Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 17:21

Ulica na Żoliborzu Oficerskim do remontu

Zapowiadana przebudowa ulicy Śmiałej wydaje się coraz bardziej realna. Dzielnica przymierza się do rozpoczęcia prac na odcinku od ul. gen. Zajączka do alei Wojska Polskiego już w przyszłym roku. A co z jej drugim odcinkiem?

Ulica Śmiała na Żoliborzu Oficerskim nie była remontowana od dekad. Ciągnące się wzdłuż ulicy Śmiałej wille zaprojektowane w stylu dworkowym zatopione w zieleni wydają się być idealnym miejscem do zamieszkania.

Z całym otoczeniem kontrastuje dziurawa jezdnia ulicy Śmiałej, na którą niejednokrotnie skarżyli się mieszkańcy tej części Żoliborza apelując za pośrednictwem petycji i wystąpień w czasie dzielnicowej komisji infrastruktury i bezpieczeństwa o jej remont. Obecnie ulicą Śmiałą bardzo źle się jeździ samochodem i porusza pieszo. W całej sprawie chodzi przede wszystkim o bezpieczeństwo. Chodniki z betonowych płyt są nierówne i dziurawe, a przy tym często też zastawione samochodami, dlatego piesi często poruszają się ulicą. Ponadto służby ratunkowe nie raz nie mogły przejechać Śmiałą, przez źle zaparkowane samochody, a przy tym sama jezdnia jest wąska. W dodatku ulica Śmiała jest kluczową drogą na Żoliborzu Oficerskim ze względu na przyszłą siedzibę Domu Kultury i znajdującą się obecnie bibliotekę, przedszkole czy okoliczną szkołę podstawową.

Przeczytaj również: [Debata wideo] Burmistrz Żoliborza potwierdza, rusza remont ul. Śmiałej

Okazało się, że zarząd dzielnicy jest gotowy spełnić oczekiwania mieszkańców komunikując na początku tego roku, że w 2022 roku będzie możliwe rozpoczęcie prac na tzw. pierwszym odcinku ulicy Śmiałej pomiędzy ul. gen. Zajączka a aleją Wojska Polskiego. Na ten cel wówczas zarezerwowano 3,5 mln zł.

Przebudowa coraz bliżej

Do remontu tego odcinka przymierzano się w poprzedniej kadencji. Przeprowadzono w tej sprawie konsultacje społeczne i sporządzono projekt, który zdążył się przez lata zdezaktualizować, ponieważ potrzebne pieniądze przeznaczono na przebudowę ulicy Rydygiera. Zmieniły się również okoliczności, w których ulica Śmiała przejdzie metamorfozę. Od listopada na Żoliborzu zacznie obowiązywać strefa płatnego parkowania, a to oznacza zmianę organizacji ruchu i konieczność uporządkowania parkowania. Wiele wąskich uliczek historycznej części Żoliborza będzie jednokierunkowa. Pozwoli to na parkowanie mieszkańcom posiadającym abonament uprawniający ich do parkowania w strefach dla mieszkańców. Łącznie remont całej ulicy Śmiałej ma pochłonąć 7 mln złotych.

Przeczytaj również: Wakacje na Żoliborzu – spacer po Żoliborzu Oficerskim

Jak poinformował wczoraj podczas sesji rady dzielnicy burmistrz Żoliborza dokumentacja niezbędna do rozpoczęcia prac na odcinku od ulicy gen. Zajączka do alei Wojska Polskiego jest złożona w wydziale architektury. Są przygotowane również dokumenty do zgłoszenia inwestycji, która zaplanowana jest na przyszły rok. Przetarg, w ramach którego ma zostać wybrany wykonawca zgodnie z zapowiedziami prawdopodobnie zostanie ogłoszony w październiku.

Do zaprojektowania wciąż pozostaje tzw. drugi odcinek ulicy Śmiałej tj. fragment od alei Wojska Polskiego do ulicy Hauke Bosaka. Zgodnie z zaleceniami Biura Architektury i Planowania skrzyżowanie z ulicą Mierosławskiego powinno być zagospodarowane jako plac miejski do poziomu chodnika. W sierpniu ogłoszono przetarg na sporządzenie koncepcji i dokumentacji niezbędnej do opracowania przebudowy ulicy Śmiałej na tzw. drugim odcinku. Przetarg jednak unieważniono, ponieważ nikt nie złożył oferty.

Przeczytaj również: Pieniądze na kluczowe inwestycje na Żoliborzu przyznane


IMG_2764_edited

IMG_2764_edited

smiala-aawp-hb

smiala-aawp-hb

smiala-zoliborz-oficerski

smiala-zoliborz-oficerski


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.