Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 09:32

Weekend na Żoliborzu i Bielanach: Spacery z przewodnikiem, koncert i warsztaty zero waste

Przed nami pierwszy jesienny weekend. Wygląda na to, że będą to słoneczne i obfite w wiele ciekawych wydarzeń dni.

Powstanie Warszawskie na Żoliborzu

W tym roku uczczono 77. rocznicę powstania warszawskiego. Sobotni spacer po Żoliborzu to doskonała okazja do poznania lub przypomnienia sobie przebiegu tych dramatycznych wydarzeń i heroicznej walki młodych Powstańców. To właśnie na Żoliborzu padły pierwsze – przedwczesne – strzały. Jak przebiegał początek powstania i gdzie rzeczywiście się rozpoczęło? O tym opowie przewodnik miejski Hubert Smoczyk, twórca Warszawskiego Zaułka. Spacer odbędzie się 25 września o godzinie 18:00. Zbiórka na rogu ulic Kochowskiego i Krasińskiego.

Żoliborz. Ten Urzędniczy! Spacer z przewodnikiem

Żoliborz Urzędniczy to kolonia nawiązująca formą do tradycji małomiasteczkowej architektury polskiej XVIII i pierwszych dekad XIX wieku. Domy w tej części Żoliborza wznoszono od 1923 roku. To co charakteryzuje budynki to ich forma – małe kamieniczki z biały fasadami, kryte ceglaną dachówką są otoczone drzewami, a przydomowe ogródki odgradzają od ulicy białe mury.

„To »Kolonia Urzędnicza« przeznaczona dla pracowników administracji i urzędów, dobrze pomyślane i kojące miejsce do życia. A co przedtem? Co zanim wprowadzą się urzędnicy z rodzinami? I co obecnie?” – stawia pytania organizator spaceru, na które odpowiedź będzie można poznać 26 września o godzinie 12:00. Zbiórka na placu Wilsona przy wejściu do Parku Żeromskiego.

Roberto DELIRA. Rekonstrukcja/destrukcja

Robert Jaworski znany z zespołu Żywiołak w najbliższy piątek o godzinie 20 w PraCoVni Art-Club na Żoliborzu zaprezentuje swoje solowe dokonania. Po wydaniu debiutanckiej płyty przyszedł czas na to by zawarte na niej utwory zaprezentować na żywo.

„W swej solowej odsłonie przeżywa on swoisty »romans« z lutnią barokową - instrumentem kojarzonym do tej pory głównie ze sceną muzyki rekonstruowanej. Poza ten schemat wyszli tacy artyści jak słynny Jozef Van Wissem czy Totte Mattson” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia. Jak dodają organizatorzy, Jaworski zaserwuje pełne nostalgii, ale i hipnotyczne kompozycje wymykające się z konwencji muzyki dawnej.

Rozwiązania #ZEROWASTE dla Bielan

Na Bielanach cały weekend zapowiada się w duchu idei zero waste. Przez dwa dni mieszkańcy będą mieli możliwość uczestnictwa w różnego rodzaju warsztatach, w czasie których dowiedzą się jak produkować mniej śmieci. Życie w duchu zero waste to nie tylko ograniczanie produkcji śmieci, ale także przeciwstawienie się bezmyślnemu konsumpcjonizmowi.

W czasie nadchodzących warsztatów uczestnicy nauczą się m.in. przygotowywania własnych ekodetergentów, wykonają własnoręcznie myjkę, a także dowiedzą się jak kompostować.

Ponadto w ramach całego wydarzenia odbędą się warsztaty z upcyklingu, tworzenia naturalnych kosmetyków i zasad zero waste. Szczegóły dostępne są po kliknięciu tutaj.

Bielański Dzień Ptaków

W niedzielę 26 września w Parku Olszyna będzie miał miejsce Bielański Dzień Ptaków. Piknik odbędzie się w godzinach 11:00-15:00. W programie wydarzenia znajdziemy m.in.:

- Spotkanie z Pawłem Pstrokońskim, autorem książki „Wszystkie okna dla oknówek”. Będzie możliwość zdobycia autografu autora, wysłuchania ornitologicznej pogadanki oraz odbycia spaceru przyrodniczego po Parku Olszyna wraz z gościem pikniku.

- mini prelekcja pt. „Jajko jajku nierówne” poprowadzona przez Katarzynę Skakuj, która jest plastykiem z wykształcenia i przyrodnikiem z zamiłowania

- warsztaty z rysunku przyrodniczego

- pokaz sokolnika – Igor Kowalski zaprezentuje jastrzębia Harrisa w locie oraz sokoła wędrownego i raroga stepowego w namiocie wystawowym

Szczegóły dostępne są po kliknięciu tutaj.


warsztaty-zero-waste

warsztaty-zero-waste

warsztaty-zero-waste-1

warsztaty-zero-waste-1

bielanski-dzien-ptakow

bielanski-dzien-ptakow


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ