Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 18:48

Przetarg na remont Przasnyskiej unieważniony

Dzielnica szykuje się do kolejnej inwestycji na Żoliborzu Południowym. Przeprowadzony przetarg, w ramach którego miał zostać wyłoniony wykonawca został unieważniony, mimo że zgłosiło się dwóch chętnych by przeprowadzić remont Przasnyskiej.

W tym artykule przeczytasz m.in.:

- o tym, dlaczego unieważniono przetarg,
- co obejmuje remont ulicy Przasnyskiej,
- jaki los czeka drzewa.

W środę, 29 czerwca w Biuletynie Informacji Publicznej pojawiła się informacja u unieważnieniu przetargu na wykonanie projektu i przebudowę ulicy Przasnyskiej na odcinku od ulicy Krasińskiego do ulicy Duchnickiej wraz z budową ronda na przecięciu Przasnyskiej z Rydygiera.

W piątek 24 czerwca nastąpiło otwarcie ofert. Chętnych do wykonania projektu i wykonania prac było dwóch. Spółka Balzola Polska zaoferowała swoje prace za 12,9 mln zł. Drugi wykonawca, spółka Wegarten wyceniło oferowane usługi na 9,2 mln zł.

Jak poinformowała Donata Wancel, rzeczniczka prasowa żoliborskiego urzędu, obie oferty są zbyt drogie dla dzielnicy, dlatego przetarg unieważniono. Dzielnica na całą inwestycję ma w budżecie zarezerwowane 8,3 mln zł.

Compensa dokłada się do ronda

W tej kwocie znajdują się też pieniądze wynegocjowane od Compensy, której nieruchomość znajduje się przy skrzyżowaniu ulicy Rydygiera z Przasnyską. Z racji, że firma planuje zrealizować tam inwestycję mieszkaniową, dzielnica zawarła w kwietniu umowę z Compensą w sprawie przebudowy ulicy Przasnyskiej wraz z przebudową skrzyżowania. „Kwota 60 tys. zł + VAT przeznaczona zostanie na pokrycie kosztów przygotowania dokumentacji projektowej. Natomiast 760 tys. zł + VAT – na wykonanie robót w terenie” – wymienia wynegocjowane sumy Donata Wancel.

Poza rondem, prace będą obejmowały również odcinek Przasnyskiej od Rydygiera do Krasińskiego. Planowane prace obejmą remont chodnika i ścieżki rowerowej. Na tym odcinku układ ścieżki i chodników pozostanie bez zmian. Kierowcy będą mieli do dyspozycji 30 miejsc parkingowych wyznaczonych prostopadle do jezdni. Wszystkie miejsca postojowe wyznaczono po wschodniej stronie jezdni, czyli tam, gdzie obecnie znajdują się zatoki. Po zachodniej stronie, czyli tam, gdzie znajdują się bloki i sklepy Żabka, zaprojektowano wyłącznie chodnik. Jednak, jak czytamy w dokumentacji przetargowej: „Po południowozachodniej stronie ulicy Przasnyskiej na odcinku między ulicą Krasińskiego a Rydygiera należy utrzymać szeroki chodnik, na którym będzie możliwe parkowanie samochodów osobowych. Rozważyć wybudowanie tego chodnika jako dwudzielnego, w wyróżnieniem części przeznaczonej pod parkowanie”. Ponadto przejścia dla pieszych wyposażone będą w azyle.

Przeczytaj również: Co z rondem u zbiegu ulicy Rydygiera i Przasnyskiej na Żoliborzu?

Remont Przasnyskiej i zieleń. Co z aleją kasztanowców?

Jeśli chodzi o istniejącą zieleń, według projektu do przesadzenia wskazano jedno młode drzewo rosnące w okolicy obecnego przystanku autobusowego(obecnie wyłączonego z użytku), gdzie ma być chodnik. Jako że ogłoszenie dotyczy inwestycji w formule zaprojektuj i wybuduj, przyszły wykonawca musi w ramach opracowanego projektu przygotować inwentaryzację drzewostanu i projekt gospodarowania zielenią. W ten sposób ma wskazać, które drzewa miałby ewentualnie zostać wycięte. Jednak dzielnica zastrzega, że „oczekuje od wykonawcy realizacja prac projektowych i wykonawczych nie będzie powodowała wycinki drzew, a jeżeli wystąpi taka konieczność to przedstawi szczegółowe uzasadnienie w tej sprawie.”

Większe zmiany mają zajść z kolei na odcinku od ulicy Rydygiera do Duchnickiej. Tam, po wschodniej stronie, gdzie znajduje się zabudowa mieszkalna a obecnie jest kawałek dzikiej zieleni wytyczono ścieżkę rowerową oraz chodnik. Po tej stronie ma znaleźć się również 6 miejsc postojowych wytyczonych równolegle do jezdni. Po przeciwnej stronie wytyczono chodnik. Na całej ulicy Przasnyskiej według dołączonego projektu mają znaleźć się krzewy i 20 nowych drzew.

Według wstępnych założeń prace miałby rozpocząć się w tym roku i zakończyć w przyszłym.

Przeczytaj również: Remont dwóch żoliborskich ulic, inwestycje oświatowe i pieniądze na Dom Kultury. Budżet Żoliborza na 2022 rok


przasnyska-1-1

przasnyska-1-1

przasnyska-3

przasnyska-3

przasnyska-drzewo-do-przesadzenia

przasnyska-drzewo-do-przesadzenia

przasnyska-2

przasnyska-2


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.