, aby skutecznie naprawić rozjeżdżone fragmenty - poinformowała Magda Sierzputowska, Kierowniczka Działu Komunikacji Społecznej Zarządu Zieleni Warszawy.

Przeczytaj również: Przetarg na Psi Park

Zarówno o “Psim Parku” jak i “Skwerze Krasińskiego” pisaliśmy pod koniec 2021 roku. Wówczas ZZW kreślił plany, by prace w przypadku obu projektów rozpocząć w 2022 roku. Do tej pory tak się nie stało, bo nie udało się znaleźć wykonawcy, który by wyodrębnił oba projekty z całego założenia jakim są „Zielone Ulice”. Chętnych do tego zadania po prostu nie było lub przedstawione oferty były za drogie.

image00006-4

image00006-4

image00026

image00026

image00017

image00017

image00003-7

image00003-7

image00023

image00023

image00002-7

image00002-7

image00001

image00001

image00002

image00002

image00003

image00003

image00004

image00004

image00005

image00005

image00006

image00006

image00007

image00007

image00009

image00009

image00010

image00010

image00011

image00011

image00012

image00012

image00013

image00013

image00014

image00014

image00015

image00015

image00016

image00016

image00017

image00017

image00018

image00018

image00019

image00019

image00020

image00020

image00021

image00021

image00022

image00022

image00023

image00023

image00024

image00024

image00025

image00025

image00026

image00026

image00027

image00027

image00028

image00028


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ