Maszyny, które zaczęto montować na Żoliborzu nieco różnią się od tych znajdujących się na obecnym obszarze strefy płatnego parkowania.
Z tego artykułu dowiesz się:
- Jake prace realizowane są obecnie na Żoliborzu w związku z wprowadzeniem SPPN?
- Czym różnią się nowe parkomaty na Żoliborzu?
- Jakie są rodzaje abonamentów?
Do funkcjonowania powiększonej o Żoliborz i Ochotę strefy płatnego parkowania pozostał niecały miesiąc. Według założeń Zarządu Dróg Miejskich, kierowcy parkujący na Żoliborzu będą musieli zapłacić za postój samochodu od 15 listopada.
Na ulicy Mickiewicza między placem Wilsona a ulicą Potocką widoczne są już wyznaczone miejsca postojowe, a przy okazji też droga dla rowerów. Z kolei na ulicy Broniewskiego niespełna tydzień temu został wydzielony pas do parkowania. Jeżeli pogoda dopisze od piątku ekipy Zakładu Remontów i Konserwacji Dróg będą pracować na ulicy Mickiewicza na odcinku od placu Wilsona do ul. Zajączka.
Przeczytaj również: Mapa z parkomatami na Żoliborzu już dostępna
Nowe parkomaty na Żoliborzu
Od czwartku na ulicach Żoliborza zaczęły pojawiać się parkomaty. Część z nich zamontowano już m.in. na ulicy Przasnyskiej czy Rydygiera.
Nowe parkomaty różnią się od tych, z którymi kierowcy korzystający ze strefy płatnego parkowania mieli możliwość się zetknąć. Maszyny montowane na Żoliborzu są wyposażone w panele solarne, są niższe, szersze i dwukolorowe: czarno-szare.