Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 03:06

Przełom w sprawie Prochowni? Dyrektorka nadzorująca ZZW spotka się z przedstawicielami protestujących

Drugi dzień protestów w sprawie Prochowni. Mieszkańcy przekazali petycję podpisaną przez 5,5 tys. osób.

W tym artykule przeczytasz m.in. o:

  • jak przebiegał protest na placu Bankowym?
  • czy jest możliwy przełom w sprawie Prochowni?
  • jakie ultimatum stawia ZZW, Prochowni Żoliborz w sprawie lokalu?

W poniedziałek, 31 stycznia mieszkańcy Żoliborza pojawili się przed Prochownią by wyrazić sprzeciw w wobec postępowania urzędników. Grupa około 20 osób pytała obecnych na miejscu urzędników: „Dlaczego niszczycie to, co pokochali mieszkańcy?”

Przeczytaj również: Protest mieszkańców ws. Prochowni Żoliborz. Kolejny będzie na placu Bankowym

Przedstawiciele ZZW, którzy zjawili się by dokonać odbioru budynku po chwili rozmowy z mieszkańcami opuścili Park Żeromskiego. Nie dostali się również do Prochowni.

Dziś, we wtorek, 1 lutego zgodnie ze wczorajszymi zapowiedziami bywalcy Prochowni zjawili się na placu Bankowym, gdzie urzęduje prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski. Tym razem zebrani mieszkańcy nie tylko Żoliborza, ale i innych części Warszawy, wyrażali swoje niezadowolenie w sprawie Prochowni. Poza skandowaniem były również transparenty z kartonów i kartek z napisem: „Murem za Prochownią”.

Przeczytaj również: Protest w sprawie Prochowni Żoliborz

Tym razem przed mieszkańcami, Zarząd Zieleni Warszawskiej reprezentowała rzeczniczka prasowa Karolina Kwiecień-Łukaszewska. To właśnie na jej ręce złożono petycję podpisaną przez 5,5 tys. osób. „Decyzja o nieprzedłużeniu dzierżawy obiektu na czas konkursu oznacza sprzeciwienie się woli mieszkańców Żoliborza, która powinna być w tej kwestii decydująca dla dalszej przyszłości obiektu. Dlatego zważywszy na okoliczności oraz głos mieszkańców prosimy o przychylenie się do prośby dzierżawców o umożliwienie działania lokalu na czas trwania konkursu” – pisze autor petycji Krystian Głuch.

Petycja dostępna jest pod adresem: naszademokracja.pl/petitions/ratunek-dla-prochowni-zoliborz

Zebrani mieszkańcy nie kryli oburzenia, że Magdalena Młochowska p.o. Dyrektor Koordynator ds. zielonej Warszawy nie spotkała się z nimi. „Po tym jak udziela się w mediach na temat Prochowni powinna dzisiaj do nas wyjść i z nami porozmawiać” - zwrócił się do rzeczniczki prasowej Stanisław Trzciński, żoliborski społecznik. Dodatkowo podzielili się obawą, że wskutek rozpoczętych procedur przez wiele miesięcy zostaną pozbawieni miejsca spotkań, zaś formuła konkursu w ich ocenie nie gwarantuje, że w Prochowni będzie kontynuowana oferta kulturalna na takim poziomie, jaki zapewniał do tej pory obecny dzierżawca. „Pod pojęciem oferty gastronomiczno-kulturalnej może kryć się również granie muzyki Zenka Martyniuka i wydawanie zapiekanek” – obawiają się mieszkańcy. Przedstawicielka ZZW zapewniła, że oferty będą również pod tym kątem oceniane.

Dyrektorka Młochowska chce spotkać się z mieszkańcami w sprawie Prochowni

Ostatecznie z osobami reprezentującymi protestujących mieszkańców Magdalena Młochowska ma spotkać się o godzinie 13.00, w środę, 2 lutego. Celem spotkania jest wypracowanie porozumienia w sprawie zachowania wyposażenia lokalu do rozstrzygnięcia konkursu, który nie jest jeszcze ogłoszony, oraz dalsze funkcjonowanie Prochowni do czasu rozstrzygnięcia konkursu. Obecna na miejscu Karolina Kwiecień-Łukaszewska powiedziała, że ogłoszenie konkursu będzie możliwe dopiero po odbiorach budynku, a te miały odbyć się w poniedziałek. Nie doszły jednak do skutku, ponieważ ze względów zdrowotnych Marianna Zjawińska, dzierżawca Prochowni nie mogła się stawić. Teraz Zarząd Zieleni Warszawskiej planuje odbiory 3 lutego. Jeśli tego dnia nieruchomość nie zostanie wydana, do sądu ma trawić wniosek o poddaniu się egzekucji, czyli zapłaty kary.

Przeczytaj również: Prochownia Żoliborz przetrwała pandemię, wykończą ją procedury urzędowe. Czy to koniec kultowego miejsca na Żoliborzu?


murem-za-porchownia-protest-2

murem-za-porchownia-protest-2

za-procho

za-procho

murem-za-prochownia-4

murem-za-prochownia-4

murem-za-prochownia-protest-1

murem-za-prochownia-protest-1

murem-za-prochownia-5

murem-za-prochownia-5

murem-za-prochownia-6

murem-za-prochownia-6

murem-za-procho-3

murem-za-procho-3


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ