Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 02:51

Żoliborski Dom Kultury ma dyrektorkę. Wybrano również autora koncepcji przebudowy przyszłej siedziby

Na koniec czerwca prezydent Warszawy podpisał zarządzenie o powołaniu na stanowisko dyrektorki Żoliborskiego Domu Kultury Iwonę Mirosław-Dolecką. Niewiele ponad tydzień wcześniej dzielnica ogłosiła, że wybrała autora koncepcji przebudowy budynku, który ma być główną siedzibą Żoliborskiego Domu Kultury.

W tym artykule przeczytasz m.in.:

  • o rozstrzygnięciu konkursu na dyrektora ŻDK,
  • wyłonieniu wykonawcy koncepcji zaadaptowania przyszłej siedziby ŻDK.

Iwona Mirosław-Dolecka wygrała konkurs organizowany przez dzielnicę na stanowisko dyrektorki Żoliborskiego Domu Kultury. Do organizowanego po raz drugi konkursu zgłosiło się 6 kandydatów. Każdy z nich musiał opracować program funkcjonowania Żoliborskiego Domu Kultury.

Do drugiego etapu, w formie rozmowy zakwalifikowali się wszyscy kandydaci. „Rozmowy z kandydatami odbyły się 6 czerwca. Dotyczyły kwestii prawnych i organizacyjnych związanych z funkcjonowaniem domu kultury, a przede wszystkim zaproponowanych przez kandydatki i kandydatów koncepcji programowych oraz kierunków rozwoju działalności prowadzonej instytucji. Każdy z kandydatów otrzymał także 5 minut na autoprezentację” – poinformowała dzielnica.

Przeczytaj również: Teatr Komedia bez nowego dyrektora. Konkurs został unieważniony a trio, które oczarowało rozpadło się

Z Bielan na Żoliborz

W ostatni dzień czerwca Rafał Trzaskowski, podpisał zarządzenie w sprawie powołania dyrektorki Żoliborskiego Domu Kultury. O tego dnia, instytucja oficjalnie ma swojego kierownika.

Iwona Mirosław-Dolecka do chwili objęcia nowego stanowiska zawodowo związana była z Bielańskim Ośrodkiem Kultury, a konkretnie jego filą Estrady 112. To właśnie dzięki prowadzonym tam działaniom w tym roku zdobyła nagrodę Innowacyjnego Menadżera Kultury przyznawaną przez Marszałka Województwa Mazowieckiego. Nagrodzono ją za charyzmatyczną działalność kulturalną, prekursorskie działania menedżerskie, nieustanny rozwój i otwartość na zmiany oraz skuteczne sieciowanie. „Zastanawiam się teraz, co powinnam zrobić, żeby nadal się rozwijać i podnosić poprzeczkę. Bo nie lubię się powtarzać i ciągle chcę robić coś nowego. Chciałabym się sprawdzić w zarządzaniu większą instytucją kultury i kierować większą grupą ludzi i zbudować jeszcze większy zespół. To byłoby wyzwanie dla mnie” – mówiła w wywiadzie udzielonym po otrzymaniu nagrody udzielonym dla urzędowego magazynu „Nasze Bielany”.

Wcześniej działania Mirosław-Doleckiej doceniło również Ministerstwo Edukacji Narodowej w Konkursie na najlepszy projekt Roku 2010 z zakresu edukacji kulturalnej za projekt „Plac Zabaw – inny niż wszystkie”.

Ponadto Iwona Mirosław-Dolecka jest aktorką teatralną i filmową oraz lalkarką. Ukończyła Akademię Teatralną im. A. Zelwerowicza w Warszawie - Wydział Sztuki Lalkarskiej w Białymstoku, studia podyplomowe z Marketingu Kultury na Uniwersytecie Warszawskim oraz Akademię Przywództwa Liderów Oświaty.

Przeczytaj również: Żoliborski Dom Kultury. 8 kandydatów i żaden nie spełnił oczekiwań

Co dalej z budynkiem przy Śmiałej?

W czerwcu dzielnica wybrała również autora koncepcji przebudowy budynku znajdującego się przy ulicy Śmiałej, gdzie ma znajdować się główna siedziba ŻDK. Dwa warianty, które następnie będą konsultowane z mieszkańcami opracuje architekt Radosław Guzowski, mieszkaniec Żoliborza.

Jego zadaniem będzie dostosowanie budynku tak aby znalazło się w nim m.in. studio nagrań, pracownie fotograficzne, komputerowa i sale przeznaczone do rękodzieła artystycznego, modelarstwa, gier strategicznych, malarstwa, krawiectwa a także do nauki języka.

„Powstać ma także sala teatralno-kinowa wyposażona w podesty sceniczne z miejscem dla ok. 50 osób i – miarę możliwości – z garderobą dla artystów, magazynem na scenografię oraz kostiumy. Ma być też sala do zajęć ruchowych, jak taniec, balet, yoga, gimnastyka wraz z przylegającymi prysznicami. Autor koncepcji architektonicznej ma również zaprojektować kawiarenkę wraz z ogrodem zimowym oraz przestrzeń wystawienniczą” – informuje dzielnica.

Koncepcja ma być gotowa w kwietniu przyszłego roku.

Przeczytaj również: Dom Kultury na Żoliborzu. Najpierw tymczasowa siedziba, a później adaptacja budynku przy Śmiałej


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ