Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 11:17

Lodowisko na Żoliborzu i w Warszawie. Gdzie będzie można pojeździć na łyżwach

W nadchodzącym sezonie zimowym mieszkańcy Warszawy będą mogli skorzystać z 12 lodowisk. Kilka z nich są już otwarte.

W tym artykule przeczytasz m.in.:

- o tym ile kosztuje wstęp na lodowiska,
- gdzie już działają lodowiska,
- o tym gdzie w nadchodzącym sezonie będzie można pójść na łyżwy.  

- Jazda na łyżwach to najbardziej miejska forma zimowej aktywności. Potrzeba do niej kawałka równego lodu, łyżew i sportowego zapału. Lód i sprzęt miasto zapewnia, a o sportowy zapał mieszkańców jestem spokojna. Z naszych lodowisk co roku korzystają setki tysięcy aktywnych warszawianek i warszawiaków – mówi cytowana w oficjalnym komunikacie ratusza wiceprezydent Warszawy Renata Kaznowska.

Od czwartku, 1 grudnia działa bezpłatne lodowisko pod Pałacem Kultury i Nauki. Łącznie w nadchodzącym sezonie zimowym 2022/2023 Warszawa otwiera 12 miejskich lodowisk. Zwykle najbardziej oblegane są ślizgawki na Stegnach, na Rynku Starego Miasta i właśnie pod PKiN.

Obecnie działają już dwa lodowiska na Targówku. Kolejne będą otwierane w grudniu, szczegółowe terminy – na stronach internetowych konkretnych lodowisk.

Zamiast darmowego skateparku na Żoliborzu, nowa taryfa. Opłaty jednak zostają

Jakie widełki cenowe za wstęp na miejskie lodowiska?

Również na Żoliborzu w tym roku planowane jest otwarcie lodowiska. Jak co roku ma działać na terenie dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji, dokładnie w miejscu skateparku. Otwarcie planowane jest na 10 grudnia. Choć oficjalnego cennika, który będzie obowiązywać na żoliborskim OSiR jeszcze nie opublikowano to, jak informuje ratusz ceny na miejskich lodowiskach biletu normalnego wahają się od 9 do 20 zł, a ulgowego od 6 do 13 zł. W minionym sezonie za bilet normalny trzeba było zapłacić 12 zł, a za ulgowy 7 złotych.

Dostępna będzie również możliwość wypożyczenia łyżew i pingwinka. Przykładowy cennik z Moczydła: Wypożyczenie łyżew – 8 zł pierwsza godzina, następna godzina 6 zł, chodzik -  12 zł za godzinę, kask - 7 zł za godzinę.

Wejście na lodowiska w Ursusie, Wesołej i Śródmieściu jest bezpłatne.

Lista lodowisk:

•            Lodowisko Rynek Starego Miasta - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA

•            Lodowisko przed Pałacem Kultury i Nauki - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA

•            Lodowisko kryte ul. Górczewska 69/73 - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA

•            Tor łyżwiarski Stegny ul. Inspektowa 1 - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA

•            Lodowisko kryte ul. Rokosowska 10 - Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ochota

•            Lodowisko kryte ul. Łabiszyńska 20A – Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek

•            Lodowisko w Parku Bródnowskim - Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek

•            Lodowisko kryte ul. Gubinowska 28/30 - Centrum Sportu Wilanów

•            Lodowisko kryte ul. V Poprzeczna 22 - Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Wawer

•            Lodowisko kryte ul. Potocka 1 - Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz

•            Lodowisko kryte ul. Armii Krajowej 72 - Urząd Dzielnicy Wesoła

•            Lodowisko ul. Keniga 20 - Urząd Dzielnicy Ursus

Sport tylko dla bogatych? Drożyzna na pływalni

Pod koniec stycznia przy Potockiej uruchomiono również lodowisko. W dniu otwarcia jedna z naszych czytelniczek alarmowała: – To chyba najdroższe lodowisko w Warszawie. Jako przykład podaje 5-osobową rodzinę, 2 osoby dorosłe i 3 dzieci. Według wyliczeń taka rodzina płacąc za wejście na lodowisko (12 zł bilet normalny i 7 zł ulgowy), wypożyczenie łyżew (6 zł za parę na godzinę), wypożyczenie pingwinka (10 zł jeden na godzinę) i zwrotne kaucje (za każdy wypożyczony sprzęt 50 zł) musiałaby wziąć ze sobą w gotówce prawie 400 złotych. Z wyliczeń wynika jednak, że rzeczywisty koszt wypadu takiej rodziny na lodowisko to 85 złotych, które zawiera opłaty za wstęp i wypożyczenie łyżew oraz pingwinka.

Lodowisko_OSiR_Zoliborz-12

Lodowisko_OSiR_Zoliborz-12

264810782_4576586965756086_5615672696966309384_n

264810782_4576586965756086_5615672696966309384_n

1-1

1-1

11-lodowisko-galeria

11-lodowisko-galeria

lodowisko_DSC0564-wprowadzajace

lodowisko_DSC0564-wprowadzajace


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ