Co robić gdy widzimy awarię oświetlenia miejskiego, zaśmiecony chodnik, czy martwe zwierzę na ulicy? Najlepiej zgłosić to do odpowiednich służb. Jak?
W tym celu powstało specjalne całodobowe Miejskie Centrum Kontaktu 19 115. Jak z niego korzystać? Mieszkańców miasta irytuje wiele rzeczy: korki, zaśmiecone chodniki, awarie sygnalizacji świetlnej, niekompetentni radni. Z częścią tych problemów można walczyć korzystając z Miejskiego Systemu Kontaktu. Najłatwiej zrobić to poprzez aplikację.
Ale po co?
Załóżmy, że (tak jak ja dzisiaj) wracacie swoim rowerem do domu po ciężkim dniu w pracy. Jesteście szczęśliwi, w końcu czujecie się wolni, boss nie stoi nad wami, a współpracownicy nie zadają durnych pytań. Nadchodzi weekend. Wszystko byłoby idealne, gdyby nie TEN widok. Cały pas zieleni oddzielający jezdnię od chodnika pokryty jest śmieciami i tłuczonymi butelkami. Znacie to uczucie, kompletny upadek wiary w człowieka jako istotę rozumną. Zamordowano wasze poczucie estetyki. Wasze ekologiczne dusze płaczą, a troska o nowiutkie opony w holenderce sprawia, że przenosicie ją nad morderczą połacią tłuczonego szkła. Jest nie tylko brzydko i nieekologicznie, ale też niebezpiecznie. Z pomocą przychodzą miejskie służby, które o zaistniałej sytuacji najłatwiej możecie powiadomić za pomocą aplikacji Warszawa 19 115. Jak tego dokonać?