W raz z końcem czerwca, miała skończyć się przebudowa ul. Rydygiera. Wykonawca zgodnie z umową złożył gotowość do odbioru prac. Przygotowaliśmy galerię elementów, które wyglądają co najmniej na niedopracowane a niektóre wręcz na wadliwe.
Przebieg remontu ul. Rydygiera
O tym jak przebiega remont ul. Rydygiera informowaliśmy wielokrotnie na naszych łamach. Z informacji jakie wówczas otrzymaliśmy wynikało, że remont ma się zakończyć w czerwcu 2020 roku.
Czytaj też:
https://gazetazoliborza.pl/2020/06/ulica-rydygiera-w-calosci-wyremontowana-ale-dopiero-na-koniec-roku/
W trakcie przebudowy zabrakło zastępczej organizacji ruchu pieszego. Pojawiły się jedynie zakazy wstępu, zabrakło tymczasowych przejść, co prowadziło do wielu niebezpiecznych sytuacji szczególnie w okolicy skrzyżowania z ul. Matysiakówny. Wielokrotnie zgłaszaliśmy nieprawidłowości prowadzonych prac – od dewastacji zieleni po cięcie płyt betonowych na sucho – robotnicy i przechodnie wdychali szkodliwy dla zdrowia pył. W kilku miejscach DDR i ciągi piesze poprowadzone są w sposób nielogiczny wydłużający trasę, np. na skrzyżowaniu Przasnyskiej i Rydygiera - mówi Gazecie Żoliborza Marta Szczepańska, radna dzielnicy Żoliborz ze stowarzyszenia Miasto Jest Nasze .
Zaskakuje niedokładność wykonanych elementów np. wysokie progi przy przejazdach rowerowych i przejściu dla pieszych, pomylone płyty z wypustkami dla osób niedowidzących. Zieleń nie doczekała się zabezpieczeń przez co już teraz pojazdy parkują na trawnikach - relacjonuje żoliborska radna.
W odpowiedzi na pytanie, kiedy i czy w ogóle pojawią się zabezpieczenia przed nieprawidłowym parkowaniem na chodniku i trawie oraz na przystankach autobusowych urząd odsyła do Straży Miejskiej, do której należy zgłaszać nieprawidłowe parkowanie.
Nadal czekamy na poszerzenie chodnika na skrzyżowaniu Rydygiera z Powązkowską, gdzie mamy wąskie gardło, a nie wygodny chodnik. Droga dla rowerów wg nas powinna być poprowadzona w pasie jezdni, aby ograniczyć kolizje rowerzystów z pieszymi, wśród których wiele z nich to dzieci. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdzie się największa na Żoliborzu szkoła podstawowa oraz dwa przedszkola. Bezskutecznie staraliśmy się wyeliminowanie obecności zatok autobusowych – te zredukowały ilość zieleni i będą one zajmowane przez samochody osobowe i dostawcze. Żałujemy, że Warszawa nie wyznacza tzw. „miejsc funkcyjnych” rezerwując miejsca dla kurierów, samochodów dostawczych - dodała radna Szczepańska.
Wykonawca zgłosił gotowość odbioru
Stowarzyszenie Nowy Żoliborz w dniu 20.06.2020 skierowała do burmistrza dzielnicy Żoliborz Pawła Michalca oficjalne pismo, w którym przekazało szereg uwag dot. jakości wykonania remontu ul. Rydygiera. W naszym odczuciu tej inwestycji nie można odebrać od wykonawcy bez wprowadzenia istotnych poprawek. W szczególności martwi nas wylanie ścieralnej warstwy asfaltu podczas deszczu na nie do końca oczyszczonym podłożu. Liczymy także na skorygowanie licznych niedoróbek, takich jak klawiszujące płyty chodnikowe, brak poprawnych odpływów wody opadowej, czy zabezpieczenie trawników przed rozjeżdżaniem przez samochody. Wspólnie z radną Izabelą Rychter będziemy monitorować proces odbioru ulicy Rydygiera i pilnować by prace zostały ukończone w dobrej jakości - powiedział Michał Grabczyk, członek zarządu Stowarzyszenia Nowy Żoliborz.
Zgodnie z zapowiedziami, przebudowa ulicy Rydygiera miała zakończyć się wraz z końcem czerwca. Jak poinformował Urząd Dzielnicy, wykonawca zgłosił gotowość odbioru zakończonego zadania zgodnie z umową, czyli 30 czerwca.
Obecnie jesteśmy w trakcie realizacji procedury odbioru inwestycji. Powołana już została Komisja Odbioru Końcowego robót, która dokona przeglądu wykonanej inwestycji. Uwzględnione będą także zgłoszenia otrzymane od mieszkańców. Na sporządzenie protokołu odbioru Komisja ma 14 dni - poinformowała Donata Wancel rzecznik prasowy żoliborskiego urzędu.
Następnie jak zostaliśmy poinformowani, Komisja w sporządzonym protokole odbioru robót określi termin ich usunięcia. Po tym terminie, Komisja ponownie dokona przeglądu inwestycji, na co ma kolejnych 7 dni. W ostatnim etapie – po usunięciu wszystkich wskazanych wad i usterek - podpisywany jest protokół końcowego odbioru inwestycji - dodaje Donata Wancel.
Galeria
Poniżej wykonane przez nas oraz nadesłane m.in. przez Stowarzyszenie Miasto Jest Nasze Żoliborz zdjęcia, pokazujące niedopracowania.
Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.
Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.
Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).
Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.
Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.
Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.
Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.
Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.
Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.
Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.
Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.
W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.
Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.
Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.
Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.
Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.
Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.
Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.
Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.
Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.
Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.
Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.
Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!
Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.
Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.
Oferujemy m.in.:
Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
Relacje (stories) z logotypami partnerów.
Plakat promocyjny informujący o współpracy.
Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).
Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.
Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.
W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.
Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.
Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.
Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.
Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.
Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.
Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.
Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.
Napisz komentarz
Komentarze